|
Post by fundera on Aug 13, 2007 9:27:23 GMT 1
Vilka spelare platsar? Vad tycker ni? Jag undrar hur skulle gå om vi kunde spela Allstar östra-södra. jag skulle tippa på att östra vinner! Åter till Allstar östra QB RB FB WR O-line D-line mm
|
|
|
Post by en com vet on Aug 13, 2007 9:43:45 GMT 1
FB - Mattias Berggren NBB, han e given!
|
|
|
Post by Bulldog on Aug 13, 2007 17:55:28 GMT 1
Skulle vilja nominera följande av mina lagkamrater i Bulldogs:
QB Ola Eimre WR Erik Loman FS (och KR/PR) Lucas Bothin
Samtliga kan göra det där "lilla extra" som behövs på deras respektive position.
|
|
|
Post by Stefan55 on Aug 13, 2007 19:59:44 GMT 1
skulle vilja nominera Christoffer Lundin i Roslagen som Guard....han är garanterat den bästa O-line spelaren i serien
och Johan Bergqvist som DE...han håller hög div 1 klass
|
|
|
Post by Besten on Aug 13, 2007 21:01:41 GMT 1
Skulle vara kul att höra några åsikter från Roslagen om oss i Nyköping.
Personligen vill jag nog påstå att Bulldogs QB och Recievers har varit mycket bra. I Nyköping naturligtvis FB Berggren. Vill även slå ett slag för LB Anders Söderberg och RB Jesper Midemark.
|
|
|
Post by RB22 on Aug 13, 2007 21:20:23 GMT 1
jag skulle vilja säga att det va två spelare i NBB som stog ut lite och mycket mer än övriga dels Berggren såklart och eran nr 33
|
|
|
Post by Beast on Aug 14, 2007 8:15:10 GMT 1
skulle vilja nominera Christoffer Lundin i Roslagen som Guard....han är garanterat den bästa O-line spelaren i serien och Johan Bergqvist som DE...han håller hög div 1 klass ____ vilket nr har han och vilken sida spelar han på ?
|
|
|
Post by NBBplusRBlikamedSS on Aug 14, 2007 14:17:51 GMT 1
Det verkar som Falun och DIF B inte har en enda spelare som skulle platsa i ett Div 2 östra allstar...
Kanske är det så att om man slog ihop NBB och RB skulle man få ett Superserielag???
En tanke...
|
|
|
Post by right guard on Aug 14, 2007 14:19:08 GMT 1
skulle vilja nominera Christoffer Lundin i Roslagen som Guard....han är garanterat den bästa O-line spelaren i serien och Johan Bergqvist som DE...han håller hög div 1 klass ____ vilket nr har han och vilken sida spelar han på ? Han spelar på höger sida, men står du på defense så blir det vänster
|
|
|
Post by utan tvekan on Aug 14, 2007 16:35:27 GMT 1
NBB+RB= Superserielag utan tvekan! Skulle kunna till och med konkurrera om SM-guld. Båda lag har en otroligt bra mix av spelare på alla positioner och bra coacher! Vad tycker ni? drömma för man göra!
|
|
|
Post by Stefan55 on Aug 14, 2007 16:51:21 GMT 1
Johan har spelat på både höger o vänster sida den här säsongen och har Nr 4, är ursprungligen från Bulldogs men har spelat me Djurgården i superettan och är nu tillbaka i Bulldogsleden igen
|
|
|
Post by spelare on Aug 15, 2007 13:24:45 GMT 1
Skulle vilja säga att vår HC i Bulldogs Henrik Holopainen lätt håller superserieklass. Har aldrig träffat nån som kan så mycket fotboll och brinner för sporten och utan honom hade vi inte spelat hälften så bra som vi gjort i år.
|
|
|
Post by killroy on Aug 15, 2007 17:52:55 GMT 1
Braun är grabbigast i hela serien! han är given fullback. spelar i bulldogs kna också meddelas!
|
|
|
Post by Jocke on Aug 15, 2007 21:48:06 GMT 1
Grabben med stort G: Andreas Braun, Roslagens egen Ron Jeremy.
|
|
|
Post by snlla nn on Aug 16, 2007 10:11:53 GMT 1
Det verkar som Falun och DIF B inte har en enda spelare som skulle platsa i ett Div 2 östra allstar... quote] Det va det största skitsnacket jag har hört, Faluns Guard är defentivt en av de bästa i Sverige då t o m Arlanda ringde honom och frågade vad det skulle krävas för att han skulle kunna tänka sig att flytta till sthlm och spela för dom, förövrigt har vi många bra spelare som defenetivt skulle platsa i ett allstar lag. Bara för att vi inte sitter och nöter på ett forum och skriver i vilka i vårt lag som skulle kunna vara med betyder ju inte det att vi inte har några bra lirare. Jag skulle tippa att du som skrev det inte har sett Falun
|
|