|
Post by tippnisse on May 21, 2007 19:43:52 GMT 1
Så tippar vi omgång 3...
Göteborg - Örebro Göteborg som vann mot Norrköping, som i sin tur spelade oavgjort mot just Norrköping. Här tar Göteborg sin andra skalp. 22 - 6
STU - Gefle Ett favorittippat STU som segrare i DIV 1 med 2 raka i bagaget låter sig inte stoppas av ett tunt gävle. 37 - 7
Uppsala - Djurgården Uppsala spelade mycket bra mot STU senast och deras offense imponerade. Djurgården i sin tur har även de visat upp sina styrkor, alldra minst mot Gefle senast. Veckans Jokermatch 22 - 20 i Uppsalas favör, avgörs i de sista 2 minutranra i 4th Q.
Vad tror ni? Please stay on topic...
|
|
|
Post by tiptop on May 21, 2007 21:51:56 GMT 1
BULLS-RED DEVILS ett sloppy spel senaste två omgångarna byts ut mot skärpa och devils åker på the smackdown bk-marvels marvels vinner med ganska mycket DIF-U86ers årets första TIEgame
|
|
|
Post by anon on May 21, 2007 22:27:35 GMT 1
DIF-U86ers årets första TIEgame ÖBK - NKP spelade 6 lika igår... Kommer inte att tippa eftersom jag spelar i någon av lagen.
|
|
|
Post by Guest on May 24, 2007 8:13:33 GMT 1
Så tippar jag omgång 3...
Göteborg - Örebro 26 - 6
Göteborg med vinsten mot nrkp i ryggen och en bättre rutin i spelsystemet vandrar ganska komfortabelt över svarta riddarna.
STU - Gefle 24 -14
STU låter sig inte stoppas i omgång tre heller. Gefle, styrkt av sin relativa framgång mot DIF senast håller matchen jämn in i halvtid, men sen tar Bulls rutin och framför allt ork över. Många passspel för Bulls i tredje Q hittar nog hem och avgör...
Uppsala - Djurgården 16 - 14
Veckans jämnaste och mest ovissa match. Både Uppsala och DIF spelade bra senast på offense enligt rapporterna. Nu har nog deras respektive defence bestämt sig för att steppa upp det en nivå så det blir nof tight och jämt på båda sidor om bollen. Jag tror att Uppsalas 2p conversions avgör...
|
|
|
Post by fiska smittan on May 25, 2007 23:38:07 GMT 1
k.. utan hänsyn o kärlek
Makrill Marvels-ÖBK MM vinner trots bra j*vla bra motstånd..PASS blir avgörande-- ZTV-pojke?
STU-GRD GRD´s line e elaka pojkar o tror STU får probs med run..pass verkar vara en chansning mot STU,menUppsala fick in ett par så sec. e inte odödligt..
Upp-Jyr. Uppsala visade bra bollar mot STU senast med en LITEN vinst.. men Jyr visade glöd,inställning o kraft..inget man e bortskämd med ett lag som heter Djurgården..
poäng e fegmans sak...
gissar vinst trots smörj..
|
|
|
Post by henrik on May 26, 2007 9:59:41 GMT 1
Om du inte redan varit inne och kikat, så kan jag ju nämna att vår preview för helgens A-lagsmatch finns på www.difaf.se.
|
|
|
Post by flavah on May 26, 2007 16:20:10 GMT 1
GBG - Örebro 54-0
|
|