|
Post by Kecke on Jun 12, 2005 16:45:28 GMT 1
Efter en av dom hårdaste matcher på väldigt länge så stod Bulldogs som segrare på den sista? matchen på Pinnbacken med 16-14. Skit kul att få se Knutte på planen igen och att få stångas lite mot BD!! Har svårt att finna ord i min ömma skalle och dom svullna fingrarna funkar iaf inte så!!
Till sist: ARLANDA HAR EN ÅKER!! ;D
|
|
|
Post by BD Kennedy on Jun 12, 2005 19:21:07 GMT 1
Too The Bulldogs, jag vill bara say det vär skitkul to play against you guys today. I am proud of our young guys that play on the B-team. They are getting some excellent experience playing with the B-lag. It was a fun game and I will probably stay in bed tomorrow!! Ola did a great job and his FG ended up being the difference in the game. Keep an eye on him, I might have to recruit him next year ;D It was good to see Knutte out their playing. Maybe I can have him as a secret weapon after the 5 week break in the SS. And remember....I only held when I had to!! again Tack för matchen!!
|
|
|
Post by Public on Jun 12, 2005 20:06:52 GMT 1
and you had to very often ... ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by K Lovegun on Jun 12, 2005 21:53:08 GMT 1
Hey BD... I´m not a secret weapon even though it explodes when I go to the bathroom.
Jag håller också med om att det var en jäkligt rolig match idag. Till och med domarna höll hög superserieklass :-) Om man bortser från värken i mina vader, min tumme och mitt huvud så har jag knappt ont någonstans... Med en till träning och några grillfester kanske man kan överleva ett par till matcher innan pensionen :-)
Och Kecke... Snart kommer våran åker att blomstra eftersom den vart gödslad när jag sänkte dig så hårt på eran option att du sket på dig :-)
Grattis till vinnsten era lyckostar
Mvh Knutte Lövgren "Comeback XVII"
|
|
|
Post by Kecke on Jun 13, 2005 21:26:18 GMT 1
Körde vi option??? HOLLO? Varför berättar du inte sånt för mig
|
|
|
Post by Otroligt on Jun 15, 2005 1:14:06 GMT 1
Jag kan inte tro mina ögon! ett inlägg utan aggresiva klagomål och påhopp! KANON! ;D
|
|
|
Post by publik on Jun 15, 2005 9:34:25 GMT 1
kan ju bero på att lagen gjorde upp på planen istället för här på internet =) det var en tuff match som va jävligt kul å titta på!
|
|
|
Post by Dennis Edman on Jun 15, 2005 16:05:16 GMT 1
Det var en tuff match, som var jävligt rolig att spela Dessutom vill jag berömma Bulldogs för deras fair play.
|
|