|
Post by Hehe on Aug 17, 2006 9:54:56 GMT 1
Ja du undrar jag när alla klagomål på att Norrköping använder en massa Stockholmare kommer? För det verkar ju gå ganska bra för dom i år också!!!! Och det kan ju inte vara rätt? Vänta nu det är Roslagen som är farmalag med SMM hmmm... något är fel...... Over and Out
|
|
|
Post by stopp on Aug 17, 2006 10:29:26 GMT 1
Luleå sätter stopp för er, var så säkra
|
|
|
Post by Guest on Aug 17, 2006 10:29:43 GMT 1
Oookay ... I'm gonna go over and stand in this corner and let you deal with that...
|
|
|
Post by Tanke on Aug 17, 2006 11:13:26 GMT 1
Översta inlägget är kanske lite pubertalt och larvigt. Men man kan ju se i år det många vägrade se i fjol att Norrköping faktiskt har ett bra EGET lag, utan farmaravtal. Jag törs nog sätta en slant på att de går upp i 1:an i år.
|
|
|
Post by nejnej on Aug 17, 2006 11:29:00 GMT 1
Jo jag oroar mig för det, Panthers byter om 15 man vinner ändå, men i ettan kommer truppen decimeras omgång efter omgång och till slut så kanske de måste dra sig ur, nej jag hoppas ett lag med större trupp går upp
|
|
|
Post by Hehe on Aug 17, 2006 11:35:54 GMT 1
Jo det var jävligt pubertalt *ler* Men med tanken på hela förra årets paj kastning på Norrköping så var den minst lika pubertal så det var till alla dom ;-)
Over and Out
|
|
|
Post by Tja on Aug 17, 2006 11:51:20 GMT 1
Översta inlägget är kanske lite pubertalt och larvigt. Men man kan ju se i år det många vägrade se i fjol att Norrköping faktiskt har ett bra EGET lag, utan farmaravtal. Jag törs nog sätta en slant på att de går upp i 1:an i år. Spelarmässigt har väl Norrköping inga problem att spela i 1:an... det har väl snarare varit dålig ekonomi som framför allt har hindrat dom från vidare spel i superserien...
|
|
|
Post by vrva on Aug 17, 2006 13:42:18 GMT 1
Jo jag oroar mig för det, Panthers byter om 15 man vinner ändå, men i ettan kommer truppen decimeras omgång efter omgång och till slut så kanske de måste dra sig ur, nej jag hoppas ett lag med större trupp går upp Men jag tror att om peking går upp kommer dom nog att värva lite spelare och att gamla lirare kommer tebax... brukar alltid vara så... inte värva i den bemärkelse som många tror men,, säkert många som vill lira i div 1 istället för div 2.. kanske är lite svårt att motivera folk som vill spela på högre nivå att komma ner o slita i div 2... ingen aning men tror så iaf...
|
|
|
Post by ehh va on Aug 17, 2006 14:12:44 GMT 1
|
|
|
Post by Hehe on Aug 17, 2006 21:12:26 GMT 1
Ja 12 man det stämmer *ler* men vi kom inte sist och vi gjorde inte bort oss när vi var där uppe. Men ja det hade nog gått betydligt bättre med lite mera kött ;-) Det första året så var vi i semi och gav CC stryk det är inte många nykomlingar som gjort det dom senaste åren, och vi gav SMM en rejäl fight. Andra året gick dock inte lika bra pga lite för mycket storhetsvansinne *ler*.
Over and Out
|
|
|
Post by August Eriksson on Aug 17, 2006 22:20:50 GMT 1
Var vi inte 14 man som bytte om i den matchen? Minns att vi hade en rookie QB och rookie RB den matchen.
|
|
|
Post by Hehe on Aug 17, 2006 23:36:25 GMT 1
;D det kan mycket väl vara sant *ler* Det var mycket vilja SWEET
|
|