|
Post by Jag on Jul 2, 2006 9:58:59 GMT 1
Mjo, de kan iofs vara synd. Men om någon ska lyckas slå sthlm. Eller om sverige ska höja kvaliteten för fotboll i sverige så måste sånt ske. De funkar inte med massa halv-bra lag. Eller?
|
|
|
Post by Notre Dame on Jul 2, 2006 12:08:43 GMT 1
Tror inte att man skall bry sig så mycket om kritiken mot Bulls. Känns som det mest är från folk som är oroliga att komma långt efter, eller från spelare som nyligen har förlorat . Tvärtom är det roligt att Bulls berör. Tror att Bulls kommer att beröra fotbollsverige ännu mer om några år.
|
|
inget nytt under solen
Guest
|
Post by inget nytt under solen on Jul 3, 2006 7:19:30 GMT 1
En grej som jag inte förstår med detta forum är det konstanta attackerna på STU aka Bulls. Förra året var det DIF, i år var det STU och nästa år kommer det vra något annat lag som genomgår en förändring. Samma personer kommar att klaga på samma sätt samtliga tre år... och alla år efter det. Det är inget att hänga upp sig på. På sin höjd kan man tycka lite synd om sådana människor... de har det faktiskt inte så lätt.
|
|
|
Post by som man bddar on Jul 6, 2006 5:50:09 GMT 1
Slår man sig för bröstet och är kaxig på försäsongen, slår det tillbaka när man inte kan leverera.
Upp som en sol ner som en pankaka.
Sen kan hemsidan vara hur bra som helst;-> men måste man köra news på forumet varje gång man ändrat typsnitt eller lagt till en bild?
Det har dock lugnat ner sig i takt med att de idrottsliga framgångarna uteblivit.
|
|
|
Post by hmm on Jul 6, 2006 8:33:56 GMT 1
vad är det för fel på att vilja visa andra hur ens hemsida ser ut. vilka stuare har sagt något som ingen annan har sagt. alla lag vill ju vinna innan säsong eller har jag fel. det kanske har lugnat ner sig på grund av att hemsidan inte uppdateras lika mycket längre med tanke på att den mer eller mindre är klar. så om det är fel att tro på sig själv inför en säsong så är i alla fall jag jävligt skyldig till detta brott. sen kanske du inte är tillräckligt bra för att göra det men det är upp till dig.
|
|
|
Post by Ingen Bddsoffa on Jul 6, 2006 15:13:55 GMT 1
Slår man sig för bröstet och är kaxig på försäsongen, slår det tillbaka när man inte kan leverera. Upp som en sol ner som en pankaka. Sen kan hemsidan vara hur bra som helst;-> men måste man köra news på forumet varje gång man ändrat typsnitt eller lagt till en bild? Det har dock lugnat ner sig i takt med att de idrottsliga framgångarna uteblivit. Objektiv analys, hehe
|
|
|
Post by pointmaster on Jul 7, 2006 10:37:39 GMT 1
Tyresö kommer att gå upp till superserien, o allt vad spekulationer innebär om nu tyresö skulle våga gå upp med de stora grabbarna så vill jag påstå att tyresö har redan vart med de stora grabbarna och bla vunnit den största comebacken i svenskfotbollshistoria i sm-finalsammanhang där man vann sm-guld 2001 efter att ha legat under med 25 mot 0 mot smm på zinken. Att tyresö tackade nej berodde på att man från början valt att gå ned till div 1 för att vänta in ett generationskifte och att förfrågan kom väl sent. Sen har inte tyresö blivit nämnvärt mkt bättre än förra året, snarare de andra lagen som blivit betydligt sämre. Men jag förstår att enligt svensk jante så ska man trycka ned så många som möjligt för att ingen ska sticka ut mer än nödvändigt.. Grow up!
|
|
|
Post by Nja on Jul 7, 2006 11:53:49 GMT 1
Tyresö kommer att gå upp till superserien, o allt vad spekulationer innebär om nu tyresö skulle våga gå upp med de stora grabbarna så vill jag påstå att tyresö har redan vart med de stora grabbarna och bla vunnit den största comebacken i svenskfotbollshistoria i sm-finalsammanhang där man vann sm-guld 2001 efter att ha legat under med 25 mot 0 mot smm på zinken. Att tyresö tackade nej berodde på att man från början valt att gå ned till div 1 för att vänta in ett generationskifte och att förfrågan kom väl sent. Sen har inte tyresö blivit nämnvärt mkt bättre än förra året, snarare de andra lagen som blivit betydligt sämre. Men jag förstår att enligt svensk jante så ska man trycka ned så många som möjligt för att ingen ska sticka ut mer än nödvändigt.. Grow up! Nja, nja... kan köpa att DIF är något svagare i år än förra och att Limham inte är med. Det är de stora förändringarna. Kom ihåg att förra året var de tre lagen dominerande, tar man bort Limham och sänker DIF något så får man dagens situation.
|
|