|
Post by Marvels Huskies on Oct 10, 2005 9:00:34 GMT 1
Hur kommer denna matchen att sluta?
Göteborg kommer att få en jobbig resa upp till Norrland. Så det kan vara till fördel till Huskies.
|
|
|
Post by u19 Mellan on Oct 10, 2005 10:41:17 GMT 1
Jag tror inte gbg komemr hänga med i huskies passnings spel. o så komemr de bli tugnt för gbg 2 bra runingbacks, när dom mötter ett utvillat och taggad difense. seger till norrlänignarna 20-6
|
|
|
Post by njaaa on Oct 10, 2005 10:45:52 GMT 1
Marvels har några stycken spelare som är med i deras SS lag så Huskies kommer få det svårt. De har slagit Crusaders två gånger iår vilket är en merit.
Marvels kommer inte bara att vinna utan krossa Huskies...........
|
|
|
Post by Norr on Oct 10, 2005 12:49:21 GMT 1
Huskies passningspel?! hahahahaha
|
|
|
Post by coach on Oct 10, 2005 13:11:28 GMT 1
ja huskies passningsspel, detta är inte huskies från 90 talet med I form dunka dunk, detta är 4 WR texas tech style, jag tillhör inte huskies men har sett dem i flera år, och de ÄR svårstoppade, marvels kommer dock kunna nöta ut umeå med flera och rutinerade spelare, matchen avgörs i 4:e kvarten till gbgs fördel
|
|
|
Post by u19 Mellan on Oct 10, 2005 14:11:54 GMT 1
[ftp][/ftp]Norr, det verkar inte som om du är ifrån norr, för passa kan dom varken du tror det eller inte.
|
|
|
Post by petig on Oct 10, 2005 15:32:28 GMT 1
Huskies seniorlag var iallafall jävligt duktiga på att passa. Då är QB:n och minst en reciever juniorer också. Ville bara tillägga de.
|
|
|
Post by pass on Oct 10, 2005 21:30:56 GMT 1
|
|
|
Post by markuslinderum on Oct 10, 2005 22:15:03 GMT 1
Det ska bli otroligt roligt att få spela mot Westerbotten Huskies nu på fredag!
Det är alltid roligt att möta lag som man aldrig mött förut, eller ens sett live någon gång. Själv hade jag tills för tre veckor sen ungefär inte ens en susning om vad de hade för färger.
Jag tänkte försöka mig på att skriva en game preview inom kort och lägga upp den på [glow=gray,1,300]www.gafk.se[/glow] och kanske även här. Men just nu är det rätt mycket annat som ska ordnas men jag ska göra mitt bästa...
/ Markus Linderum, HC Göteborg Marvels U19
|
|
|
Post by Calle Stockholm on Oct 11, 2005 0:16:05 GMT 1
Årets mest sevärda match, ingen som kommer att spela in den, jag kollar gärna... ...Synd bara att man bor så långt bort. Såg när Huskies seniorer mötte norrköping, en riktigt bra match med ett bra passningsspel.
Kommer Huskies passningsspel vinna mark över Marvels, eller kommer Marvels att köra över Huskies ngt tunna O-line?? (Inte bra om O-line vänder sig om och kollar in när 3st D mosar sin Q-back...) Månne Huskies svaga sida??
Iallafall en mycket intressant match, som jag för övrigt nog måste ge Marvels, dock kommer det bli en tight match... den som lever får se!!
|
|
|
Post by markus strsta fan on Oct 11, 2005 7:04:47 GMT 1
Övriga Marvels möter Huskies på LÖRDAG! Markus möter dom på Fredag. Hoppas du orkar stanna på Lördag och kolla på Marvels mot Huskies, Markus. Hehehe Mycke snurr i skallen nu ELLER?
|
|
|
Post by Jmtland Rules on Oct 11, 2005 7:13:35 GMT 1
Marvels hadde 3 spelare på Defense som var uttagna till Landskampen för seniorer mot Finland nu senast. Huskies QB får nog se upp. För kör Marvels mycket blitzar kan det bli jobbigt för qb´n. Om det nu stämmer att Huskies linje är liten så skall set bli intressant att se.
|
|
|
Post by Mr morning on Oct 11, 2005 10:17:07 GMT 1
Vad otroligt lämpligt att Kristian Thore är HC i Marvels också ;D
|
|
|
Post by gbg on Oct 11, 2005 10:31:21 GMT 1
Inte för Marvels u-19 Där är Markus Linderum HC och DC. Men blitza kan dom göra ändå
|
|
|
Post by markuslinderum on Oct 11, 2005 10:55:20 GMT 1
---> markus strsta fan
Jo, visst är det mycket snurr i skallen...
Det är många saker som ska klaffa, många personer att ringa, mycket matchfilm att kolla på, många teamperioder att scripta och så ska man till råga på allt hinna med egen träning!!!
Men det är trevligt att jag har fans =)
Det blir naturligtvis roligt att möta Huskies på lördag!
|
|