|
Post by Jugge Nohall on Aug 29, 2005 22:13:53 GMT 1
Jag har sagt det förr och fick skit då, liksom jag kommer få nu: Varje match med DIF får ett eftersnack om att nått är fel och missgynnade dem.
Fel att spela finalen i Malmö, orättvisa flaggor mot DIF, fel att er spelare blev utvisad, orättvisa bedömningar, flaggor på motståndare uteblir, förbundet motarbetar oss som inte låter oss heta DIF innan RF godkänt namnbytet etc etc.
Är jag verkligen helt snett ute?
|
|
|
Post by Ja on Aug 30, 2005 1:24:44 GMT 1
Ja
|
|
|
Post by Dif on Aug 30, 2005 2:05:44 GMT 1
Ja du är rätt så mycket fel ute, i vilken tidigare match har det gnällts på domaren från djurgårdssidan? Och om gnäll har uppkommit på detta forum så är det ju inget man kan lägga diekt stor vikt vid. Och vem har sagt att domarinsattsen i den här matchen var dålig? Det fanns ju en naturlig förklaring bakom alla flaggor för dif. Och att en doamre missar en roughing the kicker har väl hänt förut.
|
|
|
Post by Insatt igen on Aug 30, 2005 6:59:13 GMT 1
Alla flaggorna för förtidig start (både Limhamn och DIF) var blow and throw. Att domarna skulle låtit försöket spelats färdig och sen bestraffa för ett dödbollsregelbrott innan bollstarten är helt felaktigt. Möjligen har skribenten ovan missuppfattat vad som händer, det är en sak att spelet ser ut som om det startart när signalen kommer (vilket inte är något konstigt), men att säga att de inte var blow and throws är helt felaktigt.
|
|
|
Post by DIF 50 on Aug 30, 2005 7:16:37 GMT 1
Men fasen kan folk sluta tjafsa om domarna? Matchen är historia. Limhamn vann på en tippad boll som gick rakt i händerna på deras receiver. Skitbra! Killen var på rätt plats vid för oss fel tillfälle. Kan inte bli mer rättvist. Personligen kan jag inte bli mer glad över att det hela avgjordes på ett sådant spel när lagen var så jämna som de var. Upp med er i Superserien nu och se till att ställa till med lite oreda! ;D
|
|
|
Post by Whatevah on Aug 30, 2005 7:51:32 GMT 1
Jag har sagt det förr och fick skit då, liksom jag kommer få nu: Varje match med DIF får ett eftersnack om att nått är fel och missgynnade dem. Fel att spela finalen i Malmö, orättvisa flaggor mot DIF, fel att er spelare blev utvisad, orättvisa bedömningar, flaggor på motståndare uteblir, förbundet motarbetar oss som inte låter oss heta DIF innan RF godkänt namnbytet etc etc. Är jag verkligen helt snett ute? Enligt min upppfattning är du inte bara fel ute, du är även någon som försöker hålla liv i de här diskussionerna som DIF flera gånger har bett folk lägga ned för att det inte har med dem att göra...
|
|