|
Post by lska on Jun 1, 2005 6:47:54 GMT 1
Håller med det blir nog tresiffrigt i limhamn gefle matchen. Gävle är skitdåliga.
|
|
|
Post by Yo on Jun 1, 2005 6:48:38 GMT 1
GRD kan nog vara ett bra lag!
men anlednigen till att DIF inte gjorde så många TD är för att deras Offense behöver jobba lite mer. Anledningen att GRD inte släpte in fler TD är för att de spelade hemma, samt mycke hjärta för sitt lag. De viste att de skulle möta ett tuff lag, och de gav gärnet.
om DIF hade bättre Offense, wow!
|
|
|
Post by rven on Jun 1, 2005 6:58:43 GMT 1
Uppsala-Örebro Kan tänkas bli en promenad seger för uppsala, men jag hoppas att örebro biter ifrån. 28-6
KTH/Djurgården-Solna Djurgården kom undan med en näve nerkörd i halsen och en fot i röven samt 2 viktiga poäng i förra matchen. De vinner med ett mer fysiskt lag. 21-7
Västerås-Kristianstad långtåkande kristianstad får tyvärr stryk och västerås plockar därmed sin första vinst. 14-0 Limhamn-Gefle Ett ungt gefle lag som alla verkar hata. Har mött dem själv och tycker det är roligt att se så duktiga juniorer blandat med gamla rävar som sliter som djur. Gefle har någonting pågång här, men som en del har skrivit, gefle ska inte vara på sin topp än. Får det tungt i den här matchen. 18-12
Täby-Tyresö <br>Komfortabel tyresö vinst. Täby kan inte stoppa pass. Samt att Täby är lättacklat och det passar snabba tyresö<br>
|
|
|
Post by Gurkan on Jun 1, 2005 8:06:33 GMT 1
Det gappas en hel del om Gefle, kul!! Att sedan spelare som mött dem säger att de är helt ok. kanske beror på något, Vad vet jag?
|
|
|
Post by knappast on Jun 1, 2005 8:17:08 GMT 1
En fråga bara Rven - är du full eller? Limhamn - Gefle 18-12? ?? NEJ!!!! Kolla bara på vad KTH/DIF och Uppsala fick med sig för resultat från Limhamnsmatchen... Och även om Gefle kanske är ett bra div 1-lag så fick de trots allt stryk av KTH i förra omgången. Gör om gör rätt!! Limhamn-Gefle 28-12
|
|
|
Post by sc spelare on Jun 1, 2005 8:30:52 GMT 1
Västerås-Kristianstad 7-30 det spelar ingen roll hur långt Kritanstad åker för att spela denna match dom kommer att spöa Västerås. Västerås kommer att vara jämt med dom ganska länge men dom kommer att förlora som dom alltid har gjort under denna säsong. för deras Coach är inte en coach av klass som kallar in punt vid 4 och 3.
|
|
|
Post by Hohohoo on Jun 1, 2005 8:37:15 GMT 1
Västerås-Kristianstad 7-30 det spelar ingen roll hur långt Kritanstad åker för att spela denna match dom kommer att spöa Västerås. Västerås kommer att vara jämt med dom ganska länge men dom kommer att förlora som dom alltid har gjort under denna säsong. för deras Coach är inte en coach av klass som kallar in punt vid 4 och 3. ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Va on Jun 1, 2005 11:15:20 GMT 1
Att kall ain en punt vid 4:e och 3 tycker jag verkar helt normalt...
|
|
|
Post by mr 88 on Jun 1, 2005 11:37:45 GMT 1
alltid kul med dessa experter och deras utalanden om andra lag coacher och hur de kallar spel
|
|
|
Post by Dumb Football on Jun 1, 2005 11:40:54 GMT 1
Going for it on fourth and 3 from your own half is what I consider to be dumb football. Nuff said...
|
|
|
Post by Vad jag vet on Jun 1, 2005 12:44:05 GMT 1
Så kommer Gefles lag att kompleteras med Mike Tromello till Limhamns matchen, senare kommer Tobias Widing att ansluta efter ett års studier och fotboll i USA och så småning om kommer Marcus Seger tillbaka före sommar uppehållet. Om inte detta förstärker GRD så vet då inte jag!?
|
|
|
Post by Rdjur on Jun 1, 2005 13:30:07 GMT 1
Vi puntade inte på 4:e och 3. Vi skulle gå för det men fick en False start. Då blev det helt plötsligt 4:e och 8 ?
|
|
|
Post by ntaren on Jun 1, 2005 21:40:55 GMT 1
vem är tomello?
|
|
|
Post by TonyMontana on Jun 1, 2005 21:47:55 GMT 1
Gävle har importerat en 22(?) årig Amerikansk linebacker vid namn Mike Tomello. Detta med hjälp utav bl a Europlayers.com och en summa pengar. Denna amerikan blir matchklar runt 6 juni om jag inte missminner mig.
|
|
|
Post by haha on Jun 2, 2005 20:06:42 GMT 1
Apropå coach missar... Årets värsta och dummaste måste väl ändå vara gävles... Downa bollen på 4:e... hahahahaha
|
|