|
Post by Kenna on Mar 1, 2007 23:09:41 GMT 1
;D
|
|
|
Post by Kenna on Mar 1, 2007 23:12:55 GMT 1
Jag minns Fredrik Nanhed som va en lömskt snabb och teknisk Tb i griffins... En annan va tuffe lars dahl i C4..härliga gamla tuffingar..vilka minns ni ??
|
|
|
Post by Dragon on Mar 1, 2007 23:32:18 GMT 1
Martin Wiman och Kalle Sjödin från Dragons/Panthers. Två riktigt duktiga killar som båda fick sluta förtidigt pga skador.
|
|
|
Post by wwehd on Mar 1, 2007 23:53:11 GMT 1
Lars Dahl, C4
Den enda domare jag sett som back-pedlat ifatt och förbi en reciver.
|
|
|
Post by Totte on Mar 2, 2007 14:47:50 GMT 1
Lars Grahn, GRD m.m. Still going strong!!
|
|
|
Post by viking on Mar 2, 2007 15:32:28 GMT 1
rashid karlsson - svår stoppad köttbulle
|
|
|
Post by HOF on Mar 2, 2007 15:35:57 GMT 1
Kan det vara dax för SAFF att instifta en Hall Of Fame?
|
|
|
Post by tjufem on Mar 2, 2007 19:09:04 GMT 1
Vill minnas att det finns en Hall Of Fame, eller hur? Där är väl typ Lars Dahl m.fl. m.fl redan med, t.o.m. PA Gullö är väl invald för hans TV-insatser i början på 90-talet. Men den kanske är bortglömd och bör väl i så fall med all rätt återupplivas, eller åtminstone göras mer känd.
En legend jag gärna vill framhålla är då Ingar How, LB i Tigers. Stor och brutal, alldeles för bra för den nivå han alltid spelat på.
|
|
|
Post by lawling on Mar 3, 2007 11:10:50 GMT 1
Ingen specifik ordning men här är några ess.
Jackie La Cherva Micro Hausenkampf Pontus West Micke Berg Theo Blanco Clawitter Micke Alpäng Magnus Kullenberg Dan Pettersson Erik Granberg Simon Sandqist Lasse Gustafssonx2 Anders Ekholm
Frågan är vad det ska vara för kriterier? År i tjänst? Vilken nivå? Landslags meriter? Stats? Big player impact?
|
|
|
Post by Royn on Mar 4, 2007 0:41:15 GMT 1
QB: Heidesten WR: Theo Blanco RB: Magnus Eriksson OL: Ted Hagberg TE: Ola .... (SMM)
CB: Raichevic S: Magnus Kullenberg LB: Stefan Sköldebäck (nomero uno de swedische nationale) ;-) DL: Dan Petterson/ Anders Tibbling
|
|
|
Post by lawling on Mar 4, 2007 9:16:32 GMT 1
Ja Royn vi måste ju ha med Martin Janzon oxå:-). Grym kille samt ödmjuk.
|
|
|
Post by royn on Mar 4, 2007 10:04:32 GMT 1
Får inte glömma dessa herrar :
RB: Lasse gustavsson/Fredrik Nanhed OL: Blomvall/Mike Jonsson/Lasse gustavsson/Sean Hooper WR: Benny Granqvist/Johan Perlström/Flogman
DL: Mike Berg (uppsala) CB: Mike Berg (Örebro) LB: Giacomo La Cerva S: Anders Ekholm/Lundqvist/Lars Dahl
|
|
|
Post by Drew brees on Mar 4, 2007 10:20:38 GMT 1
Glöm för allt i världen inte lille-Mats........Coolaste skåningen.
|
|
|
Post by Royn on Mar 5, 2007 10:27:16 GMT 1
Hehe.... Klart vi måste ha med Lille Mats.... får ber om ursäkt att jag glömde honom.
|
|
|
Post by Forgotten on Mar 5, 2007 11:27:45 GMT 1
Det verkar som att alla har drabbats av en kollektiv minnesförlust, eller kanske förträngning i detta fallet.
Vi får inte glömma Mattias Wikström som skrämt/tacklat ihjäl folk både som DB och LB.
Hmm, när jag tänker efter så kanske han är mer avskydd än gillad. I varje fall om man spelade på "fel" sida om bollen.
|
|