Jonas Lindgren 86ers
Guest
|
Post by Jonas Lindgren 86ers on Oct 4, 2005 10:08:06 GMT 1
Haha Erik (85an), det var faktiskt så att när du sprang det risigaste mönstret av dem alla mot mig så hade faktiskt batterierna på min kamera dött. (En skadad spelare i laget som filmade.) Fan vad lack jag var efter matchen alltså. + din 2p som qb'n bara lobbade upp.. jag och mina 173cm mot dina... 190? elakt! Hade gärna skickat över det klippet till dig annars. För att en gång för alla klargöra det här med "Duktigt Kille". Redigeringen gjordes tillsammans av mig och min kompis Nicke. Just den gjorde han helt själv när jag inte var med. Men när jag såg det så skrattade jag faktiskt lite och tänkte. "äh, måste få retas lite" Jag tycker helt ärligt han är jättebra, ni kom ju trots allt två i serien! Kul att du gillade den i alla fall. Jag har nästan hela matchfilmen (förutom de sista minutrarna när batteriet dog) inspelad om ni i DIF/KTH vill ha den? Mvh Jonas Lindgren Uppsala 86ers
|
|
|
Post by DIF 50 on Oct 4, 2005 10:36:32 GMT 1
Inte för min del tack... Jag var i Kina när ni spelade och fick inte reda på resultatet förrän jag kom hem. Grämde mig ganska duktigt efteråt. Ingenting att göra åt, men att få reda på att laget hade spelat oavgjort när man var borta var inte kul.
I övrigt god ton med film. Jag flinade faktiskt lite åt grejen med "duktig kille"... Man måste kunna ha lite humor och alla slänger en int någon gång.
/S
|
|
|
Post by Anders Hansn on Oct 4, 2005 12:40:15 GMT 1
Hehe Jonas det var mig 2poängaren lobbades till. Förstår att du inte riktigt nådde upp till mina 195cm.
|
|
|
Post by 85an on Oct 4, 2005 15:15:54 GMT 1
Skicka gärna över den! Och äras den som äras bör; det var 195 cm Hansén som fick göra 2-poängaren, mina 189 cm kanske inte hade räckt till ;D Det är tacken att spela på alla positioner, man får sätta upp TD'n, men när end zone närmar sig är det bara att kliva av till förmån för de andra...
/Erik
erik.gustafsson@carnegie.se
|
|
|
Post by MM on Oct 4, 2005 21:14:25 GMT 1
Grym film, speciellt the matrix. Nr8 eller 9. Grymma mottagningar och rusher. Kul att Scott är vass, trodde inte han va så bra. Hoppas på ett förstärkt 86´s i SS nästa år. som nån skrev "för att sprida sporten" Till er paragraf gnuggare, vad gör ni på lördags kvällen? planerar nästa års deklaration? Se det som en kul grej.
See you in SS 06
|
|
|
Post by kritiker on Oct 7, 2005 22:40:36 GMT 1
Till att börja med roligt att nån gör film alltid skoj att titta på
men det var en "FRÄCK, COOL, SNYGG, BRA, HÄFTIG FILM" med samma betydelse som "DUKTIG KILLE"
men bättre med en film av denna kalibern än ingen alls och alla regissörer gör en eller annan kalkon
så det är bara att komma tillbaka nästa år med nått bättre
|
|
|
Post by Undrande on Oct 9, 2005 10:00:47 GMT 1
Uppasala i Superserien 2006 ?? Va Hmmmm Har jag missat nått. Dom två lag som liknar närmast är väl Limhamn och Tyresö. Bar aundra. Inget påhopp på Uppsala. Vill veta bara.
|
|
|
Post by Varfr on Oct 11, 2005 12:36:01 GMT 1
Varför skulle laget som kom på tredjeplats i div 1 med import QB var på tur för SS?
|
|
|
Post by sthlm on Oct 11, 2005 13:34:44 GMT 1
för de har en enormt utvecklad organisation, och har aldrig tidigare i ss gjort en riktigt dålig säsong, nej TRC till ss(nästa år dock)
|
|
|
Post by jag tror on Oct 11, 2005 14:00:31 GMT 1
att KTH/DIF är i SS nästa säsong...
|
|
|
Post by KRAV on Oct 11, 2005 14:08:06 GMT 1
är det inte ett krav från saff att man måste ha u19?
|
|
|
Post by Vet allt on Oct 11, 2005 14:24:30 GMT 1
Dif kommer till nästa år satsa på att få igång ett U-19 lag. Är det inte bara att om man inte har ett U-19 får man istället lägga någon form av avgift som straff eller har jag nu helt fel??
|
|
|
Post by makrillwannabee on Oct 18, 2005 20:30:00 GMT 1
hehehehehe
alltid kul att se andra lags highlites..
mne "dykningen" i tyresö va tamejfan ett sånt guldklipp!!!!!!!!
BRA JOBBAT MED FILMEN!!!!!
glhf
|
|
|
Post by Matrix on Nov 11, 2005 4:41:53 GMT 1
HAHA!! Fyfan va skönt med matrix grejen i början! Creds till killen som redigera ihop det! =)
|
|
Osquarn som blev krokodil
Guest
|
Post by Osquarn som blev krokodil on Mar 18, 2006 13:38:17 GMT 1
Finns det mer av denna vara runt om i sverige?
Guld att titta på såhär off-season. Fan vad sugen man blir...
|
|