|
Post by DIF on Jun 12, 2006 17:34:48 GMT 1
|
|
|
Post by nja on Jun 12, 2006 19:05:55 GMT 1
Ser ut som en upphottad version av den förra ? Samt att om man klickar på "Lag" - "Senior" så dyker "truppen" och "tränare" upp ovanför övriga menylänkarna, och den svarta bakgrunden på dessa gör att de smälter samman och blir fruktansvärt irriterande.
|
|
|
Post by Konstruktiv kritik on Jun 12, 2006 22:37:10 GMT 1
Vi är medvetna om detta problem och jobbar som attan på att fixa alla småsaker. Vi kommer kontinuerligt att göra den bättre, se det som en version 1. Har ni ideer på vad man borde lägga till ta bort etc, posta dem gärna här. Lite konstruktiv feedback är alltid bra
|
|
|
Post by Feedback on Jun 13, 2006 11:06:15 GMT 1
Lite feedback..
- Som jag tidigare nämnde, det med menyerna. Bör ändras men det är ni redan igång med.
- Tabellernas bakgrundsfärg skulle se bättre ut om de inte hade samma färg som "grundfärgen" på sidan.
- Play of the week och Hit of the week är en rolig idé. Men i dagsläget så ser man knapt vad som sker tackvare distansfilmningen. Så om det finns möjlighet att få lite mer zoom på händerlserna så skulle denna "feature" fyll sin roll mycket bättre.
- Texten på startsidan "är du intresserad av att börja spela för DIF" ser grötig ut när den överlappar eran logo.
- Ikonerna på startsidan skulle se bättre ut om ni inte tvingade in massa information i dem. D v s att ni har tryckt in en miniatyrlogga på från motståndet, samt massa text osv. Försök att lämna informationen till rubriken för rapporten.
- Om ni inte kommer på något riktigt extravagant för vad ni ska ha under menyn "spel", så tycker jag att ni ska slopa den totalt. Eftersom det bara tar upp extra utrymme, minne och tid att underhålla det, och såå många kommer det inte att sitta på en lagsida och spela ett spel.