|
Post by mr wizard on Feb 19, 2007 19:49:08 GMT 1
vilka spelare är dom bästa på respektive positionern i östra?
låt förslagen hagla in ;P
QB HB FB TE WR WR OL OL OL OL OL
FS CB CB ILB ILB OLB OLB DE DE DT DT
ja jag vet att alla inte spelar dessa formationer men jag valde två vanliga uppställningar
|
|
|
Post by Stefan55 on Feb 19, 2007 20:12:12 GMT 1
mina kandidater WR Erik Loman RB QB Ola Eimre RB OLB Robin Zetterström RB ILB Niklas Roos RB OL Stefan Hållén (haha ja man måste ju välja sig själv) DT Marko Kokko DE Linus Flodin
|
|
|
Post by winner on Feb 19, 2007 21:30:42 GMT 1
bästa spelare
QB Ola Eimre RB HB Jesper M. NBB FB Mattias Berggren WR ? TE ? OL ?
FS Antonio R. #8 NBB CB ? CB ? Jag kan inte så många namn
|
|
|
Post by Lilla Jag on Feb 20, 2007 0:04:56 GMT 1
QB Ola Eimre RB FB Berggren NBB RB Nicklas Roos RB TE Tord Erikson RB WR Erik Loman RB OT Jimmy Askild RB G Cribbe Bohman RB NT Marco Kocko RB CB Rickard Kuhs Thorström RB S Robin Zetterström RB
|
|
|
Post by Na on Feb 20, 2007 10:32:33 GMT 1
rätta mig om jag har fel, men är inte berggren Linebacker primärt sett? bara att han dubblar som FB ibland...
så var det i alla fall på den gamla goda tiden
|
|
|
Post by M Hammargard on Feb 20, 2007 16:31:19 GMT 1
rätta mig om jag har fel, men är inte berggren Linebacker primärt sett? bara att han dubblar som FB ibland... så var det i alla fall på den gamla goda tiden Bäret har själv valt att primärt spela FB. Ofta dubblar han även som LB. Ser att Bulldogs är i nominerartagen. Hur kan ni då missa att nominera Johan Bergqvist. I mina ögon er bästa spelare, iaf på Defense. Personligen anser jag att denna typ av kategori är relativt onödig. Det brukar mest bli alltför många som nominerar sig själva under ett falskt alias. Lägg in kategorier som: Snyggast O-line Sötaste WR Elakaste CB Fair Play lag Snabbaste RB, OL, DL osv Det borde bli mer intressant...
|
|
|
Post by chead 20 on Feb 20, 2007 18:03:21 GMT 1
Jag gör en liten crosskitchen av hammargards förslag och utser, helt utan självkritik, mig själv till östras sötaste corner
|
|
|
Post by Stefan55 on Feb 21, 2007 0:34:55 GMT 1
jo johan var väldigt bra förra året, men vi vet inte om han ska spela iår eller inte hehe jag var väl inte anonym heller hammis fast skrev ioförsig att d var på skoj oxå så
|
|
|
Post by NA on Feb 21, 2007 9:21:41 GMT 1
då vill jag nog antingen ha robert andersson, NBB eller #54, NBB från förra säsongen där, #54 verkade ung och dessutom talangfull, men står inte riktigt upp mot robbans rutin
|
|
|
Post by suck on Feb 21, 2007 23:46:28 GMT 1
Here we go again. Kan ni sluta med era snoppmätar tävlingar? Ingen vill veta att ni själva tkr ni e bäst, pinsamt.
|
|
|
Post by undrar on Feb 22, 2007 11:17:31 GMT 1
varför är d bara i östra som folk tycker att en sån här topic är tråkig?? vad jag har sett så skrivs d för fullt i dom övriga regionernas forum me samma topic
|
|
|
Post by M Hammargard on Feb 22, 2007 21:43:59 GMT 1
då vill jag nog antingen ha robert andersson, NBB eller #54, NBB från förra säsongen där, #54 verkade ung och dessutom talangfull, men står inte riktigt upp mot robbans rutin Det var denna typ av inlägg jag syftade på. Dvs inte dig Stefan55. Ovan ser vi ett inlägg där vår #54(Emil?) nominerat sig själv anonymt. Fy skäms!
|
|