|
Post by Norrkpingbo on Aug 25, 2007 8:44:48 GMT 1
Norrköping är den där snubben som står på krogen och skrävlar, bjuder damerna på dricka och tror sig vara en riktigt cool kille, men frammåt småtimmarna när alla går hem med en fin donna på armen så står han kvar utan
Ni har inte svårt att knyta ihop säcken, ni klarar inte av det alls
Mycket snackk och INGEN verkstad.....
|
|
|
Post by Kryddan on Aug 25, 2007 15:19:41 GMT 1
Fick du nobben av en panthers spelare på krogen? Är det det du försöker säga?
|
|
|
Post by Norrkpingbo on Aug 25, 2007 18:55:39 GMT 1
Fick du nobben av en panthers spelare på krogen? Är det det du försöker säga? Sjukt roligt inlägg, klockrent, skoj att du läste och förstod vad det stod ;D
|
|
|
Post by STU on Aug 25, 2007 22:03:04 GMT 1
Jag vet inte om ditt egna inlägg var så jävla roligt heller. Jag kan inte förstå varför du kastar skit på Norrköping, ett lag som spelat jämnt mot de flästa lagen i serien. Sedan om det är pga av domarna eller inte det skall jag väl låta vara osagt. Så ta och gå in på ett annat forum istället och skriv dina fyndiga inlägg.
|
|
|
Post by Hyllen ej inloggad on Aug 26, 2007 1:31:52 GMT 1
Hehehe.... Vem står inte på krogen och "Skrävlar"( ) bjuda en dam på dricka är väl självklart??? vad är man för gentleman annars??? BTW du har aldrig festat i Nkpg va?? småtimmarna ha!!, krogarna stänger fan senast 3 i denna stan. Men sen kan man la definera fin donna,,, vi har en kille i laget som tar alla "skanks" (hehehe) men fina donnor e det fan torrt om här. Men om vi ska snacka fotboll och panthers kan jag ju bara säga att vi har levt upp till alla utomståendes förväntningar, kan ju bara säga att en av mina bättre vänner (hostuffehost) trodde inte vi skulle ta en seger i år. vi spöade dom! vi ligger inte sist vad jag vet? våra egna förväntningar i år har vi inte riktigt levt upp till men fan inte långt ifrån. siktade på att gå till slutspel(heja dif!!!) kan fortfarande ske. Fattar inte denna trådens mening mer än att en anonym skitstövel och tönt ska få kasta skit på någon(men sen o andra sidan är ju det vad detta forum e till för, så nu har jag reserverat mej för den komentaren) panthers i år har fan vatt ett bra fotbolls lag med många bra individualister, som tyvärr inte alltid fått allt o stämma. ska inte kasta för mycket skit på lag i denna serien för jag "diggar" dom flesta, men djurgården, uppsala, stu, gefle och örebro e inte "all that"! säger bara stu- 1 pinne, dif - 1 pinne, 86ers +20 pinnar, gefle + ca20 pinnar, örebro + 38 pinnar. tycker inte vi har vatt så dåliga på att få hem dom fina donnorna? det ända laget som fått hem dom finaste me råge e gbg, (plufs kommer du ihåg étage???) och det var som mest -10 pinnar men dom är bra! Jeje nuts the same, nu ska jag gå o nanna kudden efter en hård arbetsdag, men jag hoppas vi får spela slutspel, då ska vi se hur det går =) over and out Mattias Hyllén #7 Nkpg Panthers
|
|
|
Post by WaterBoj on Aug 26, 2007 4:57:19 GMT 1
flesta med Ä ?? hopas diu spälar betträ enn vadd diu stafvar...
|
|
|
Post by HE81 on Aug 26, 2007 6:12:18 GMT 1
flesta med Ä ?? hopas diu spälar betträ enn vadd diu stafvar... Skönt att vi har dessa forumspoliser, så att vi slipper dessa fälstavningar. Det största hotet mot sporten i Sverige. Är det är STU:s officiella ståndpunkt(troligen inte va?) att matchen i Peking blev jämn pga en taskig domarinsats? Det var inte så att ert offense totalt underpresterade, samtidigt som ert D drog på sig totalt onödiga flaggor? Koffe grow up För övrigt misstänker jag att tråden skapats av NPP:s nr 13... Mest för att höra forumets åsikter.
