|
Post by Trakigt on May 22, 2007 6:50:08 GMT 1
Tråkigt att vissa personer i laget ska förstöra en annars rolig seger. Kan inte mer än hoppas på att admin låser tråden så man slipper skämmas över dåliga inlägg som absolut inte representerar klubben. Med tanke på hur många sprints som kommer läggas till träningen i kväll pga detta vill jag inte ens tänka på.
|
|
|
Post by osseDL on May 22, 2007 13:52:09 GMT 1
vi ska sluta med skit snacket tycker jag
|
|
|
Post by T on May 22, 2007 16:35:51 GMT 1
A wise man speaks because he has something to say, a fool speaks because he has to say something.
|
|
|
Post by TD on May 22, 2007 16:59:43 GMT 1
Klockren option!!? Man ser ganska tydligt att folk på defense stannar upp, visst att "faken" var grym, men någon TD var det aldrig tal om, ledsen Tommie men folk stannade av, som sig bör när domaren blåser.
|
|
|
Post by Bra fejk on May 22, 2007 18:15:19 GMT 1
Klockren option!!? Man ser ganska tydligt att folk på defense stannar upp, visst att "faken" var grym, men någon TD var det aldrig tal om, ledsen Tommie men folk stannade av, som sig bör när domaren blåser. Ja de stannade av för de köpte fejken... om man använder sina öron hör man dessutom när domaren blåser... dvs efter Tommie sprungit sig fri!
|
|
|
Post by va on May 22, 2007 18:23:24 GMT 1
Stannar man upp för att någon gör en fake? Man fortsätter väl så klart springa mot den som man tror har bollen... Det är dessutom ganska uppenbart att väldigt många slutar springa, så jag tror självklart också att det är resultatet av en avblåsning.
|
|
|
Post by Domare on May 22, 2007 19:15:22 GMT 1
Jag har dömt båda era klubbar under tidigare år. Dock inte i år.
Jag har haft mycket angenäma upplevelser då båda era lag har varit inblandade. Dessutom har en hel del av mina höjdpunkter som domare varit under matcher mellan era två anrika lag.
Jag tycker det är oehört ledsamt att se vilken nivå ni har utvecklats till. Detta passar sig inte ens på ett juniorforum, men där har man varjefall överseende med deras ålder.
Återigen blir jag ledsen då jag märker var era klubbar står idag.
Fotbollen har ingen framtid med klubbar och spelare som er.
Skärp er.
Tack för mig.
|
|
|
Post by Besviken on May 22, 2007 22:25:27 GMT 1
Att som ordförande läsa att hela klubben förknippas med uttalanden som enskilda spelare gör och att hela organisationen dras med i ryktet gör mig inte lite upprörd. Då vi har runt 65-70 personer som är verksamma i klubben så tycker jag verkligen inte att dom förtjänar att nämnas i samma sammanhang som 3-4 st som skriver på ett forum. Tror nog Karlskogas håller med mig där och vad det gäller matchen så måste du som domare sett att det var väldigt lite flaggor som kastades så sportsligt så är nivån fortsatt bra i klubbarna.
Har själv tagit tag i saken och sagt att inlägg likt ovanstående inte är ok. Vi vill verkligen inte att sådant sätts i sammanhang med Borås Rhinos. Synd att du generaliserar en hel organisation efter ett par personer.
// Ordförande Borås Rhinos
|
|