|
Post by rykten on Jan 19, 2007 12:29:02 GMT 1
Morgan Wik flyttar till Norge Eric Håkansson till Norge(ryktas om spel i TRC eller Oslo) Per Sjödin blir nog kvar Hasse Gunarsson också Kalle Flognman ryktas tillbaka till CC Anders Larsson och Peter Wiltshire spelar nog i CC B Christian Forsman ryktas till TRC
|
|
|
Post by Lillen on Jan 19, 2007 15:35:44 GMT 1
Mycket rykten!!! är det därför det kallas sillyseason eller har jag fel?? sen skiter jag faktist lite i det också, det viktigaste är väl att alla lagen i Västra kommer till spel och det verkar det ju bli också!!
Jiha och trippel möten också!! då har man ju hela tre chanser på sig att försöka vinna också!! ;D
|
|
|
Post by d on Jan 19, 2007 18:54:24 GMT 1
Kommer iallafall bli kuliga derbyn mellan Crusaders och wolves . Kan nog bli en del känslor inblandade, eftre förra årets avhopp och smuttskast. Per Blir alla CC som gick till Wolves förra året kvar eller? Frågan är väl snarare "Är alla som gick till Wolves förra året välkomna tillbaka till CC?"
|
|
|
Post by FS on Jan 19, 2007 19:02:50 GMT 1
Hehe det e frågan, men såvitt jag vet så har inget Svenskt lag nånsin NEKAT spelare, speciellt inte duktiga spelare in i truppen, och tror inte att de kommer göra det i år heller. Så mäktig är inte Carlstads fotbollsroster.
...men låt oss hoppas för Wolves skull att CC nekar dom.
Blir en tuff serie i år, tveklöst! 13 maj smäller det!! Se till att ringa runt till lokal radio, tidningar och släng upp posters på stan så folk får upp ögonen för sporten för i år kommer spelet inte va något att skämmas för!
|
|
|
Post by oui im ashamed on Jan 20, 2007 11:12:45 GMT 1
Blir en tuff serie i år, tveklöst! 13 maj smäller det!! Se till att ringa runt till lokal radio, tidningar och släng upp posters på stan så folk får upp ögonen för sporten för i år kommer spelet inte va något att skämmas för! Vem är det som skämdes för spelet förra året??? I mitt tycke var väl västra, det tuffaste och bästa någonsin i fjol. Med marvels och Wolves som riktigt bra lag o med bra spelare, o ett rhinos som var fler o bättre än på länge. samt ett lakers som aldrig gav upp trots motgångarna.Visst kan CC´s JR lag ge lite mer "status", men något fd SS Marvels är de inte.
|
|
|
Post by Lillen on Jan 20, 2007 12:39:41 GMT 1
Nej så är det ju men kul ska det bli!!! ;D
|
|
|
Post by slow on Jan 20, 2007 16:00:17 GMT 1
DUDE fattar du ingenting?? VA ja menade är inte att serien va DÅLIG i fjol, utan att i fjol så va det nästan INGEN mediabevakning/publik varken i göterborg, borås, karlskoga, lidköping eller jönköping. Det är inte svårt att få 300 pers på en match om folk bara anstränger sig lite. Enda anledningen till att sporten inte växer e att folk e så lata och bekväma.
|
|
|
Post by tips on Jan 23, 2007 14:27:43 GMT 1
Så slutar det:
1. Borås 2. Karlskoga 3. Carlstad 4. Lidköping
Kvalmatcher:
Ystad - Borås
Jämtland - Falun
|
|
|
Post by Lakers on Jan 23, 2007 15:18:42 GMT 1
Vi i Lakers ska iallafall göra så gott vi kan för att slippa 4e platsen. Sen om vi lyckas det är en helt annan fråga, men vi har ju faktist några mer matcher på oss!!! ;D vi kan ju inte bli sämre i vilket fall!!
Over and Out
|
|
|
Post by ojoj on Jan 23, 2007 17:55:42 GMT 1
Wolves får inget JR i spel, däremot är deras SR lag så gott som ett jr-lag om allt jag sett stämmer....
|
|
|
Post by so on Jan 24, 2007 22:24:20 GMT 1
So, things are looking up for Boras Rhinos this year huh? Carlstad Crusaders is always good too but it all depend on what team they'll play this year with their B-squad. Wolves seem to be losing some powerful players this year too, is that right? Cus if it is I really don't see any other possible way than Crusaders and Rhinos as the two possible winners this year.
|
|
|
Post by Lillen on Jan 30, 2007 22:24:23 GMT 1
Hur tycker ni att Västra divisonen ställer sig i jämnfört till de andra serierna?? Är vi den bästa div 2 serien eller är vi den sämsta???
|
|
|
Post by hummm on Feb 1, 2007 13:38:45 GMT 1
Tror västra har mycket potensial, svårt att säga hur bra serien är i jämförelse med andra.... Norra verkar tro att de har de bästa lagen detta året, pga. att nästan alla lag har div 1/ss-erfarenheter. Men jag tror inte det, norra har tappat många spelare och inget lag har gjort nåt vidare bra ifrån sig oavsett om dom spelat i en "hög" division.
Södra där är väl Hässleholm å Ystad dom bästa lagen, 2 lag som skulle klara sig helt okej i division 1.
Östra är jag osäker på, tror nog östra står sig lägst, men mest pga. att östra har så många bra lag i de högre divisionerna.
Västra har 3 starka lag som inget av lagen hade gjort bort sig i division 1. Mycket potensial bara en fråga om organisationen i föreningarna som är bristande.
Om Lakers får med lite fler skövdebor igen och rycker upp sitt seniorlag så hade västra kunnat bli den bästa division 2 i sverige, men just nu är det nog södra som är det tror jag.
|
|
|
Post by CW on Feb 1, 2007 14:32:33 GMT 1
Vad hände med Wolves hemsida?
|
|
hehe
Bänkvärmare
|
Post by hehe on Feb 3, 2007 1:04:48 GMT 1
E väl ingen där i "bondeland" som har en dator å fixa en sida ;D