|
Post by Outoftowner on Nov 9, 2005 16:50:35 GMT 1
Det absolut bästa vore om STU blev AIK och tyresö blev Hammarby... då skulle vi kunna snacka derbyn... Jag skulle även uppskatta om Truckers blev Assyriska ;D
|
|
|
Post by Micke on Nov 9, 2005 17:33:11 GMT 1
Finns det NGN substans alls i dessa spekulationer? Tror inte det. BTW så kan jag helt förstå Billgrens ställningstagande. Att spela i en AjK-dräkt........ Tanken gör mig spyfärdig. Tror att Leo skulle välja SMM före att bli gnagare. De som i vilken hög kurs SMM har i SC förstår då känslorna för AjK. AjK, sicket skämt! USCH!
|
|
|
Post by LeoBillgren on Nov 9, 2005 22:28:33 GMT 1
Oj, det var många som ville tycka till om mina känslor mot AjK!
Lika bra att klargöra vissa saker:
1. Jag är inte STU-Football. Om laget skulle vilja (och kunna) bli AjK kan inte jag göra nått åt det. Jag gav bara uttryck för mina egna känslor till ett namnbyte till AjK. Det finns gnagare i STU som säkert skulle tycka det var toppen med ett namnbyte.
2. Jag påstår inte att det skulle bli dåligt för laget eller utvecklingen av fotbollen i Sverige att vi skulle bli AjK.
3. Jag påstår att jag -bara jag- aldrig skulle dra på mig Mordors färger. Löjligt? Kanske det men sån är jag, att vara sann till sin övertygelse är viktigare för mig än de eventuella pengar och framgångar ett byte till AjK skulle innebära. Tro mig ni som vill, resten får tycka vad f-n som helst.
4. Jag anser inte att det går att jämföra bildandet av STU-Football med ett namnbyte som vissa spekulerar kring. STU är något nytt, skapat av alla de som vill vara med "på tåget". AjK har en etablerad historia och profil som en marginalsport som am fotboll inte kommer att ändra nämnvärt.
5. Jag anser att de framgångar som DIF AF har (och kommer ha) främst beror på alla de driftiga och duktiga människor som finns i organisationen. Namnet är nog mest en dörröppnare.
MVH// Leo Billgren
|
|
|
Post by Garry N on Nov 12, 2005 3:58:56 GMT 1
Tack Leo!!
Förra helgens fuskande (men vad annat hade man egentligen väntat.... nu när vi äntligen var nära, då tog ni domarna till hjälp...) är efter dina inlägg här förlåtna.
I stället skickar jag en solig hälsning till dig, och jag lovar att det inte är solen i de ondas klubbmärke som lyser.
Ha det!
Garry N
|
|
|
Post by que on Nov 12, 2005 18:23:59 GMT 1
Tack Leo!! Förra helgens fuskande (men vad annat hade man egentligen väntat.... nu när vi äntligen var nära, då tog ni domarna till hjälp...) är efter dina inlägg här förlåtna. I stället skickar jag en solig hälsning till dig, och jag lovar att det inte är solen i de ondas klubbmärke som lyser. Ha det! Garry N kan nån förklara??
|
|
|
Post by Coach on Nov 12, 2005 19:26:38 GMT 1
Välkänt fakta 1: Garry Nilsson favvo collegelag är Vanderbilt
Välkänta fakta 2: Leo Billgrens favvo collegelag är Florida
Mindre känt fakta för de som inte hänger med: Florida vann över Vanderbilt med 49-42 efter dubbel OT för en vecka sedan.
Fler frågor?
|
|
|
Post by AIK i mitt hjrta on Nov 12, 2005 20:55:30 GMT 1
hur FAN kan ni kalla den finaste klubben i världen för ajk? ni borde skämmas fy på er
|
|
|
Post by Allez on Nov 13, 2005 1:09:47 GMT 1
Må de hata oss, blott de frukta oss.
Jävla pajasar och f**king stumblebums!
|
|
|
Post by Mr KUK on Nov 13, 2005 12:19:35 GMT 1
Må de hata oss, blott de frukta oss. Jävla pajasar och f**king stumblebums! Hahahahahaha, tillåt mig garva högt ;D ;D ;D ;D ;D Stackars satar!
|
|
|
Post by flame on Nov 13, 2005 13:53:34 GMT 1
Råttor = Skadedjur, gasas eller fångas med råttfälla ev kan även råttgift spridas.
|
|