|
Post by tipparen on Sept 12, 2005 12:48:02 GMT 1
Finns det någon Preview inför matchen hade vatt kul o se vilka som startar i båda lagen och hur det ser ut för lagen...
Tippa gärna matchen jag tror på en knapp vinst för lim hamn med 21-14
|
|
|
Post by vet lite on Sept 12, 2005 12:58:04 GMT 1
Efter att ha sett Carlshamn mot Ystad och Limhamn mot Ekeby så tror jag inte att limhamns försvar med många div 1 segrare kommer att släppa in 14 poäng. inte heller tror jag att de enbart gör 21 med även på anfallet många som lirat div 1 hela året. rutinen och snabbheten från limhamn kommer att knäcka Carlshamn.Frågatecknet blir väl deras punt som inte såg så jättebra ut.
|
|
|
Post by jag med on Sept 12, 2005 13:29:09 GMT 1
Har också tittat på båda matcherna o kan väll säga så att limhamn var inte bra. Och ingen trodde väll att de skulle släppa in 12 p mot ekeby så jag ser ingen anledning att inte carlshamn kan göra det. Såg ju carlshamn också o de imponreade faktiskt på mig med hjälp från c4 killarna
|
|
|
Post by aengus on Sept 13, 2005 10:19:29 GMT 1
Kan väl säga tt vi kommer till hästhagen med lite mer folk än sist, då det fattades en del spelare, vi kommer med drygt 20 laddade killar som vill spela boll, och kommer att fortsätta med vårt spel, som vi tror kommer att funka bättre o bättre.
|
|
|
Post by tipparen on Sept 14, 2005 23:09:52 GMT 1
Någon Preview.....................................................
|
|
|
Post by aengus on Sept 18, 2005 7:37:51 GMT 1
Limhamn 18 - Carlshamn 26 (6-6)
en riktigt tuff o tät match, en av de mest spännande jag vatt med om, tydligen ett signum när vi möter varandra, där två av fyra möten föreningarna emellan har vatt av denna klass. Griffins var nära o kvittera i slutsekunderna, men vårt starka defense höll emot, oakleaves hade faktiskt ledningen med 26 - 12 med 3.30 kvar på klockan.
|
|
|
Post by vet lite on Sept 18, 2005 11:52:31 GMT 1
Det var en härlig match där mycket hände. Carlshamn hade ett tungt springspel och limhamn hade ett bra "passspel". kan bli intressant om dessa möts i söderfinalen om det finns en sådan
|
|
|
Post by jag med on Sept 18, 2005 12:13:53 GMT 1
det var välld et jag sa att carlshamn kunde vinna över limhamn eller du som heter vet litre. men carlshamns receiver från c4 knäckte denna match..
men grattis carlshamn till er vinst
|
|
|
Post by aengus on Sept 18, 2005 13:09:21 GMT 1
Vi tackar o bugar
|
|
|
Post by mm on Sept 18, 2005 15:25:22 GMT 1
jag instämmer lätt på att c4 lions spelaren i carlshamn lekte på planen. mycket duktig spelare....o laget gjorde en jävla bra kämparinsats som gav resultat.
|
|
|
Post by skrll on Sept 18, 2005 23:40:36 GMT 1
ja detta resultat blev för många att det var årets skräll med tanke på förra året då carlshamn inte gjorde en enda poäng och nu slog de limhamn. men vad jag så ansaer jag att det är mycket möjligt att det kan bli carlshamn som står som södervinnare. ett mycket duktigt kämpande lag som även har en mycket duktig wr som är från c4 som kan kunna bli mycket viktig för carlhamn
|
|
|
Post by guest on Sept 19, 2005 13:36:21 GMT 1
nu ska vi inte glömma att den södra serien ser väldigt jämn ut iår.. det finns inget lag som är dominant eller kör över allt alla är jämna
|
|
|
Post by aengus on Sept 19, 2005 13:58:40 GMT 1
absolut är den jämn o det ser man även i tabellen. tror att sista omgången avgör vilka som spelar dm-final. alltså spännande in i det sista.
|
|