|
Post by Kamensky on Jun 1, 2005 9:13:44 GMT 1
Vilka anser ni vara de bästa spelarna respektive position?
QB C OG OT RB FB WR TE
OLB MLB CB S DT DE
|
|
|
Post by guest on Jun 1, 2005 9:43:02 GMT 1
Har nu inte så stor koll, men: Tror att QB är nog Scott Blundon. Han har bra moves i pocket, och bra accuracy och power. WR ger jag nog ut till Ståhl i ÖBK, bara för att han har gått på college på andra sidan atlanten......näe, han är komplett som wr helt enkelt.. Som safety skulle jag nog sätta solnas amerikan Stu Johnson (om vi nu inte snackar om bästa icke-importer) han är alltid på plats för att göra tacklingen, grymmt snabb, läser nästintill perfekt, superb rutin.. och superlativen kan fortsätta....
|
|
|
Post by GUESTUR on Jun 1, 2005 11:56:57 GMT 1
DE mike andersson i LG e en favvis.. slutar aldrig att jobba...
|
|
|
Post by junis on Jun 1, 2005 13:15:03 GMT 1
ted i solna en bra LT samt deras J-center
|
|
|
Post by asdf on Jun 1, 2005 13:20:59 GMT 1
ska lista de bästa inklusive importer. ett Westcoast offense samt ett 4-3 defense.
QB: Terry Kleinsmith, Tyresö <br>RB: Johan Rauge, Tyresö<br>FB, Magnus Nilsson, Limhamn WR, Johan Ståhl, Örebro WR, John Börjesson, Tyresö<br>LT, Björn Wernberg, DIF LG, ? C, David Krystalovic, Limhamn RG, ? RT, Oscar Gustafsson Strauss, Tyresö<br>TE, Johan Åhman, DIF
DE, Mikael Andersson, Limhamn DT, Pontus Bondesson, Limhamn DT, Kenth Rydberg, Tyresö<br>DE, ? LB, Jörgen Tegefjord, Uppsala LB, Noghor Jemide, Tyresö<br>LB, Christian Lövgren, Limhamn SS, Magnus Lundqvist, Limhamn FS, Daniel Norberg, Tyresö<br>C, ? C, ?
|
|
|
Post by name on Jun 1, 2005 15:14:13 GMT 1
johan rauge spelar inte rb utan wr
|
|
|
Post by fel on Jun 1, 2005 15:26:46 GMT 1
fel igen, han spelar inte WIDE reciever, utan Slot och Runningback... så, ut med dig...
|
|
|
Post by name on Jun 1, 2005 15:30:43 GMT 1
ok, definitionsskillnader. Jag räknade slot som WR mer än RB. Fast jag har ju sett att han tar ett par snaps som FB ibland.
|
|
|
Post by 12 on Jun 1, 2005 15:32:56 GMT 1
Skulle nog säga att Ragge är ganska skaplig både som RB och WR...
|
|
|
Post by SJ on Jun 1, 2005 16:06:46 GMT 1
Undrar hur det skulle sett ut me Div 1 möter Superserien.
|
|
|
Post by Askadare on Jun 1, 2005 16:09:06 GMT 1
Kristian Borg och Patrik Bernström från Tyresö som guards.
|
|
|
Post by stats on Jun 1, 2005 18:13:48 GMT 1
WR solnas nr 2 och 82 samt deras QB som faktiskt lira WR i superserien
|
|
|
Post by Luc de Loop on Jun 1, 2005 21:26:57 GMT 1
Drt ska bli så jävla kul när serien är över och vi har facit på vad som hände. Alla förståsigpåare som kommer att skriva: "Det berodde på ditt och datt" Ni snackar för mycket skit. Vänta och se, spekulationer i all ära, men i vissa finns det ingen relevans. Men,men.......paddla runt i ankdammen ni. Snart kommer ni att bli varse om att spelare ni inte hade en aning om kommer att piska över era favoriter bara för att ni inte har någon koll. Formen är färskvara, gamla lagrar gäller inte längre. Stoppa upp kristallkulan och var lite kall!!
|
|
|
Post by hmm on Jun 1, 2005 21:27:20 GMT 1
varför prater ni om Ragge som en av dom bästa spelarna i div1??? va ja vet har han inte spelat en enda match... änners får ja säga, bra jobbat Rauge, att vara nr1 uten ens ha spelat en match... det e inte många som ka säga så...!!
|
|
|
Post by ooo on Jun 1, 2005 22:52:36 GMT 1
han har spelat 2 och gjort ett par TDs ocksa + ett par sacks tror jag
|
|