Oline spelare i Div 1
Guest
|
Post by Oline spelare i Div 1 on May 30, 2006 23:07:09 GMT 1
ni kan tjafsa om vad ni vill... vilka som är bäst hit och dit... vad skulle alla dessa vara utan en bra o-line ? så de räcker att säga att de bästa är alla div 1 o-line spelare. som sliter och tar skit... för att smårövarna ska få glänsa..........
|
|
|
Post by jobbjobb on May 31, 2006 15:48:50 GMT 1
Jag lägger min röst på gammal är äldst. ;D Nr 1. Johan Bergholm TRC. Bra för laget. Stabil D-Line spelare som är en bra tillgång till laget. Nr 2. Henrik Eriksson TRC. Vakuum händer. Fantastisk spelare med över 1000 yds förra året (Vad jag hörde iaf!) Nr 3. Daniel Norberg TRC. Linebacker i år. Fantastisk speluppfattning. Hård att möta. Läser spelet snabbt.
Bubblare. Kenth Rydberg TRC. D-Line spelare. Ännu en spelare som som är en arbetshäst. Kan vara en av dom bättre i Sverige.
Nu vet jag inte så mycket om spelarna i dom andra lagen men men...... man kan inte hålla koll på alla!
|
|
|
Post by spelare on May 31, 2006 20:05:25 GMT 1
QB:Scott Blundon/Linus Hagwall Uppsala RB:Danne Wall DIF WR:Anders Hansén DIF/Ulf Sigvardsson Uppsala OL:Marcus Berggren Sundsvall DL:Kent Rydberg TRC LB:Viktor Lejon GRD DB:TRC har många duktiga
|
|
|
Post by snoppmtartrd on May 31, 2006 21:00:24 GMT 1
Ken Kacal, DIF (Dline) Alex Larsson, DIF (LB)
|
|
|
Post by Big Ugly Zebra on May 31, 2006 21:20:08 GMT 1
Efter att ha sett Calle Djurheds sista spel i söndags mot Uppsala så nominerar jag honom som DB
Uppsalas Pasha Tou..... Tuo..... #33 som RB, tar ofta en yard mer efter tackling.
|
|
|
Post by Mr lombardi on Jun 1, 2006 8:45:50 GMT 1
;D
Qb Sean van de Merghel Gefle är bättre än Scott. om han nu är hel då förstås, verkar ju som han är skadad..
|
|
|
Post by Grisen on Jun 1, 2006 9:10:20 GMT 1
Hahaha. Spelaren skrev: "QB:Scott Blundon/Linus Hagwall Uppsala"
Tror nog att alla såga att Sean i Gävle är MYCKET bättre En Scott i söndags.
|
|
|
Post by Grisen on Jun 1, 2006 9:14:20 GMT 1
LOL! *såg
|
|
|
Post by The truth on Jun 1, 2006 9:17:51 GMT 1
Terry Kleinsmith slår både Scott och Sean... sorry guys but thats the truth...
|
|
|
Post by Truth on Jun 1, 2006 9:31:38 GMT 1
Nja. Jag har sett båda spela. Och jag vill inte påstå att Terry skulle vara bättre en Sean.
Thetruth. Har du sett sean?
Trodde inte det =)
|
|
|
Post by Numbers on Jun 1, 2006 11:23:37 GMT 1
Detta e vad Terry producerat hittils: Att Comp Yards TD INT Kleinsmith 79 53 1023 11 0
på 3 matcher.... några bud från Uppsala och Gefle som dessutom verkar ha mött ett svagare motstånd...
Just det ja, Sean i Gefle har ju inte spelat i alla matcher...
satte på fel tråd innan..
|
|
|
Post by yeah boy on Jun 1, 2006 13:06:39 GMT 1
Imponerande.
|
|
|
Post by MR sims on Jun 1, 2006 14:01:50 GMT 1
Sean har bättre arm än Klein, men troligen är Klein en mera komplett Qb efter som han är större och kan springa bättre om det krävs, dock är nog Sean bäst i landet på att passa. Såg honom mot 86:ers och det va mkt imponerande, trots skada passade han nog för 300 Y och 3 TD på 2,5 Quarter
|
|
|
Post by get real on Jun 1, 2006 14:08:54 GMT 1
vad har ni fått för uberhybris i Gefle egentligen, att passa mot Sundsvall och Umeå är ju som en pass-skelly för en jänkar QB, ALLA qb´s i ss är minst lika bra(om inte bättre) än Sean Van Der Merghel, get real nu
|
|
|
Post by 86 on Jun 1, 2006 14:16:26 GMT 1
Get real har nog inte sett sean slänga en boll. Jag har spelat emot terry och med sean. Terry kastar bollen hårt och det är svårt att försvara sig mot. Sean har grym blick för spelet och bra precision. Hårfint att säga att nån av dem är bättre.
|
|