|
Post by En Zebra on Jun 1, 2006 14:52:24 GMT 1
Om folk kunde sluta o göra dumma inlägg på saker o ting det inte har sett.
Det är ungefär som om jag skulle påstå att TRC Terry är bättre en franska mästarnas QB. Jag har inte sett den Franska QB o har noll info om han men "JAG VET ATT TERRY ÄR BÄTTRE."
Hur dum o trångsynt är inte jag då om jag påstår att han är bättre.
Get real o andra som saknar info. Rör på fläsket, ta en titt på BÅDA/Andra skaffa info. sen skriver ni era inlägg.
|
|
|
Post by ajar har on Jun 1, 2006 15:19:26 GMT 1
Gävle är inte vana vid den position de fått i dagsläget, och det är lätt att bli "kär" i någon som imponerar med kunskap och pondus (som de flesta am. QBs). Varpå de vill lyfta sin nya idol. Det är lite skygglappar på.
|
|
|
Post by Nja on Jun 1, 2006 15:49:14 GMT 1
Det gäller nog inte bara Gävle. Ta en titt på forumet så ser ni flera exempel.
|
|
|
Post by Svalle on Jun 1, 2006 15:55:54 GMT 1
Jag tror nog att vi i Avesta Guardians har bästa Qb i sverige, inte för att jag vet men tydligen har han bra meriter och han hette nått i stil med steve young.. Hans fru har visst jobb i sverige och han ville lattja lite boll.... Vet ni vem det är
|
|
|
Post by sebastianlindqvist on Jun 1, 2006 16:50:05 GMT 1
nog för att Derrick Kendrick alltid har haft bra självförtroende, men att jämföra sig med Steve Young då har han gått för långt...
|
|
|
Post by haha on Jun 1, 2006 23:32:32 GMT 1
hahaha Sebastian.
Derrick är en rolig karaktär.
|
|
|
Post by Har koll on Jun 2, 2006 6:11:37 GMT 1
Skrattar fortfarande! Skulle inte Gefle ha varit i en liknande situation tidigare? Det märks att det är mycke fjortisar inne här som inte har en aning om att Devils en gång i tiden var ett av sveriges topplag, och har haft många amerikaner spelandes för sig. Jag minns Craig Pettigraw. När han körde sina opption spel var det många i svedala som stod och kliade sig i skallen!! Så....nej, detta är inget nytt för GRD! Och om jag inte minns fel så har Gefle kickat ass med Tyresö i U-19 sammanhang x antal gånger, så alla TRC youngsters......Ni är många som tagit stryk av Gefle de senaste åren! Vad det gäller Sean så är det i slutet av säsongen vi kan säga hur det blev. Men en sak kan jag lova som någon virrpanna skrev i tråden. Att det finns många QB´s i SS som är sämre än han, for shure. Jag har sett och validerat större delen av dem.
|
|
|
Post by Undran on Jun 2, 2006 9:43:31 GMT 1
Hur många lag är ni i gävle sa ni menar i samma lag som förra året
|
|
|
Post by Rocker on Jun 2, 2006 10:47:58 GMT 1
Han menar nog att Gefle spöat Tyresö två år i rad slutspelet.
|
|
|
Post by jaja on Jun 2, 2006 15:39:16 GMT 1
Det jag menade med att GRD inte är vana med den position de har i dagsläget, var att de flesta i GRD inte var med när forna Devils kastade boll på hög nivå med läderhjälmar. Eftersom GRDs seniorlag består av ett u-19 med några få gubbar som höjer snittåldern.. och dessa junior/seniorer är därför väldigt nöjda med dagsläget då de får brösta ut sig med självförtroende eftersom de för engångsskull kan nämnas i samma andetag som kvalitativa lag.
Vilket leder till att de nu får njuta av sin pojkdrömsidol till QB som har lett dem dit de är idag.. även om han inte stått på plan allt för ofta, så smittar det mentala tänkandet som amerikaner har, och framförallt QBs.
|
|
|
Post by calle on Jun 2, 2006 16:30:50 GMT 1
Nästa gång "jaja" skriver så kan du vell skriva ut vilket nr du har och i vilket lag du spelar i så får vi se om du kan backa upp ditt bullnuts.
|
|
|
Post by calle on Jun 2, 2006 16:32:43 GMT 1
haha kul att censur sökarn översätter bullsh#t till bullnuts
|
|
|
Post by men on Jun 2, 2006 23:30:11 GMT 1
men varför är dettabullnuts calle? många unga spelare som får uppleva sin första amerikan får ofta hybris och tycker han är häftigast i världen, sen när man spelat ett tag så fattar man"ok det finns 1000 tals jänkare som är så bra"
|
|
|
Post by jaja on Jun 3, 2006 2:04:52 GMT 1
Vad är det jag ska backa upp ? Att jag ser många inlägg på forumet från unga GRD spelare som gillar läget och är betuttad i sin import ?
Så jag får inte se det på det sättet, utan att backa upp det på plan ? Vad försöker du få fram ? Vill du att jag ska bevisa att jag kan tacklas hårt på planen för att mina tankar ska få något värde på ett internetforum ? Jag förstår inte resonemanget ?
|
|
|
Post by undran on Jun 3, 2006 9:48:53 GMT 1
;Ddet jag menar är hur många lag består Gävle av.
|
|