|
Post by Publik on Jun 17, 2007 19:01:54 GMT 1
Med anknytning till "utmärkande spelare-tråden", hur skulle ett eventuellt all-star lag se ut nu under speluppehållet för div. 2 östra?
offense: qb rb fb te wr wr g g t t c
defense: dt dt de de mlb olb olb ss fs cb cb
en liten kort motivering hade varit intressant också. ni kan också ändra formationer så det passar.
|
|
|
Post by Stefan55 on Jun 17, 2007 22:28:21 GMT 1
offense: qb Ola Eimre RB, utan tvekan den bästa QBen i div 2 östra rb Niklas Roos RB, spelar igentligen FB men har även spelat HB, en hård spelare som tar dom där extra yarden, skulle va intressant att se honom bakom Berggren hehe tungt fb Berggren NBB, tung fullback som även kan springa me bollen te Joakim Carlsson RB, kan blocka, snabb och har mycket bra händer wr Erik Loman RB, en WR som både kan fånga boll och springa me den wr g Richard Åberg Rb, en veteran som sällan gör några fel, stabil i både passblock som i runblock g Christoffer Lundin RB, stark och rörlig tappar sällen en block, riktigt elak när han pullar t t c defense: dt Mathias Kock RB, stor och stark kan sätta bra tryck på o-line dt de Johan Bergqvist RB, utan tvekan den bästa d-line spelaren i östra de mlb Robert Rönnqvist / Marko Kokko RB, två spelare som har bidragit med hårdhet, läser väldigt bra och kan kräma på ordentligt olb Robin Zetterström RB, snabb, tacklas hårt, läser otroligt bra olb ss fs Lucan Bothin RB, läser bra, snabb och smäller hårt cb cb Andreas Hellström RB, förmodlingen den snabbaste CB i östra, läser bra, inte rädd för att smälla på större spelare jag vet att det fattas namn på vissa positioner...d är helt enkelt så att jag har för dålig koll där märk väl att jag EJ nominerat mig själv som center
|
|
|
Post by Marko Kokko on Jun 18, 2007 13:03:23 GMT 1
Måste nog ta bort mig själv från Din lista Stefan. Jag är för dåligt tränad just nu och missar en hel del enkla tacklingar som jag själv ser det. Men tack ändå =)
/Marko
|
|
|
Post by Stefan55 on Jun 18, 2007 20:00:26 GMT 1
haha okej marko men annars så tycker jag du har spelat bra
|
|
|
Post by Hmm on Jun 19, 2007 11:26:35 GMT 1
Hmm bara lirare från NBB och RB, menar du att det itne finns ngn som uppfyller kvaliten till ett allstar lag i FC ? Fast det finns spelare där som e anknytna till JLL sammanhang och College?
|
|
|
Post by wwehd on Jun 19, 2007 13:09:46 GMT 1
Hmm bara lirare från NBB och RB, menar du att det itne finns ngn som uppfyller kvaliten till ett allstar lag i FC ? Fast det finns spelare där som e anknytna till JLL sammanhang och College? Antagligen tycker han inte det, då hade han väl haft med några på sin lista. Kom med några förslag själv, istället för att sitta hemma och klaga. Tomte.
|
|
|
Post by Nyfiken on Jun 19, 2007 16:22:15 GMT 1
"Fast det finns spelare där som e anknytna till JLL sammanhang och College?" Nu blir jag nyfiken! Vilka är det?
|
|
|
Post by Stefan55 on Jun 19, 2007 17:19:17 GMT 1
ja jag har inte så bra koll på faluns spelare då vid dom 2 matcher vi spelat mot dom så har deras spelar flyttar runt lite på olika positioner och då har d varit svårt att få nån direkt uppfattning av vem som gör vad jag är oxå nyfiken på vilka som har spelat in thaa states alltid kul
|
|
|
Post by Hmm on Jun 19, 2007 20:38:32 GMT 1
JLL är det en spelare med nu Olof Eriksson spelar CB och tidigare JLL spelare är Aron Jalkevik spelar OL vart med i Junior EM. Inte har spelat, ska spela. Faluns MLB (tror jag han spelar) Robert Staffan spelade sin sista match för Falun mot RB då han åker nu till Californien. Tyvärr så vart det kanske en ledsam avslutning men ändå Hahahaha. Ni ska ha creds för den matchen, då spela ni ut oss.... Det kändes som att vi jonglerade med kattungar i den matchen. Blev runt kastade på alla möjliga positioner pga skador Bra jobbat =)
|
|
|
Post by Stefan55 on Jun 20, 2007 17:39:55 GMT 1
kul att höra att ni har spelare som åker över den stora sjön alltid bra för klubben vi hade en riktigt bra dag när vi spelade mot er, allting fungerade men d tog ett tag innen maskineriet kom igång ska bli jävligt kul att möta er i höst igen alltid kul att spela mot falun......och så får man ju käka på lappens på vägen hem hahahaha yes i´m a true o-line haha
|
|
|
Post by wwehd on Jun 20, 2007 20:41:07 GMT 1
"Lappen i Hedemora" En klassiker från Dukes Torney
|
|
|
Post by Guest on Jun 26, 2007 13:55:39 GMT 1
Hedemora har ju fått fram några fotbollsspelare också har jag hört...
|
|
|
Post by Stefan55 on Jun 27, 2007 18:03:10 GMT 1
haha ja d kan du ge dig på att dom har en cheese o bacon burgare super meny hehe d är mat det grabbar!!! helst då me extra räksallad på pommesen ;P hahahha
|
|
|
Post by RB82 on Jun 27, 2007 19:58:57 GMT 1
Behöver vi tillägga att Stefan är OL-spelare?
|
|
|
Post by Stefan55 on Jun 27, 2007 23:21:17 GMT 1
jepp vad annars? du vet ju att du oxå vill vara d jocke
|
|