|
Post by guest on Mar 26, 2007 23:38:17 GMT 1
skulle de inte ha en bigass oline från auburn också??
|
|
|
Post by frga on Apr 10, 2007 20:03:20 GMT 1
|
|
|
Post by norr on Apr 10, 2007 22:25:02 GMT 1
Kanske spelare som köpt beg. hjälmar via blocket / tradera ...? bara en tes, behöver inte betyda mer än vad de ser ut. Det visar sig vid match-start
|
|
|
Post by Inside on Apr 10, 2007 23:29:37 GMT 1
Bulls värvningar som jag har 100% bekräftade som signade och klara.
Erik Gustafsson, WR, DIF
Erik Hell, DB/RB, Gävle
David Lee, DL, Falun
Mårten Alvinson, DL, Westerbotten
Jakob Söderström, DL, Uppsala
En ystadskille är eventuellt på ingång också. Där vet jag inte status. Och självklart spelar Valle som synes på bilden. Sen finns det en hel del som gör comeback också men dessa kommer in från andra lag.
|
|
|
Post by Bekrftat on Apr 10, 2007 23:47:24 GMT 1
Från DIF:s hemsida:
Veteranen Erik Gustafsson går från Djurgården till STU Northside Bulls. Han väljer att göra klubbytet bl.a. för att underlätta sin situation med att kombinera fotbollen med ett krävande arbete. Han påpekar dock samtidigt att Djurgården är den klubb som alltid kommer ligga honom närmast om hjärtat, och han tillägger: "När jag till slut lägger skorna på hyllan och ser tillbaka på min fotbollskarriär kommer Osquars/DIF att vara den klubben som jag kommer att ha haft mina största accomplishmenst i."
Snygg formulering till skälet, kanske inte hela sanningen men viktigast att han är klar.
|
|
|
Post by elvis on Apr 11, 2007 13:31:19 GMT 1
hur bra e de nya bullsarna?
|
|
The bull from Bologna
Guest
|
Post by The bull from Bologna on Apr 13, 2007 16:43:32 GMT 1
hur bra e de nya bullsarna? Om du frågar mig är både jag och min flickvän väldigt nöjd med hennes nya bullar. Men du kanske pratar om nått annat?
|
|
|
Post by vrvning on Apr 25, 2007 16:00:21 GMT 1
|
|
|
Post by D Sandberg on May 3, 2007 16:28:32 GMT 1
skulle de inte ha en bigass oline från auburn också?? Jag undrar också det. Hur går det med honom? Skulle vara jävligt kul att se honom "in action" om det blir verklighet ;D
|
|
|
Post by Michael Persson on May 4, 2007 10:01:38 GMT 1
Centern i Auburn frågade oss, via vår O-line coach Jon Clark (som var coach i Auburn i höstas), om han fick avsluta sin fotbollskarriär genom att spela med Bulls i vår/sommar om det passade med övriga planer (vilket han givetsvis fick...).
Tyvärr blir det inte så beroende på arbete mm.
Jag var själv i Auburn under knappt en vecka i höstas, och fick då många frågor från spelarna om Europa och om möjligheter att spela där (även om om ett "äventyr" i Europa nog lockade mer än fotbollen...). Här finns nog vissa möjligheter för oss i svenska klubbar att få hit spelare under en säsong som vi kan lära av.
Michael Persson, Ordf Northside Bulls
|
|
|
Post by Lite kul on May 4, 2007 15:28:44 GMT 1
|
|
|
Post by Gnallbaltet on May 9, 2007 10:24:46 GMT 1
Hur står det till i Örebro? Skulle vara kul med en rapport från riddarna, det verkar ha gått dåligt mot wolves då dom spelade träningsmatch. Matchen mot Bulls var väl heller ingen höjdare som jag förstått det. Ser inte heller nån rapport från träningsmatcherna på deras hemsida.
|
|
|
Post by builder on May 9, 2007 22:09:23 GMT 1
skulle va kul om alla andra lag kunde skriva en preview om lagen
|
|
|
Post by Birdlover on May 10, 2007 20:42:55 GMT 1
En fågel viskade att Marcus Lind sågs träna med Devils i dag. Väntar med spänning på GRD´s preview!!
|
|
|
Post by sett on May 10, 2007 22:48:19 GMT 1
Scrimmen vs Jets så bytta forna Arlanda Jets/Solna Chiefs spelarna Pourria Vassei (TE) och Sohleil Golestani (LB) om för Uppsala
|
|