|
Post by cph on Jul 29, 2007 18:52:07 GMT 1
Det var inget fel på stämningen under matchen, hårt men rättvist. Inte många flaggor vad jag minns. DIF gjorde TD på först passen/första spelet Tråkigt nog råkade deras #74 ut för ett benbrott av vad jag hörde Hoppas allt ordnar sig för han. Det var inget oshysst i den situation, bara ren otur
|
|
|
Post by Stefan55 on Jul 29, 2007 20:09:36 GMT 1
hur många var DIF B?? kul att dom har gjort poäng
|
|
|
Post by 1 cprhead on Jul 29, 2007 20:11:47 GMT 1
Det ska tilläggas att spelet som poängen gjordes på var en liten dommarmiss, offensiv pass interference. Men spelet var fint i övrigt och en lite skrämmande öppning. Efter detta fick Copperheads bollen och efter några fina spring spel och ett passspel så stog det snart 8-6. Därefter gjorde Copperheads en Onside kick och fick tillbaka bollen. Denna drive stoppade Djurgårdens försvar i redzone. Falun stoppade sedan Djurgården på egen 40 yards linje. Copperheads han inte hela vägen fram och i halvtid stod det 8-6. Därefter så efter många fina springspel och några få passpel så stog det snart 24-6. Djurgården gick i luften hela sin sista drive men han inte ända fram förens slutsignalen gick och slutresultat blev då 24-6. Väl mött Djurgården! Rolig och välspelad match.
|
|
|
Post by cph on Jul 29, 2007 20:17:15 GMT 1
DIF ställde upp med 12 man, CPH ca 20-21 tror jag
|
|
|
Post by Fraga on Jul 29, 2007 21:37:44 GMT 1
Frågan är: Hur var mexa-QB'n?
|
|
|
Post by rttvisan on Jul 30, 2007 7:41:16 GMT 1
Hur kan DIF ställa upp med bara 12 man? Efter hela cirkusen som har varit med DIF B wo fram å tillbaka lovades gröna skogar. Nu ska de spela flera matcher framöver med 12 man? Vad är frågan om DIF? Spelade inte mexi-QB?
|
|
|
Post by cph on Jul 30, 2007 8:22:50 GMT 1
Jo han spelade, och deras passningsspel var riktigt bra. Och han var riktigt duktig, men deras linje var inte på topp, och det kan man ju förstå när man dubblar en hel match
|
|
|
Post by Stefan55 on Jul 30, 2007 11:17:50 GMT 1
kan inte va lätt att spela i DIF....folk klagar när man är för få...och folk klagar när man är tillräckligt me spelare....fan lägg ner!! jag tycker d är kul som fan att DIF B är tillbaka och vill gratulera till eran första TD för säsongen fortsätt grabbar!!!
|
|
copper 12 i dag annars 46
Guest
|
Post by copper 12 i dag annars 46 on Jul 30, 2007 12:03:00 GMT 1
Vad jag hörde så var det 16 mann påväg från djurgården men en bil gick sönder... så det komm bara 12 fram.. det var tråkigt för matchen då djurgården inte hadde tilräkligt med tyngd på linjen och orken försvann ganksa mycket på slutet. skulle dom haft en linje som stog upp ordentligt skulle vi ha fått stora problem då vi blitzade 1-2 man hela matchen och stuntade d-line på alla möjliga sätt för att komma åt dif`s Qb men då han hadde en riktigt snabb reles och rörde sig bra fast det var mer falu spelare än djurgårds spelare i närheten av honnom så sakade vi honom inte så mycket... sen kan jag komma i håg att djurgården försökte 3 springspel det vart ungefär -1 yard på dom så det gick inge bra.. men all kredit åt dom spelarna som komm upp i går och gjorde sitt bästa var en riktigt rolig match att spela. (tror inte jag har blitzat så mycket i hela mit liv som jag gjorde i går...) MLB Falun copperheads
|
|