|
Post by vi on Aug 22, 2006 22:04:09 GMT 1
Hur kommer det att gå? Kommer bulldogs att spela en katastrofmatch änn en gång eller kommer dom att snäppa upp sig? Hur många kommer dif att dressa? Jag tror på en rolig och välspelad match
|
|
|
Post by 33 FB Falun on Aug 23, 2006 10:46:53 GMT 1
Har nyligen spelat mot bägge lagen och allt annat än en storseger för Bulldogs känns otänkbart för mig...
|
|
|
Post by Slacker on Aug 26, 2006 14:57:38 GMT 1
Blev typ 45-6 för Bulldogs. Dif kom med 12 man, fick 2 skadade tidigt och spelade tre och en halv kvart med bara 10 man. Starkt. Bulldogs gick också ner på 10 man. Kul match, inget gnäll, bra domare. Bulldogs fick 2 td bortdömda, den ena för holding och den andra för block i ryggen om jag inte minns fel.
|
|
|
Post by Kecke on Aug 26, 2006 15:26:44 GMT 1
Säsongens roligaste match. Med både 1a och 2e Qb'n skadade så fick Erik "jag springer hellre själv" Loman leka Qb och gjorde det med bravur. All heder till Djurgården som kämpade med ett stort hjärta till sporten. Försökte tom gå över när ni höll på att bli 9 man, men eran nr.9 vaknade till liv igen, där gick den chansen att få göra ett spel med klubben i sitt hjärta!! Vill passa på att tacka alla spelare jag mött och som jag har spelat med (Det har varit ett par) under mina 15 år som spelare. Nu är det dags (igen) att lägga skydden på hyllan och luta sig tillbaka.
MVH Kecke #7 Spelat alla positioner med olika resultat. 2 td's idag.....
|
|
|
Post by Jocke82 on Aug 26, 2006 15:33:51 GMT 1
Måste passa på att tacka Sveriges bästa QB (utan skydd) för allt han gjort för klubben. Det har varit ett sant nöje att spela med dig Kecke. Kan du nu lova att gräva ner, elda upp, eller på annat sätt oskadliggöra dina handskar så ingen snor dom i syfte att använda som b-stridsmedel?!?
|
|
|
Post by Kecke on Aug 26, 2006 16:35:49 GMT 1
Dom har Mackan Träsko gladeligen ärvt.
|
|
|
Post by Jocke82 on Aug 26, 2006 22:06:36 GMT 1
du får nog sponsra honom med en dunk alkogel i så fall...
|
|
|
Post by brsrk on Aug 27, 2006 20:54:36 GMT 1
Det var en kul match, om än frustrerande för egen del eftersom jag var en av de två som fick se allt utom två driver från sidlinjen. Bra stämning, kul spel. Vi möts igen nästa år, och då...
|
|
|
Post by Kecke7 on Aug 27, 2006 21:39:55 GMT 1
Hoppas att det inte var något allvarligt.
|
|
|
Post by brsrk on Aug 28, 2006 9:06:09 GMT 1
Nej då, det var bara en stukning. Jag ville, men fick inte spela i andra halvlek eftersom jag skulle spela med a-laget på söndagen.
|
|
|
Post by Securitas on Aug 30, 2006 16:36:08 GMT 1
Skönt att äntligen bli av med #7 i Berga som är en riktig dålig spelare.
|
|
|
Post by Medspelare on Aug 31, 2006 9:34:20 GMT 1
Tycker tvärtom att Kecke varit lagets hjärta och själ under dom åren jag lirat med Bulldogs. En självklar ledargestalt. Svårt att se vem som ska kunna ta över hans roll på planen, kanske #8 Roos känner sig sugen...? Lika tokig, inte lika trasig, kör alltid 100%.
|
|
roos8
Bänkvärmare
|
Post by roos8 on Sept 1, 2006 0:30:36 GMT 1
Det är alltid kul att höra att någon sett en göra bra saker på planen och tror att man är rätt för att axla ett par tunga skydd. Sen vill jag hålla med föregående om att Kecke är en mycket bra fotbollspelare. Jag tänker inte gå in på alla superlativ man ska säga om Kecke och hur pass bra han är, det räcker att säga. Han är min mentor. Det är jäkligt tråkigt att höra att du har en negativ syn på Kecke som spelare, jag skulle inte heller vara så posetiv om jag mötte honom på planen som motspelare, det räcker när det är träning och alla är kompisar och "mjuk kör". Det kommer antagligen smälla duktigt på veteranmatchen. längtar redan.
|
|
|
Post by Stefan55 on Oct 7, 2006 23:01:49 GMT 1
ja sista matchen var riktigt kul , jag fick tillome efter mycket tjat o gnäll springa me bollen 2 rusher 12 yards....hehe men jag hade aldrig kunnat göra d utan Roos underbara blockar, jag vill springa mera nästa år sweeeet
|
|