|
|
|
Post by Nr 13 Ystrm on Aug 26, 2007 10:06:12 GMT 1
Intressant teori att jag skapat tråden för att vi ska få lite tröst å en klapp på axeln av andra. Men så är inte fallet, skulle aldrig kasta smuts på mitt eget lag
Peace
//Y
|
|
|
Post by STU77 on Aug 26, 2007 14:58:35 GMT 1
Är det är STU:s officiella ståndpunkt(troligen inte va?) att matchen i Peking blev jämn pga en taskig domarinsats? Det var inte så att ert offense totalt underpresterade, samtidigt som ert D drog på sig totalt onödiga flaggor? Det är min högst personliga åsikt att det som utspelades på Dagsbergsfältet den 3/6 inte var någon fotbolls match och kan därmed inte ses som en värde mätare för vare sig STU eller Norrköping. Domarteamet var på tok för oerfarna och osäkra för sin uppgift, därmed så fick känslorna svalla fritt på båda sidor om bollen. Men vad jag förstår så hade Norrköping en styv uppgift i att få fram domare överhuvudtaget. STU har senare haft nöjet att spela två matcher nu i augusti med fantastiska domare, mot DIF och Uppsala. Dessa team höll järnkoll på vad som hände, hade bra kontakt med spelarna och lät lagen på planen avgöra matchen. Jag hoppas vi får en chans att spela mot Panters återigen och då under bättre förutsättningar! /Joakim
|
|
|
Post by jeje on Aug 26, 2007 16:05:26 GMT 1
Är det är STU:s officiella ståndpunkt(troligen inte va?) att matchen i Peking blev jämn pga en taskig domarinsats? Det var inte så att ert offense totalt underpresterade, samtidigt som ert D drog på sig totalt onödiga flaggor? Det är min högst personliga åsikt att det som utspelades på Dagsbergsfältet den 3/6 inte var någon fotbolls match och kan därmed inte ses som en värde mätare för vare sig STU eller Norrköping. Domarteamet var på tok för oerfarna och osäkra för sin uppgift, därmed så fick känslorna svalla fritt på båda sidor om bollen. Men vad jag förstår så hade Norrköping en styv uppgift i att få fram domare överhuvudtaget. STU har senare haft nöjet att spela två matcher nu i augusti med fantastiska domare, mot DIF och Uppsala. Dessa team höll järnkoll på vad som hände, hade bra kontakt med spelarna och lät lagen på planen avgöra matchen. Jag hoppas vi får en chans att spela mot Panters återigen och då under bättre förutsättningar! /Joakim Mej veterligen är det inte hemma laget som ska skaffa fram domare utan det finns ett domarschema, eller? Sen såg jag matchen och tycker du överdriver när du säger att känslorna fick svalla fritt.
|
|
|
Post by wieee on Aug 26, 2007 22:12:54 GMT 1
Det är min högst personliga åsikt att det som utspelades på Dagsbergsfältet den 3/6 inte var någon fotbolls match och kan därmed inte ses som en värde mätare för vare sig STU eller Norrköping. Domarteamet var på tok för oerfarna och osäkra för sin uppgift, därmed så fick känslorna svalla fritt på båda sidor om bollen. Men vad jag förstår så hade Norrköping en styv uppgift i att få fram domare överhuvudtaget. STU har senare haft nöjet att spela två matcher nu i augusti med fantastiska domare, mot DIF och Uppsala. Dessa team höll järnkoll på vad som hände, hade bra kontakt med spelarna och lät lagen på planen avgöra matchen. Jag hoppas vi får en chans att spela mot Panters återigen och då under bättre förutsättningar! /Joakim Mej veterligen är det inte hemma laget som ska skaffa fram domare utan det finns ett domarschema, eller? Sen såg jag matchen och tycker du överdriver när du säger att känslorna fick svalla fritt. Du såg matchen? det är en helt annan sak än att spela matchen, och du kan inte veta (så länge dom inte står och skriker på domarn) att dom var pissed off på grund av dåliga domare.
|
|
|
Post by na on Aug 27, 2007 9:47:57 GMT 1
det finns många domare i detta land som har bristande rutin och som därmed inte hunnnit bli en "bra" domare än, det är sådant som vi får stå ut med inom amerikansk fotboll, för hur har ni tänkt er att man ska utvecklas om man aldrig får en chans till något sådant?
Personligen vet jag att man kan vara frustrerad av en bristande domarinsats, men oftast är det bättre att spela med nya domare än att spela utan domare alls.
|
|
|
Post by Nr 52 Panthers on Aug 28, 2007 6:40:14 GMT 1
Jag tror oxå att det var Tobias "Fredriksson, Tobbe TK, Muntra musikanter" Yström som startade tråden. Sååå typiskt den killen.
//R
|
|
|
Post by jahadu on Aug 28, 2007 11:10:28 GMT 1
Mej veterligen är det inte hemma laget som ska skaffa fram domare utan det finns ett domarschema, eller? Sen såg jag matchen och tycker du överdriver när du säger att känslorna fick svalla fritt. Du såg matchen? det är en helt annan sak än att spela matchen, och du kan inte veta (så länge dom inte står och skriker på domarn) att dom var pissed off på grund av dåliga domare. Jaha du, otippat att du försvarar dem. Nästa gång lär ni inte ha sådan tur med dommarna!!!
|
|
|
Post by L dirbersky on Sept 2, 2007 21:55:06 GMT 1
Med RIKTIGT bra domare så var det aldrig snack om vilket lag som var BÄST idag
Ok att STU´s offence inte leverade i början men det behövdes ju inte för det såg ut som deras Defence hade lekstuga med norrköping, ok de släppte ett par stora spring i spel men annars inget.
|
|