|
Post by Hngf on Oct 30, 2005 15:29:36 GMT 1
Marvels har några stycken spelare som är med i deras SS lag så Huskies kommer få det svårt. De har slagit Crusaders två gånger iår vilket är en merit. Intressant att se hur det skiljer mellan åren. Om jag har förstått det rätt så har Gefle fåt behålla de flesta av sina killar från silveråret ifjol. Gefle fick då ordentligt med stryk av Carlstad. Efter att ha sett Gefle krossa Marvels i år så förstår man verkligen vilken gnerationsväxling CC måste ha och jag funderar på vilken "merit" det egentligen var att slå dem. Ska bli spännande att se hur Gefles u19 ser ut nästa år, kommer de vara med och slåss om guldet igen? Komer Marvels?
|
|
|
Post by gnuuuu on Oct 30, 2005 15:47:01 GMT 1
noop, många går upp i superserielaget. Så Marvels lägger ner av denna orsak samt att dom ej kan få ihop ett lag till vårsäsong
|
|
|
Post by emu on Oct 30, 2005 17:48:40 GMT 1
Skulle vara intressant och veta vilka av dessa spelare som kommer att spela i superserien nästa år. Enligt vad jag såg så skulle ingen platsa, men det kanske inte är så stor skillnad på S1 och SS. Eller......
|
|
|
Post by markuslinderum on Oct 30, 2005 22:17:51 GMT 1
Jag har ingen aning om var gnuuuu får sin info ifrån men att Marvels skulle lägga ner är osant.
Marvels U19 har ett flertal spelare som spelat och startat under SS-säsongen 2005 och kommer förmodligen vara med och slåss om en starting plats i A-laget även nästa år.
|
|