|
Post by publik on Jul 4, 2007 9:12:35 GMT 1
Det är nu dags att öka kvaliten på vår Superetta.
Vilka klubbar har idag Arenaklocka?
Vilka klubbar kan idag säga vi har enhetlig klädsel?
Inhägnad plan?
Tror inte det är många som har det. MEN jag tror att om Superettan ska vara en språngbräda till Superserien så får man börja ställa lite krav.
Kan man inte ställa krav på att alla har enhetlig klädsel tex.
jag ser pojk och ungdomslag i hockey som är snyggare klädda än ett amerikanskt fotbollslag.
|
|
|
Post by anon on Jul 4, 2007 11:58:37 GMT 1
Det är nu dags att öka kvaliten på vår Superetta. Vilka klubbar har idag Arenaklocka? Vilka klubbar kan idag säga vi har enhetlig klädsel? Inhägnad plan? Tror inte det är många som har det. MEN jag tror att om Superettan ska vara en språngbräda till Superserien så får man börja ställa lite krav. Kan man inte ställa krav på att alla har enhetlig klädsel tex. jag ser pojk och ungdomslag i hockey som är snyggare klädda än ett amerikanskt fotbollslag. det är väll bara peking som inte har snygga matchställ? vad gäller inhängnad så upp fyller väll dom flesta det med, förutom då kanske peking. vad ska man med arenaklocka + 25sec klocka om det inte finns någon som är där och ser på? visst kan man alltid ställa krav, men till vilken kostnad?
|
|
|
Post by bullsspelare on Jul 4, 2007 14:38:09 GMT 1
de som fyller dessa om alla kvar e ju dif u86 örebro
|
|
Inte snygga matchstll
Guest
|
Post by Inte snygga matchstll on Jul 4, 2007 16:00:47 GMT 1
Anon: måste bara kolla med dig vad du menar, menar du att peking har "fula" matchställ som i att de inte tilltalar dig i färg? Eller menar du att de har "fula" matchställ för att de inte håller klassen i superettan? För sist jag tittade på dem hade de helt nya dräkter...
|
|
|
Post by na on Jul 4, 2007 16:14:04 GMT 1
jo, de har nya dräkter... tyvärr börjar färgen och siffrorna redan försvinna
|
|
|
Post by crazylegs on Jul 5, 2007 3:07:08 GMT 1
vem fan bryr sig om arena klocka... hur många drog ner sitt feta arsle till T.D Clinicen? hur många fic träffa några av världens bästa coacher? många klubbar var orepresenterade vilket för mig är pinsamt. Om vi vill bli bättre ska vi inte bry oss om arena klockor utan kvalite av spel. För lite coacher på utbildning e pinsamt. Go Sweden / crazy
|
|
|
Post by Super Ted on Jul 5, 2007 22:22:44 GMT 1
Det är nu dags att öka kvaliten på vår Superetta. Superetta? Till skillnad från Supertvåan då eller? Jag trodde serien hette "Division 1"?
|
|
|
Post by Rocker on Jul 6, 2007 7:53:34 GMT 1
Ja, vad ska man säga? Vi har kallat detta super ettan ett tag nu, men om det stör dig, byt sport då!
|
|
|
Post by na on Jul 6, 2007 18:08:50 GMT 1
|
|