|
Post by All Star Div 2 on Aug 29, 2007 15:25:33 GMT 1
Finns det någon som har sett tillräckligt av Div. 2 för att kunna sätta ihop ett allstar lag?
Offense: QB WR RB TE OL
Defense: LB CB S DL
|
|
|
Post by Randstad on Aug 29, 2007 16:14:41 GMT 1
Eftersom jag bara sett lagen i östra och norra så består mitt Allstar av dessa.
Offense: QB Ola Eimre BB Skulle kunna vara topp qb i div.1 WR Erik Loman BB Över 100 poäng säger väl allt RB Mattias Berggren NBB Vilket ånglok han är TE ?? OL Christoffer Lundin BB Varför spelar inte han i superserien?
Defense: LB Peter Andersson SF Rutinerad herre som blitzar som en tok CB ?? S Lukas Bothin BB 18 år... Har någon ringt Jemnert?? DL Olof Flemström JR & Johan Bergqvist BB
|
|
|
Post by ingen oro on Aug 29, 2007 17:15:48 GMT 1
Eftersom jag bara sett lagen i östra och norra så består mitt Allstar av dessa. Offense: QB Ola Eimre BB Skulle kunna vara topp qb i div.1 WR Erik Loman BB Över 100 poäng säger väl allt RB Mattias Berggren NBB Vilket ånglok han är TE ?? OL Christoffer Lundin BB Varför spelar inte han i superserien? Defense: LB Peter Andersson SF Rutinerad herre som blitzar som en tok CB ?? S Lukas Bothin BB 18 år... Har någon ringt Jemnert?? DL Olof Flemström JR & Johan Bergqvist BB oroa er inte BB, era bästa spelare spelar nog i SMM nästa säsong
|
|
|
Post by vet allt on Aug 29, 2007 20:24:55 GMT 1
Varför skulle dom det när vi har ett farmaravtal??
|
|
|
Post by fler on Aug 31, 2007 14:11:46 GMT 1
I ett allstarlag för Div. 2 passar Faluns HB in , när blockarna fungerar är han mycket svår att få tag och stopp på. Larry någonting (med TRC hjälm)
|
|
|
Post by wwehd on Aug 31, 2007 16:44:28 GMT 1
Om blockarna funkar är till och med jag svår att få tag på.....*garv*
|
|
|
Post by skmt on Sept 2, 2007 19:28:41 GMT 1
Eftersom jag bara sett lagen i östra och norra så består mitt Allstar av dessa. S Lukas Bothin BB 18 år... Har någon ringt Jemnert?? kanske var en av de sämsta safties jag har sett, vill du se på safties med klass så kolla på sundsvall, två stycken överlägsna safties.
|
|
|
Post by odmjukhet on Sept 2, 2007 19:59:19 GMT 1
Sundsvall ödmjuka som vanligt....nr 2 i Sundsvall har iaf den överlägsen största käften i div2
|
|
|
Post by Veet on Sept 2, 2007 20:17:07 GMT 1
Hmm skulle tippa på att ystad har två av de vassaste linekillarna..har för mig det var en center och en guard..
|
|
|
Post by ke on Sept 2, 2007 20:26:25 GMT 1
Som RB säger ja Ali från halmstad. gjorde ett mycket bra jobb iår och hade det varit lite mer KUK i U-19 landslags coatcherna så hade han varit där
|
|
|
Post by Tompa 31 on Sept 3, 2007 18:39:49 GMT 1
Som RB säger ja Ali från halmstad. gjorde ett mycket bra jobb iår och hade det varit lite mer KUK i U-19 landslags coatcherna så hade han varit där se till att han kommer på try-outsen nu innan JEM, om de e den RBn som jag tänker på så kan han säkert göra sig sedd.. rätt många RBs som försvann nu från JLL truppen...
|
|
|
Post by vart on Sept 3, 2007 19:57:39 GMT 1
se till att han kommer på try-outsen nu innan JEM, om de e den RBn som jag tänker på så kan han säkert göra sig sedd.. rätt många RBs som försvann nu från JLL truppen... vart kommer det vara try-outs innan JEM?
|
|