|
Post by undrande on May 18, 2006 14:43:13 GMT 1
Vad tror ni?
|
|
|
Post by M Hammargard on May 18, 2006 16:10:01 GMT 1
Det blir nog lite svettigare än matchen mot DIF B. Falun är fler än oss och bör kunna hålla sig fräscha under hela matchen. Om våra rutinerade killar sköter sig väl så tror jag att vi kommer att kunna stå som segrare efter denna batalj med. Men som någon tidigare sagt. "It aint over until the fat lady sings". Med det menar jag att det är farligt att tro att det kommer att bli lätt. Vår största fiende är underskattning av motståndet. Vi hade en lätt match mot DIF B. Det kan få många av våra spelare att tro att vi är mycket bättre än alla andra. Denna match bör bli en bra värdemätare för oss.
|
|
emil
Backup
|
Post by emil on May 18, 2006 16:55:29 GMT 1
Det blir nog lite svettigare än matchen mot DIF B. Falun är fler än oss och bör kunna hålla sig fräscha under hela matchen. Om våra rutinerade killar sköter sig väl så tror jag att vi kommer att kunna stå som segrare efter denna batalj med. Men som någon tidigare sagt. "It aint over until the fat lady sings". Med det menar jag att det är farligt att tro att det kommer att bli lätt. Vår största fiende är underskattning av motståndet. Vi hade en lätt match mot DIF B. Det kan få många av våra spelare att tro att vi är mycket bättre än alla andra. Denna match bör bli en bra värdemätare för oss. Word.
|
|
|
Post by John 56 on May 18, 2006 21:49:15 GMT 1
Jag har faktiskt ingen aning. Det ska bli härligt svettigt och spännande, dock så verkar det som en stor förskylning rör sig genom laget då många spelare måste avstå pga. detta. Men det ska bli riktigt roligt att få kramas på lördag. Väl mött
|
|
|
Post by bilder on May 21, 2006 20:08:25 GMT 1
dyker det upp nå bilder från denna tighta match?
|
|
|
Post by M Hammargard on May 21, 2006 23:06:01 GMT 1
Det kommer. Jag vet att det var folk där och fotade. Jag har dock inte fått några bilder än. Så fort jag får dem så kommer de upp på www.balticbeasts.net
|
|
|
Post by en som undrar on May 22, 2006 9:08:55 GMT 1
varför vart det bara 6-0?? lyckades Falun stoppa Nyköpings tunga springspel? var det många spelare som inte var med?
|
|
|
Post by En som vet on May 22, 2006 9:23:27 GMT 1
Nyköping har många rookies på OL/DL och Juniorer i ålder mellan 17-19 år. Falun gjorde en stark insats och spelade med stor hjärta och vilja men saningen är att BB kom aldrig upp till sitt normala nivå, alldeles för många enkla misstag . BB kan mkt bättre än så och de kommer att bli bättre och bättre för varje match som går!
|
|
|
Post by john 56 on May 22, 2006 11:58:46 GMT 1
Falun kom till Nyköping med 4ol och 1dlspelare (som blev skadad i 2:a kvarten) - alltså alla dubblade. många starters var sjuka tyvärr. Men vi hoppas kunna bjuda på bättre motstånd när vi möts nästa gång ;]
|
|
|
Post by Hammis on May 22, 2006 16:56:13 GMT 1
Jag har en känsla av att båda lagen kan mycket bättre än vad som presterades i lördags. Förhoppningsvis blir det en mycket bättre match i returmötet i augusti.
|
|
|
Post by John 56 on May 22, 2006 21:57:34 GMT 1
Absolut men i övrigt så var det jävligt roligt att spela. Det är ett faktum jag kan klargöra ur alla flaggor. Väl mött
|
|
|
Post by BILDER on May 24, 2006 13:59:46 GMT 1
|
|