|
Post by Tippa on Aug 7, 2006 15:01:03 GMT 1
Uppsala 45 Westerbotten 6
Tyresö 34 Djurgården 13
Gävle 40 Sundsvall 6
STU 44 Örebro 27
|
|
|
Post by Scorar on Aug 7, 2006 16:10:36 GMT 1
Tror du inte att Tyresö scorar mer än 34 poäng i denna match ? Gissar på att dom kommer att vara taggade till tänderna inför den här matchen!
Inte vill man väl bara vinna srien med två poäng för serietvåan DJurgården ?!
Nej fyra ska det nog bli.
TRC-DIF 54-7
WH-U86 0-45
GRD-SF 12-6
STU-ÖBK 21-14
|
|
|
Post by PUBLIK on Aug 7, 2006 17:32:30 GMT 1
Ja om gävle kunde sätta fyra td pass på djurgården med sin svenska qb så borde väll tyresö kunna göra fler ändå. Gefle har duktiga wr men det har tyresö också så jag tror på en poängkavalkad av tyresö.
|
|
|
Post by Royal on Aug 7, 2006 18:58:32 GMT 1
Ojojojojoj ni i DIF kommer få smaka på hur det känns att möte det bästa laget i Sverige för tillfället, var så säkra. Vill inte ens tippa resultat då jag spelar själv, men löjlig utklassning kommer det bli, i vanlig Royal Crowns anda.
Gör er redo att gråta.
|
|
|
Post by Publik on Aug 7, 2006 19:21:37 GMT 1
Oj nu stack en ny kissad junis från tryresö ut hakan igen. Att ni kommer att vinna med mycket mot nästan ingenting det kan nog hela fotbolls Sverige hålla med om men att NI skulle vara Sveriges bästa lag, nja det var nog lite överdrivet.
|
|
|
Post by bulls60 on Aug 7, 2006 21:05:27 GMT 1
Kul att se att den gamla bluffen fortfarande funkar: "om jag påstår att jag spelar, så måste jag ju vara en spelare i TRC..."
Sanslöst...
|
|
|
Post by Royal on Aug 7, 2006 21:27:33 GMT 1
Tro vad du vill. Tror fröken att jag spelar i ett annat lag eller? That makes sense.
|
|
|
Post by Nr46 on Aug 7, 2006 21:53:15 GMT 1
Det är inte första gången en Tyresöfjortis på bänken tror att han spelar i A-laget. Jag skäms för dig, och det värsta: Jag vet vem du är!!!
|
|
|
Post by Coach Olofsson on Aug 8, 2006 7:49:50 GMT 1
okej tillbaka till att tippa matcherna.
TRC-DIF mycket mot lite. hoppas att DIF vinner denna match men jag tror inte det. tror att Tyresö tyvär kommer att spöa skiten ur DIF och sedan jogga in vinsten i denna serie lekande lätt. hoppas bara att de har vett nog att gå upp i superserien nästa år. så att de och vi kan utvecklas till det bästa för fotbollsverige.
WH-U86 8-40
uppsala skall vinna denna match lätt men den långa resan och dåligt med sömn kommer att spela in och WH får in en td och en extra poäng.
GRD-SF 20-0
kommer att bli en snabb match där gävle kommer att springa söder sundsvall.
NB-ÖBK 20-6 ÖBK vann precis förra gången men nu har Bulls fått igång sitt spel mycket mera nu. tror att Bulls kommer att vinna denna match.
|
|
|
Post by Dawg on Aug 8, 2006 15:59:40 GMT 1
Ok, jag var och såg förra TRC-DIF matchen och den var ett skämt. Djurgården kan bättre än så, de såg nervösa ut och visste inte riktigt vad de skulle ta sig till. Att spela cover 3 defense mot en QB som passar bra när ens secondary är mindre bra är inte lätt. Djurgårdens Oline läckte som en ost.. TRC killarna såg ut att peta med 1 finger så föll hela DIF's Oline omkull. Jag tror att DIF torskar men inte med lika stora siffror som förra mötet, Tyresö är klart det bästa laget i Div1 men vad mer förväntar man sig av ett lag som har bättre förutsättningar och är mer rutinerat och samspelade. Hoppas det blir en bra match vart spelas den och när?
|
|
|
Post by brsrk on Aug 8, 2006 16:06:06 GMT 1
DIF-Tyresö går på Kärrtorps IP klockan 1900 söndag.
Jag tänker inte spekulera i några resultat, men vi skall i alla fall visa att vi kan bättre än vad vi presterade vid förra mötet.
|
|
|
Post by Shine on Aug 10, 2006 0:20:32 GMT 1
Royal, jag tycker att det är tråkigt att du drar en sån negativ inställning över Tyresö när du skriver så där. Underskatta inget motstånd och respektera dina motståndare!
|
|
|
Post by popeye on Aug 10, 2006 7:49:41 GMT 1
Royal har mindre hjärna än en ärta och hans lag kamrater skäms över honom, så han har nog fått sitt straff!!!
|
|
|
Post by palle on Aug 10, 2006 13:47:16 GMT 1
royal lägg ner mvh pablo valenzuela från tyresö
|
|
|
Post by tippa on Aug 10, 2006 14:31:11 GMT 1
WH-UP 12-24
jobbigt att resa till Umeå, + att Huskies har Skellefteåkillarna att fylla ut truppen med på hemmaplan
DIF-TR 6-55
TRC kommer vara taggade till tusen
SF-GRD 6-66
Sundsvall blir bara sämre och sämre, mot Örebro var det pinsamt uselt
STU-OBK 24-12
STU vinner, OBK har tappat lite längs säsongen
|
|