|
Post by Norra on Mar 1, 2007 17:43:56 GMT 1
Många rykten florerar kring vad som händer inom lagen. Här är en sammanställning över vad som snappats upp i gästböcker och i det här forumet.
Fyll på med vad ni vet.
Jamtland IN comebacker i drivor? Juniorer som kliver upp
UT Robin Lindgren Olof Flemström Robert Bakke-King
Luleå IN Joakim Olsson WR/DB, Sundsvall Fredrik Bodin ??, STU UT
Sundsvall IN Marcus Birberg, comeback Juniorer som kliver upp?
UT Tobias Gärd, Arlanda Robert Star, ettårsfall Johan Wikander, ettårsfall Joakim Olsson WR/DB, Luleå Dan Olsson DL, Gefle Red Devils
Westerbotten IN Robin Elfving (DE/LB) Juniorer som kliver upp?
UT Jan Niklasson, slutar Emanuel Bergsten, slutar Rasmus Andersson, Arlanda Marcus Jacobsson, Arlanda Ludvig Lantz, , Arlanda
|
|
|
Post by Gst on Mar 1, 2007 19:09:35 GMT 1
Fler spelare från Jämtland ut: Johan Björn Tomas Falkelind Ali Rouas Daniel Johansson
|
|
|
Post by guest on Mar 1, 2007 23:04:24 GMT 1
JR forts. Bosse W, flyttat
|
|
|
Post by Guest on Mar 4, 2007 1:57:59 GMT 1
En till WH ut.
Oskar Stenberg WR, Flytt
|
|
|
Post by guest on Mar 4, 2007 18:27:10 GMT 1
En till SF ut: Andreas Fjäll, Arlanda
|
|
|
Post by stopp nu on Mar 4, 2007 19:36:38 GMT 1
HAHAHAHHA du skojar, Fjell har inte spelat med Flames sen 2004, var knappast aktuell för spel i Flames i år
|
|
|
Post by fler on Mar 5, 2007 13:58:26 GMT 1
Tobias Gärd spelade inte säsongen 2006 för Flames, så knappast en direkt förlust
|
|
|
Post by gast on Mar 15, 2007 15:18:43 GMT 1
WH mre ut Mårten Alvinsson, flytt
|
|
|
Post by Fundersam on Mar 20, 2007 17:02:01 GMT 1
Det är så tyst från alla föreningar.Hur går det för jamtland med skulden och så, jag hoppas dom kämpar sig genom den.
|
|
|
Post by jamte on Mar 22, 2007 18:53:24 GMT 1
Allting rullar på för jämtland nu. Vi tränar hårt och bra. Många talangfulla U-19 spelare som tränar väldigt hårt och satsar mycket på den kommande säsongen. Jag spår en ljus framtid för vår kära förening
|
|
|
Post by rf on Mar 23, 2007 21:22:48 GMT 1
Har kollat lite på spelschemat och u19 matcher ligger dagen före/efter seniormatcher i NSAFF, hur löser ni detta sover ni över på plats? Tar ni två bussar till bortamatcherna så de seniorer som inte vill stanna får åka hem eller måste de viga en helhelg åt fotbollen så juniorerna ska få spela?
|
|
|
Post by Norra on Mar 24, 2007 16:40:35 GMT 1
Måste och måste? Jag viger gärna en hel helg med bra väder till underhållande fotboll oavsett nivå. Hur de olika lagen kommer lösa detta har jag ingen aning om, men det låter som det vore besvärligt att vara tvungen att kolla på en match samt spela en? Men visst är det även så att u19 får inte spela seniorfotboll samma helg de själva har match? Men annars stannar jag gärna en natt extra här i norra sverige!
|
|
|
Post by rf on Mar 24, 2007 16:48:35 GMT 1
Var finns denna regel? inte i TB iaf, anledningen till att jag ställde denna fråga var för att folk har väl jobb och matcherna spelas inte samma dagar utan dagarna efter varandra och väldigt många människor kan inte viga en hel helg till fotboll
|
|