|
Post by Norra omg 6 on Jun 11, 2007 11:53:44 GMT 1
HUr kommer omgång 6 norra sluta tror ni då?
|
|
|
Post by VInst on Jun 11, 2007 12:09:23 GMT 1
Jag tror att Westerbotten kommer att vara sjukt taggade till matchen mot JR. Westerbotten kommer att ha ett starkt running game som JR's unga defense inte kommer kunna att stoppa.
Westerbotten - JR - 20-7
|
|
|
Post by 1 on Jun 11, 2007 14:12:52 GMT 1
efter att ha spelat mot båda lagen tror jag jämtland kommer vinna enkelt, 38-6. men hoppas ändå på huskies =)
|
|
Har du hrt den frut
Guest
|
Post by Har du hrt den frut on Jun 11, 2007 21:46:52 GMT 1
Efter att ha spelat mot båda lagen så tror jag att någon i Umeå kommer bli lite lätt besviken. vad jag kunde se så hade JR åtminstone 5-6 man frå deras SS lag med i defense. Och för att synliggöra skillnaden på defens så kan vi gemföra lite.
Vi slog er med 33-0 Vi hde enligt uppgift minus yard mot JR. Skillnaden är stor, jätte stor.
På offens är det däremot jämnare, men då JRs defens håller ert offens till förmodligen 0 p max en TD på nått oflyt. Så det är upp till ert defens att stopp JRs offens som vi gjord, annars så...
Jag tippar 21-0 till JR
Tack och hej, Leverpastej!
|
|
|
Post by VInst on Jun 11, 2007 21:57:27 GMT 1
Efter att ha spelat mot båda lagen så tror jag att någon i Umeå kommer bli lite lätt besviken. vad jag kunde se så hade JR åtminstone 5-6 man frå deras SS lag med i defense. Och för att synliggöra skillnaden på defens så kan vi gemföra lite. Vi slog er med 33-0 Vi hde enligt uppgift minus yard mot JR. Skillnaden är stor, jätte stor. På offens är det däremot jämnare, men då JRs defens håller ert offens till förmodligen 0 p max en TD på nått oflyt. Så det är upp till ert defens att stopp JRs offens som vi gjord, annars så... Jag tippar 21-0 till JR Tack och hej, Leverpastej! Jag syftade först och främst på deras U-19 lag. Jag tvivlar starkt på att dom har 5-6 SS spelare i U-19 laget..
|
|
|
Post by Norr on Jun 12, 2007 7:00:09 GMT 1
VInst! Det kan vara lite svårt att förstå att du menade deras u 19 lag, då denna topic handlar om div 2 som är seniornivå. Personligen så tror jag på två mycket tuffa matcher. Jag hoppas jag och tror på seger och jag kan lova att vi kommer göra allt för att ge JR defense en riktigt tuff match. D.v.s Passa sönder dom. Luleå hade en pass td så vi kommer ha fler då vi har ett mycket bättre passing game än Lule. Vi kommer låta våra recivrar skära sönder JRs defense likt en varm kniv skär genom smör. ;D
|
|
|
Post by aaa on Jun 16, 2007 13:42:22 GMT 1
Huskies vinner, 21-7
|
|
|
Post by Publik on Jun 16, 2007 20:45:57 GMT 1
13-6 till Huskies efter en hård match & relativt jämn match, Huskies kunde passa bra mot JR;s defence men deras running game förtjänade bättre och Huskies RB;s fick inte bra blockar, men några stora gains blev det trots allt, dock var det framförallt huskies defence som överpresterade denna match med fina tacklingar och bra coverage vilket nötte på JR.. Det enda JR hade att komma med var lite trick spel på offence.. JR;s defence hade svårt att täcka recievers men hade bra MLB;s som tog sig igenom linjen NÄR dom ville i princip .. Overall huskies var det bättre laget, blir kul att se ifall dom tar sig hela vägen i år.
Over and out
|
|
|
Post by old 99 on Jun 21, 2007 20:14:43 GMT 1
detär tragiskt att det blev så här men i slutändan så vinner jr div 2 n så klaga och klaga min tös för natten och morkret , fan jag är inte nykter
|
|