|
Post by Andy on Mar 26, 2006 13:45:30 GMT 1
Hehehe.... på tal om ingenting: Hörde att Hyllen och Eklund och tim??? Skulle spela med lund iår... inte alla matcher men några... Roligt för defence i div 2!!! hehehehe Tror inte dom kommer att spela för Lund. I SS finns det nogot so kallas för "30-listan". Det är en lista med 30 spelara som inte får spela annan än SS. Rätta mig gärna om jag har fel.
|
|
|
Post by hyllen on Mar 26, 2006 14:04:16 GMT 1
Ska jag spela med lund??? ser inte så ut med tanke på att jag kommer spendera dom närmaste 450 dgrna i arvidsjaur... kommer komma hem för o lira matcherna i ss... får inte ledigt för att lira div 2... vad beträffar dom andra kan inte jag svara på det för det är coachen som tar dom besluten men föregående talare har rätt,, står du på "30-listan" får du inte spela nått annat lag... lite synd för lunda killarna e faen trevliga boys...
Ha d fett...
|
|
|
Post by Sklle on Mar 26, 2006 15:28:01 GMT 1
Hehehe.... på tal om ingenting: Hörde att Hyllen och Eklund och tim??? Skulle spela med lund iår... inte alla matcher men några... Roligt för defence i div 2!!! hehehehe Tror inte dom kommer att spela för Lund. I SS finns det nogot so kallas för "30-listan". Det är en lista med 30 spelara som inte får spela annan än SS. Rätta mig gärna om jag har fel. Inte helt fel men heller inte helt rätt. 30-lista har du endast om du har ett farmaravtal med en annan klubb. Annars så är det en 25-lista som gäller.
|
|
|
Post by Tryckfelsnisse on Mar 26, 2006 17:01:45 GMT 1
Tror inte dom kommer att spela för Lund. I SS finns det nogot so kallas för "30-listan". Det är en lista med 30 spelara som inte får spela annan än SS. Rätta mig gärna om jag har fel. Inte helt fel men heller inte helt rätt. 30-lista har du endast om du har ett farmaravtal med en annan klubb. Annars så är det en 25-lista som gäller. 30 lista för farmar-avtal och 25 lista för B-lag...
|
|
|
Post by anonym on Mar 26, 2006 19:53:48 GMT 1
Såg att Joakim Palm ska spela med Ystad i år. Han fick ju ta ett friår eftersom han inte betalade sina skulder till Limhamn. Tråkigt med sådana människor.
|
|
|
Post by frga on Mar 26, 2006 20:38:50 GMT 1
hur går det för Calmar?
|
|
|
Post by farmen 3 on Mar 29, 2006 7:09:47 GMT 1
30 lista gäller., då det är ett farma avtal med lund..
|
|
|
Post by Mannen on Mar 30, 2006 11:32:59 GMT 1
Hur ser det ut i lagen? hade varit lite kul att fa hora lite. Horde tex att ystad lirat en traningsmatch redan mot ett danskt lag. Hur gick det? Nagot annat om lagen typ nya spelare eller nagot i alla fall!
|
|
|
Post by scouten on Mar 31, 2006 12:37:49 GMT 1
Halmstad ser riktigt starka ut i år...
|
|
|
Post by pojkscouten on Mar 31, 2006 12:47:54 GMT 1
Hässleholm ser riktigt svaga ut iår
|
|
|
Post by tvrtom on Mar 31, 2006 14:39:25 GMT 1
har hört tvärtom halmstad iår. de har tydligen tappat en del folk, främst OL/DL spelare. men de har kanske plockat upp en del från u16 och fått lite nyförvärv?
|
|
|
Post by Rockets on Apr 1, 2006 7:19:24 GMT 1
Det ser helt OK för Rockets del.Spelat scrimage mot Herlev Rebels nykomling i danska elitserien och Amager Demons nykomling i danska Div 1.Rockets hade övertaget i schrimage mot Demons och Rebels hade övertaget mot Rockets.Rebelskör Wing-T väl inkört med bra tempo.I Rockets lag skötte sig våra nya runningbacks bra .Robert Andersson förra årets poängkung i Rockets har flyttat till Örebro.Många nya juniorer i speltruppen gjorde en mycket bra insats+Ola Schön på linjen gör en en del.
|
|
|
Post by rykte on Apr 8, 2006 11:17:21 GMT 1
rykten säger att kalmar dragit sig ur? stämmer det?
|
|
|
Post by JonasG on Apr 10, 2006 15:15:00 GMT 1
Ja det skulle ju vara bra om någon kunde dementera (helst) eller bekräfta detta rykte, så man hinner avboka bussar osv. Hoppas att det löser sig så vi inte får fler avhopp vare sig från vår serie eller ngn annan serie. mvh Jonas Griph Hurricanes
|
|
|
Post by Andy on Apr 11, 2006 22:12:41 GMT 1
rykten säger att kalmar dragit sig ur? stämmer det? Det kan ju vara så enkelt att folk inte uppfunnit internet ännu i Kalmar. Så i och med att Kalmar har svårt att svara på detta så får väl ryktesspridaren förklara var han hört detta rykte. Jag utgår från att ryktesspridaren bara är en falsk människa som bara är ute för att starta osanna rykten...vem vet?
|
|