|
Post by DIF 50 on Jun 5, 2005 14:37:32 GMT 1
Vem fasen bryr sig om domaren? Offsides eller inte? Välförtjänta eller inte? Vem fan bryr sig!?
Självklart finns det saker vi kan jobba på vad det gäller disciplin, formationer och liknande. Personligen tyckte jag att det var för många penalties i den här matchen OAVSETT om de var välförtjänta eller ej.
/Staffan
|
|
Publik med normalsyn
Guest
|
Post by Publik med normalsyn on Jun 5, 2005 18:55:42 GMT 1
Glömde en grej! Detta är främst till lol Enligt min ringa mening som igentligen inte betyder något eftersom jag inte dömde matchen så var DIF första 6 poängare OPI. När bollen är i luften så använder DIF WR bägge händerna till att trycka bort CB:n i Solna som då förlorar balansen därefter tar han emot passen och kan lätt jogga in TD. Enligt alla regelböker är det OPI. Om du är osäker fråga en domare i din förening. Vilket skitsnack, jag satt ju vid sidan om linjen och dif:s wr rörde ju inte ens solnas cb. Spelaren vände sig om och kom tillbaka pga en förkort pass och cb hann inte med. Det här skitsnacket har inte präglar varken solna eller dif tidigare? matchen slutade som den gjorde! båda lagen spelade bra så acceptera resultatet och koncentrera er på nästa match istället!!!!
|
|
|
Post by BC on Jun 5, 2005 19:33:40 GMT 1
En stor eloge till KTHs DJ som spelade Frank Sinatra. När hörde ni Frankie Boy på en amerikansk fotbollsmatch senast?
|
|
|
Post by Garry N on Jun 5, 2005 22:17:06 GMT 1
Tyckte inte domarinsatsen var så katastrofal, förutom den stackarn som skötte klockan.
Endera är det dags att kalibrera tidtagaruret enligt instruktioner från tillverkaren, eller också lära sig när den ska stoppas och sluta gissa. (Det kan ju också varit så att han bokat bord nånstans och måste hinna i tid.....) Synd att en så intressant match tappade minst en kvart i speltid!! Jag trodde dom skämtade när dom blåste av för halvtid!!!
Jag antar att min långhårige kamrat kommer med en rapport i morgon på SAFF sidan.
mvh Garry N
|
|