|
Post by Hey on May 21, 2007 12:19:27 GMT 1
Falun-Bulldogs 21-14 Beasts-DIF 45-0
Yupp
|
|
|
Post by Guest on May 21, 2007 12:25:22 GMT 1
NBB - DIF 52 - 0 RB - FALUN 42 - 3
|
|
|
Post by Hegerfors on May 21, 2007 15:54:52 GMT 1
Hemmalaget ska stå först...
DIF - NBB 0 - 30 FC - RB 17 - 31
|
|
|
Post by Got d on May 23, 2007 21:39:29 GMT 1
DIF - NBB 0-60 FC - RB 28-7
|
|
|
Post by wwehd on May 24, 2007 6:36:46 GMT 1
0-60 tror jag inte på som resultat, då ett lag som ligger under med 50 poäng eller mer kan välja att avbryta matchen.
Nu menar jag inte på något sätt att DIF skulle ge upp, utan det var bara menat som en allmän upplysning.
|
|
|
Post by Jag on May 24, 2007 11:42:11 GMT 1
Sett till tidigare resultat så borde Dif vara en munsbit för NBB och Falun borde inte kunna sätta upp speciellt mycket mot Roslagen.
Falun tog Dif med 22 - 0, känns inte så övertygande för faluns del. roslagen övertygade dock mot nyköping.
jag har visserligen inte sett nåt av lagen live, så jag går bara på resultat och rapporter vilket kanske är ett misstag i slutändan. Mne det känns som roslagen och Nyköping är bpde två och tre stråvassre än falun och dif. dif och falun får slåss om 3dep platesen i år
|
|
|
Post by en som var dr on May 24, 2007 13:24:55 GMT 1
Sett till tidigare resultat så borde Dif vara en munsbit för NBB och Falun borde inte kunna sätta upp speciellt mycket mot Roslagen. Falun tog Dif med 22 - 0, känns inte så övertygande för faluns del. roslagen övertygade dock mot nyköping. jag har visserligen inte sett nåt av lagen live, så jag går bara på resultat och rapporter vilket kanske är ett misstag i slutändan. Mne det känns som roslagen och Nyköping är bpde två och tre stråvassre än falun och dif. dif och falun får slåss om 3dep platesen i år _____ Roslagen övertygade mot Nyköping. Tja, vad ska man säga. Att Roslagen vann är det ingen snack om men övertygade ?!?. Det kommer nog bli mycket jämna matcher mellan dessa två lag
|
|
|
Post by cprhds on May 26, 2007 15:21:08 GMT 1
Copperheads - Bulldogs 12-13
|
|
|
Post by Trones Copperheads on May 26, 2007 18:13:04 GMT 1
12 - 13 ja..
Mycket bitter förlust, vi gjorde TD med var det 4 sek kvar? Men misslyckades med våran 2pt conversion.
Men det var en kul och hård match, helt klart. Bara att gratulera Berga till Vinsten
|
|
|
Post by Meany on May 26, 2007 20:04:01 GMT 1
Sett till tidigare resultat så borde Dif vara en munsbit för NBB och Falun borde inte kunna sätta upp speciellt mycket mot Roslagen. Falun tog Dif med 22 - 0, känns inte så övertygande för faluns del. roslagen övertygade dock mot nyköping. jag har visserligen inte sett nåt av lagen live, så jag går bara på resultat och rapporter vilket kanske är ett misstag i slutändan. Mne det känns som roslagen och Nyköping är bpde två och tre stråvassre än falun och dif. dif och falun får slåss om 3dep platesen i år Efter det uttalandet så märks det verkligen att du inte har sett någon av lagen live, jag tror nämligen även att Falun kommer att vara med i toppstriden medans Dif kanske har en bit kvar att kämpa för att kunna vara med om den striden på samma sätt. Jag tyckte defentivt att Falun visade vilja idag när matchen slutade 12-13 mot Berga. Det var en hård match men mycket vilja, och det e bara gratulera till Vinsten!
|
|