|
Post by ordfdifaf on Oct 16, 2006 19:54:00 GMT 1
DIF Amerikansk Fotboll lanserar ny hemsida och Sportchef!Som ett led i den långsiktiga satsningen att etablera Djurgården i den svenska eliten för amerikansk fotboll, så väljer klubben nu att publicera en helt ny hemsida. Med omarbetad design och en ny teknisk plattform kommer man ha bättre möjligheter att kommunicera med media, sponsorer, publik och egna medlemmar. Klubben har, under de två år man varit aktiva i seriespel, upplevt en oerhört kraftig tillväxt. Man har växt på både bredden och höjden, i alla åldersgupper, och det är nu ett naturligt steg för klubben att fokusera hårdare på sina externa relationer. Just kontakten med media, sponsorer och publik är den stora bakomliggande anledningen till att klubben nu genomför den här förändringen med sin hemsida. I samband med denna förändring, och en generellt ökat fokusering på externa kontakter, så tillsätter man också en Sportchef, vars huvudsakliga uppgift blir att ta hand om dessa frågor. Henrik Sjöstrand, som har en lång bakgrund inom sporten, kommer tillträda Sportchefsrollen med omedelbar verkan. ”Det känns oerhört tillfredställande att vi nu fått en så både välinformerad och ambitiös person som Henrik som Sportchef. Jag är övertygad om att med Henriks hjälp skall vi kunna göra vår idrott intressant också för den ännu oinvigda publiken.” – Joachim Skoogberg, ordförande Nya hemsidan kan ses på www.difaf.se För mer information kontakta: Henrik Sjöstrand, Sportchef Mobil 070-353 38 56
|
|
|
Post by Coach Olofsson on Oct 16, 2006 20:57:38 GMT 1
snygg sida. enkel och lättåtkomlig. tycker att ni har lyckas riktigt bra med hemsida
|
|
|
Post by Seinfeldt on Oct 16, 2006 21:55:36 GMT 1
Äntligen DIF!!! Nu har ni äntligen en hemsida som är värt namnet.
|
|
|
Post by Jojomen on Oct 17, 2006 8:50:30 GMT 1
Stiligt stiligt....
Tummen upp!
|
|
|
Post by Me on Nov 16, 2006 15:05:31 GMT 1
DIF Amerikansk Fotboll lanserar ny hemsida och Sportchef!Som ett led i den långsiktiga satsningen att etablera Djurgården i den svenska eliten för amerikansk fotboll, så väljer klubben nu att publicera en helt ny hemsida. Med omarbetad design och en ny teknisk plattform kommer man ha bättre möjligheter att kommunicera med media, sponsorer, publik och egna medlemmar. Klubben har, under de två år man varit aktiva i seriespel, upplevt en oerhört kraftig tillväxt. Man har växt på både bredden och höjden, i alla åldersgupper, och det är nu ett naturligt steg för klubben att fokusera hårdare på sina externa relationer. Just kontakten med media, sponsorer och publik är den stora bakomliggande anledningen till att klubben nu genomför den här förändringen med sin hemsida. I samband med denna förändring, och en generellt ökat fokusering på externa kontakter, så tillsätter man också en Sportchef, vars huvudsakliga uppgift blir att ta hand om dessa frågor. Henrik Sjöstrand, som har en lång bakgrund inom sporten, kommer tillträda Sportchefsrollen med omedelbar verkan. ”Det känns oerhört tillfredställande att vi nu fått en så både välinformerad och ambitiös person som Henrik som Sportchef. Jag är övertygad om att med Henriks hjälp skall vi kunna göra vår idrott intressant också för den ännu oinvigda publiken.” – Joachim Skoogberg, ordförande Nya hemsidan kan ses på www.difaf.se För mer information kontakta: Henrik Sjöstrand, Sportchef Mobil 070-353 38 56 Tanken är god och i allmänhet ser det mycket bra ut, men någon borde ta sig en titt på menyn, den är inte vad jag kallar effektiv eller helt genom arbetad ta t.ex. -senior/u19 etc. man kanske borde byta ut bilderna som ligger i grund för knapparna.. de är ju helt fel enligt mig. And still.. håller mig fortfarande till att göteborgs hemsida är snyggast, hoppas mitt lag rustar upp sin snart med nätet är trots allt ett viktigt ansikte utåt.
|
|
|
Post by henrik on Nov 16, 2006 15:33:03 GMT 1
Jättekul med folk som tar sig tid att ge konstruktiv feedback. "Me" - maila gärna mig på henrik.sjostrand@hotmail.com med lite mer detaljer. Jag är inte riktigt med på hur du menar, så om du kan ge mig lite mer kött på benen så vore jag tacksam. ... dessutom är jag böjd att hålla med - Göteborgs hemsida är fantastiskt bra!
|
|