|
Post by vad on Sept 14, 2005 12:15:16 GMT 1
förr fick man alltid mycket info från Telge Truckers , nu är det dött, vad är tanken med apache raiders? vad jag förstått tränar de ibland i södertälje, även träningar i nyköping har jag hört. är målet att alla dessa orter skall ha raiders som representationslag eller är målet att alla orter skall få lag igen?
undrande
|
|
|
Post by 99 on Oct 12, 2005 19:25:30 GMT 1
Nyköping ska ha lag i framtiden
|
|
|
Post by En som vet on Oct 18, 2005 21:40:24 GMT 1
...hur läget är. Varken Nyköping, Telge eller Botkyrka har haft många spelare i lagen tidigare under de senaste 2 åren. Folk har tillkommit men desto fler har lagt av. Nu spelade dessa tillsammans under namnet Botkyrka Apache Raiders för att alla skulle ha en möjlighet att aktivt få spela i ett lag och tillsammans växte dom fort, genom att folk från Nyköping och Botkyrka/Telge drog dit kompisar till träningarna. I Nyköping har det tränats mestadels Defence och i Botkyrka/Södertälje har det tränats Offence. Det har alltså inte skett många träningar där hela laget deltagit, utom ett par få gånger, under så kallade "rookiecamps".
Läget nästa år blir: Nyköping får ett eget lag och Södertälje/Botkyrka har ett lag.
|
|
|
Post by finnpajsarn on Oct 18, 2005 22:56:41 GMT 1
Baltic Beasts hemsidan har inte uppdaterats sen jag lämnade stan 99... Får väll åka till Tessin nästa år o kolla på någon match eller så
|
|
|
Post by TT on Feb 4, 2006 15:03:23 GMT 1
så hur är läget med telge egentligen? blir botkyrka dif u19? spelar telge killarna med NBB?finns det planer för framtiden?
|
|