|
Post by Heda on May 21, 2007 22:42:16 GMT 1
nu till dom som får lite mindre cred än dom förtjänar LINE! vad har lagen för line och är dom bra? finns det några namn eller nummer som är värda att lägga på minnet? hur ser djurgårdens line ut? STUs ? Gefle ? Uppsalas? m.m
|
|
|
Post by wwehd on May 22, 2007 6:26:16 GMT 1
Behöver du hjälp med er scouting eller är du bara för lat att göra det själv?
|
|
|
Post by henrik on May 22, 2007 7:04:49 GMT 1
Sånt här skulle jag normalt inte ge mig in på att kommentera, men nu kan jag inte låta bli... Efter att ha varit speaker på vår förra match, hemma mot Gefle, så var jag imponerad över hur många gånger man fick kalla namn och nummer från Red Devils linje. Det finns flera super-duktiga atleter där, som hela tiden utmärkte sig och gjorde stora spel. Stor eloge till hela Red Devils linje - både D och O! Namn som jag direkt kommer ihåg är #77 Christoffer Nielsen (syntes överallt på banan), #61 Linus Larsson (mycket bra på D-Line, och hade dessutom två kickoff returer... ) och #50 Daniel Berg.
|
|
|
Post by LINE on May 22, 2007 15:05:46 GMT 1
Det är sant! Gefle har några linjekillar som inte alls är roliga att möta. t.ex #77 Christoffer Nielsen #61 Linus Larsson och Lars Grahn (inte säker på hans nr) m.m som verkligen kämpar.
|
|
|
Post by oline on May 22, 2007 15:07:16 GMT 1
har aldrig hört talas om dom....
|
|
|
Post by jo on May 22, 2007 16:00:03 GMT 1
Förmodligen för att du inte är särskilt kunnig....Lars Grahn är en veteran som hängt med sedan 90-talet och med flera års superserierutin och dessutom ett antal landskamper. Linus Larsson har figurerat i juniorlandslaget de senaste åren
|
|
|
Post by BORIS on May 22, 2007 16:47:33 GMT 1
Gävles Line är faktiskt riktigt bra med Gran, Larsson, Och Nielsen. dom 3 grabbarna är snudd på SS klass, om dom faktiskt inte redan håller SS klass, Linus lite ung och ännu lite lätt, mera styrketräning på den killen och han blir en FANTOM. Gran är gammal och rutinerad och håller hög klass än. och Nielsen är nog lätt en SS spelare med sin storlek och rörlighet, synd han inte får chansen att visa sin storhet i gävle, tyvärr kommer gävle inte ses i SS på överskådlig framtid, men Larsson och Nielsen är ju tydligen unga män. Gävle har ju faktiskt några fler talanger för att va rättvis men långt ifrån någon stomme att göra denna klubb till SS klubb. Djurhed och Thornadsson är bra spelare och den där långa Sundlöv. Qb´n håller också bra. Lycka till ändå i serien Devils... vi ses runt 30 yards linjen
|
|
|
Post by Lukas on May 22, 2007 21:11:34 GMT 1
tror iallefall inte att dom har NÅNTING att sätta emot STUs linje nästa helg iallefall!
|
|
|
Post by SluTaUpp on May 22, 2007 22:41:32 GMT 1
Med tanke på hur dåligt vi spelat de två första matcherna i år bör "Lukas" stänga munnen och precis som resten av oss se till att prestera lite hygglig fotboll innan vi säger nått. Hittills har vi varit seriens största besvikelse...
|
|
|
Post by slask on May 22, 2007 22:48:21 GMT 1
tror iallefall inte att dom har NÅNTING att sätta emot STUs linje nästa helg iallefall! Typiskt STU att underskatta. 30-27 mot Uppsala.. ocn ni tror att ni ska till Superserien?
|
|
|
Post by Jeltzin on May 23, 2007 12:01:11 GMT 1
Du boris! det är inte så att du spelar i gefle va???
|
|
|
Post by Totte on May 23, 2007 12:46:05 GMT 1
Varför skulle Devils hypa sig? Det finns det ju så många andra lag som gör! BORIS står för BOR I Stockholm!
|
|
|
Post by LL on May 23, 2007 20:37:31 GMT 1
Tänk att det alltid ska bli skitsnack på det här forumet. varför skriva om ni inte har något ordentligt att skriva?
|
|
|
Post by na on May 25, 2007 21:20:26 GMT 1
nu till dom som får lite mindre cred än dom förtjänar LINE! vad har lagen för line och är dom bra? finns det några namn eller nummer som är värda att lägga på minnet? hur ser djurgårdens line ut? STUs ? Gefle ? Uppsalas? m.m förmodligen mer rundlagda än receivers, och av varierande längd. skulle jag tro
|
|
|
Post by oui on May 28, 2007 7:58:33 GMT 1
Roligt att se att Dillen, Christoffer Nielsen, fortsätter kötta. I Halmstad var han en klippa.
|
|