|
Post by Shine on Jun 12, 2006 19:51:51 GMT 1
Westerbotten - STU .. Jag vet ingenting om Westerbotten, men STU vann över GRD så det övertygar mig om att STU vinner
Djurgården - Uppsala .. DIF vann över SF och 86'er förlorade mot TRC men ändå känns det som en match som kommer bli tight
Sundsvall - Tyresö .. TRC fortsätter vinna, men kan SF dra nytta av trötta TRC spelare som suttit i en buss flera timmar?
Örebro - Gefle .. ÖBK hade en tight match mot WH och GRD fick pisk av STU, detta är en match som står och väger. Helgens match?
|
|
|
Post by Shine on Jun 12, 2006 20:40:22 GMT 1
Eller vad tror ni?
|
|
|
Post by Marley on Jun 13, 2006 11:25:54 GMT 1
STU är så pass kassa att de har inte en chans. Deras mål om att hamna i superserien är lika långt bort som pluto.
DIF - Uppsala.. DIF vinner solklart! inget snack om saken
Sundsvall - Tyresö. Tyresö har visat imponerande Superserie klass på sistone så det här lär inet bli några bekymmer för tyresö.
ÖBK - GEFLE.. Med tanke på att stu piskade Gefle så kan vem som helst göra det alltså går ÖBK ur med vinst
|
|
|
Post by Brett Favre on Jun 14, 2006 12:53:11 GMT 1
DIF vs. Uppsala. The playoffs are here! This game will likely determine who makes the finals. DIF defense is the best in the league. The 86ers can only go as far as the QB can take them. A great match up. Zink this saturday 1800.
|
|
|
Post by Culpepper on Jun 14, 2006 13:45:56 GMT 1
Mr Favre, you're a great Quarterback but apperently you haven't looked at the standings. Take a closer look and you'll find that TRC has the better rating. 27 points against compared to 66. As my friend Randy Moss was saying when he called me from LA; TRC? THATS a hell of a defence.
|
|
|
Post by STUgan on Jun 14, 2006 14:24:34 GMT 1
Marley: STU har spelat bra de sista två matcherna och vunnit stort mot Flames och Red Devils. Så dåliga är dom inte. Och ingen har sagt att dom ska upp till Superseien nästa eller nästnästa år.... Men dom satsar ditåt, varför skulle dom inte? Dom har ju återväxten redan (u19 o u16).
|
|
|
Post by KLIMPEN on Jun 14, 2006 14:59:52 GMT 1
STU är inget bra lag..Devils spelade så otroligt dåligt i den matchen så jag tror deras DJÄVUL blev kristen och bad gud om hjälp Devils kommer nog igen
|
|
|
Post by Name on Jun 14, 2006 16:56:30 GMT 1
Mr Favre, you're a great Quarterback but apperently you haven't looked at the standings. Take a closer look and you'll find that TRC has the better rating. 27 points against compared to 66. As my friend Randy Moss was saying when he called me from LA; TRC? THATS a hell of a defence. Culpepper, I'm not saying that DIF's defence or TRC's is the better of the two. However, looking at the standings you can see thar TRC has the best offence. If you have such a great offence... your defence is on the field less and probably start at better fieldposition. That blurs the situation to the point where such a general saying is difficult. No doubt TRC is the strongest team this year.
|
|
|
Post by Hehe on Jun 28, 2006 10:29:07 GMT 1
Hehe, vafan. Tyresös defense är ju på banan mycket mer än offense. De kör ju 3 och út medans offense ofta gör poäng på första eller andra spelet.
|
|
|
Post by Hihi on Jun 28, 2006 12:55:46 GMT 1
Hehe, vafan. Tyresös defense är ju på banan mycket mer än offense. De kör ju 3 och út medans offense ofta gör poäng på första eller andra spelet. Hahaha.. sant!
|
|
|
Post by Hehe on Jun 30, 2006 17:22:07 GMT 1
STU är inget bra lag..Devils spelade så otroligt dåligt i den matchen så jag tror deras DJÄVUL blev kristen och bad gud om hjälp Devils kommer nog igen hehe, tror jag med...
|
|
|
Post by brunka on Jun 30, 2006 23:44:27 GMT 1
hehe tror inte jag
|
|
|
Post by superserien on Jul 1, 2006 19:15:55 GMT 1
Vi får väl hoppas att tyresö vågar gå upp i år så tyresös junisarna kommer ner på jorden. Inte mycke att skryta om att va bäst i div 1. Men hoppas dom vågar i år att ta steget in till dom stora grabbarna.
|
|
|
Post by Jag on Jul 1, 2006 21:35:10 GMT 1
En grej som jag inte förstår med detta forum är det konstanta attackerna på STU aka Bulls. Bulls är ett nyformat lag. Med spelare från olika spelsystem som just nu håller på att spela ihop sig. Superserien är en förbättring från Div1. Jag tror inte det finns något lag här som inte siktar och jobbar mot en förbättring? Sen hur långt bort man faktiskt tror att man är, är en annan femma. Men ingen Bulls-spelare eller tränare har sagt att vi ska upp i Superserien i år. Vad gäller Bulls spelarnivå så kommer den bara öka. Ett U-19 som antagligen är landets bästa redan första året de spelar tillsammans. 2 U16-lag, Täby och Solna, som båda visar spelartalanger och vilja. Sen motiverade och duktiga tränare. Med en stark förening bakom sig. Sen var ifrån kommer detta STU/Bulls-hat? Rädsla? -Det är förståeligt. Två historiskt bra lag blir ett bättre lag. Konservativa? -Förvåning över att två lag slog ihop sig. Får man göra så? JA, det får man! Osv. Men kritiken går för döva öron. På höjden lyckas ni göra någon smågrinig människa lite grinigare. Grinig nog för att skicka ett sånt här medelande. Vinst, poäng? Om ja, skaffa ett liv snarast tack. Mvh Jag
|
|
|
Post by Trtt on Jul 1, 2006 22:14:27 GMT 1
Folk bara kanske tycker det är tråkigt att det blir en förening mindre?
|
|