|
Defence
Jun 18, 2005 23:43:47 GMT 1
Post by rni on Jun 18, 2005 23:43:47 GMT 1
146-0 i målskillnad på fyra matcher... Inte det hårdaste motståndet men det är riktigt bra med en trupp på 16 man... Snackar om Borås Rhinos. Undrar nu om det finns någon med rolig fakta om spelare som utmärkt sig på defence den här säsongen.
|
|
|
Defence
Jun 21, 2005 19:31:10 GMT 1
Post by Carlstad Crusaders on Jun 21, 2005 19:31:10 GMT 1
Jorå siffrorna talar ju för sig själva, vi får val se hur det blir när vi möter dem. Det kan nog bli en både spännande och jämn match. Det lag som jag tycker haft bäst defense i serien hittils i alla fall är Skövde/Lidköping. Första mötet mot dem var de inte speciellt bra men i andra mötet var de betydligt tuffare. De hade flera duktika D-linespelare och Linebackers och vi lyckades sorgligt nog bara få en 1st down. Visserligen hade vi några spelare borta den matchen och vi hade säkert kunnat lyckats bättre annars. Men Borås ser ut att bli en mycket hård match som jag verkligen ser fram emot.
|
|
|
Post by wolf on Jun 22, 2005 7:08:30 GMT 1
På ett sätt kan man ju säga att karlskoga har ett av de vassaste anfallen i allfall, enda som gjort poäng på crusaders i karlstad. Och man var "grymt! nära att göra poäng på borås, vet ej vad borås tycker men vi flyttade på bollen bra tycker jag.
Ska bli kul o se Final omgången mellan BR o CC. Lycktill.
Om inte annat tycker jag att vårt anfall är snabbt, roligt o titta på o jäkligt varierat.
|
|
|
Defence
Jun 22, 2005 13:46:09 GMT 1
Post by Thomas 44 marvels on Jun 22, 2005 13:46:09 GMT 1
nja de vet ja väl inte:) vi gjorde oxå poäng på crusaders.. å va några inches flera ggr från att peta in den hos borås oxå.. men båda lagen har bra defence.. de håller ja fullständigt med om.. inte mött karlskoga ännu.. ser fram emot de:) ha de gött så ses vi på planen..
|
|