|
Post by Mannen on May 17, 2005 23:13:22 GMT 1
Hög tid att släppa förra helgen. Spelet går vidare.
Några tips inför helgens matcher
Ystad - Helsingborg Lund - Halmstad
Kanske några previews?
|
|
|
Post by Sptant Agda on May 18, 2005 19:00:15 GMT 1
Intressant vecka med vad som borde vara en jämn match mellan Lund o Halmstad. Tror Lund tar det om inte hamstadts defense steppar upp rejält o stoppar Lund spingspel. ystad kör över helsingborg
|
|
|
Post by Ref on May 18, 2005 21:06:50 GMT 1
har inte sett lund iår men jag tror också att det blir en jämn match. problemet ligger inte i halmstads defense, det är deras offense som har svårt att producera något. deras defense är inne såpass mycket att de inte hinner vila ordentligt för så fort de har kommit av plan så måste de komma in igen. Men som sagt, det kommer att bli en jämn match!
|
|
SkvdeLidkping vs Bors
Guest
|
Post by SkvdeLidkping vs Bors on May 19, 2005 15:21:26 GMT 1
Tror det blir en svår match att tippa. Skövde/Lidköping kan nog ta det. 21- 18 till S/L pga borås smala trupp...
|
|
|
Post by hmmmm on May 20, 2005 14:22:36 GMT 1
Skulle tippa Borås.....
Borås gav gbg tokdäng....S/L fick spö av CCB som spela någorlunda jämt med gbg.
|
|
|
Post by Ches on May 20, 2005 14:53:27 GMT 1
Tror att Borås kommer passa Skövde/Lidköping sönder och samman. Borås har en av sveriges bästa QBs i Tommie Andersson och det tro jag kommer märkas. Han kan hå en hyfsad wr-kår att se ut som superstjärnor. Orkar bara Borås defence stoppa SKövde på marken så är matchen vunnen.
|
|
|
Post by Bird on May 21, 2005 16:15:24 GMT 1
Ryktet säger att Borås spöade Skövde/Lidköping med siffrorna 32-0.
|
|
|
Post by 11 on May 21, 2005 18:57:03 GMT 1
Stämmer att borås vann med 32-0 mot skövde/lidköping
|
|
|
Post by Lugi Halmstad on May 22, 2005 11:28:27 GMT 1
Lugi Vikings - Halmstad Eagles: 12-20
En jämn match där Lugi var nära flera gånger att komma ikapp, men Halmstad spelade disciplinerat och avgjorde matchen i fjärde med en 70yards run.
Tråkigast var att matchen var tvungen att avbrytas två gånger för tillkallande av ambulans, båda gångerna befarades nackskador - vi hoppas att det inte var värre en muskelsträckningar! Hur gick det med Halmstadspelaren?
NT
|
|
|
Post by Bengt Bjrnehammar on May 22, 2005 12:34:41 GMT 1
Halmstads spelare blev utkastad från sjukhuset med stödkrage. Han lär inte vara spelklar till returen nästa helg men vi hoppas att han är tillbaks om 2 veckor. Lugi bör för övrigt se över sin organisation inför matcherna. Ingen medical på plats och inte ens sjukvårdsutrustning. Planen rår inte Lugi över men brunnslock i planen kan vålla onödiga skador.
|
|
|
Post by hasseb on May 22, 2005 21:32:29 GMT 1
Crusaders B - Wolves: 42-6
Karlskoga spelade faktiskt bra en stund in i matchen, i alla fall offensivt. Sedan tog orken slut och klagandet hördes på sidlinjen. Många spelare dubblar och utan en ordentlig fys... så tror jag de får det tufft. Men all heder boys, keep it up så tar ni ett par pinnar.
|
|
|
Post by Hm on May 25, 2005 8:59:39 GMT 1
Vad tror vi om matchen Norrköping-Arlanda? Jag tippar på 28-7. Ni andra?
|
|