|
Post by Per on Oct 14, 2005 20:05:45 GMT 1
Som sagt, att Albert spelar är ingen slump. Han har visat att han är bättre och det har han visat också. Albert hade grymt många yards mot just Solna och jag är tveksam om nån fb i sverige har samma stats som han i rushing yards
|
|
|
Post by offense on Oct 14, 2005 20:11:45 GMT 1
ingen annan Fb har så många yrds pg av att ni spelar ett offense som involverar Fbn på ett annat sätt än ett konventionellt offense
|
|
|
Post by 92 Albert on Oct 14, 2005 20:45:51 GMT 1
Va är det här för snack? Först och främst så tycker jag att alla som skriver skit om nr 90 i täby ska sluta göra det, Freddan( nr 90) orka sitta här på ett forum och skriva om folk som ni inte känner. ' Jag tycker Freddan är en skitbra fotbollspelare och hurvida vilka som startar är väl ändå vårat problem. Så droppa diskutionen, istället för att sitta o skriva massa skit om folk.
|
|
|
Post by 21 Molander on Oct 14, 2005 20:48:18 GMT 1
Word brorsan! både albert å freddan är spelare med mycket skicklighet och hjärta. jag skulle inte säga att någon är bättre än den andra, utan att båda är bäst på sitt sätt.
|
|
|
Post by 92 Albert on Oct 14, 2005 20:53:46 GMT 1
Låt oss gör det som vi tycker är roligast, att spela fotboll. Att skriva en massa skit om oss på ett forum är fegt. Nu släpper vi den här diskutionen!
|
|
|
Post by Shine on Oct 14, 2005 23:59:49 GMT 1
Diskutionen handlade faktisk om resultat, inte hurvida man tycker om andra spelare.. 92 Albert har rätt. Gör det vi tycker är roligast, att spela fotboll.. Inte kritisera och tycka illa om andra personer
|
|
|
Post by hahaha on Oct 15, 2005 1:05:58 GMT 1
Jag tänkte just på att det här forumet fungerar precis som en krogkväll i kungliga hufvud.
Två svennebanan står och tjafsar och kallar varandra för smädesfulla saker, men ingen vågar slåss. Så det slutar med att de ber varandra om ursäkt och ska skaka hand med varandra fyra-fem gånger och erbjuda sig att bjuda på öl.
Ha ha, så jävla wanky!
|
|
|
Post by trc on Oct 15, 2005 8:59:32 GMT 1
u16 matchen blev inställd pga walkover utav täby alltså går tyresö direkt till final
|
|
|
Post by Katten Mjau on Oct 15, 2005 12:06:46 GMT 1
.. Och täby lämnar WO igen.. Tråkigt, kunde blivit en bra match!
|
|
|
Post by Shine on Oct 15, 2005 13:15:29 GMT 1
Jag skulle villa veta varför man lämnar WO, någon som vet?
|
|
|
Post by Insatt on Oct 15, 2005 21:47:12 GMT 1
WOn i U19 har sin grund i att Flyers inte kunde presentera en spelplan förrän ca två dagar (en?) innan matchen skulle spelas. Då hade TRC (Jenmert) redan "erbjudit" att spela matchen på lördagen.
Flyers tackade nej till det erbjudandet, men fick då beskedet från STAFF (Berndt Carlén) att matchen skulle spelas på lördagen och inte söndagen. Flyers kunde inte få ihop något lag på lördagen och fick därmed lämna WO.
Till saken hör att matchen var schemalagd till söndagen från början. Hemmalaget har då rätt att lägga matchen var de vill, så länge man inte ändrar tid/dag. Det borde STAFF ha vetat om, men valde istället att ta TRCs parti.
Mer turer i frågan lär följa...
|
|
|
Post by guest on Oct 15, 2005 22:52:09 GMT 1
täby lämna wo på båda matcherna o det är ja 100 på
|
|
|
Post by hmm on Oct 16, 2005 0:52:57 GMT 1
jasså du är 100 på det? Täby hade hemmamatch, vilket betyder att det är dom som ska fixa plan osv. Täby fixade plan (okej det var kanske i senaste laget), men tyresö sa nej... om jag inte har helt fel då så tycker jag iaf att det är tyresö som ställt in matchen, och isf lämnat WO så snälla, va 100 på det du säger du är, innan du snackar
|
|
|
Post by ljligt on Oct 16, 2005 15:49:47 GMT 1
"kunde inte få ihop ett lag" äh, vad gör era spelare dagen innan matchdag? är i grekland kanske, och kommer hem dagen efter för att spela? Seriöst, om ni kunde få ihop ett lag till söndagen BORDE ni även kunna få ihop ert lag en dag tidigare..Annars kan man ju bara drömma om vilken bra organisation ni har.
|
|
|
Post by jstrand on Oct 16, 2005 16:09:02 GMT 1
Många av våra U19-spelare har helgarbeten som inte kan ändras hur som helst. När spelschemat läggs i början på hösten, så lägger de sina arbetsdagar efter det.
Det är inte rimligt att flytta matchtider/dagar hur som helst med några dagars notis och tro att det ska fungera utan problem.
MVH Jocke Strand Ungdomsansvarig Täby Flyers
|
|