gammal r inte alltid ldst
Guest
|
Post by gammal r inte alltid ldst on May 25, 2005 12:35:41 GMT 1
Tegefjord är defenitivt tillsammans med Lövgren och Gellebrink bäst i div 1 men skulle idag inte startat i SMM. Däremot skulle han gjort det några år tillbaks
Lycka till mot Tyresö<br> mitt tips vinst för Uppsala med 28-13
|
|
|
Post by Ojsan on May 25, 2005 13:42:10 GMT 1
Tegefjord är defenitivt tillsammans med Lövgren och Gellebrink bäst i div 1 men skulle idag inte startat i SMM. Däremot skulle han gjort det några år tillbaks Lycka till mot Tyresö<br> mitt tips vinst för Uppsala med 28-13 Ok jag ger mig. Alla utom SMM. -tänkte inte på det.....
|
|
|
Post by finnpajsarn on May 25, 2005 22:12:31 GMT 1
jörgen o kristian skulle starta i smm om dom skulle spela där.
|
|
|
Post by Det visar sig on May 26, 2005 7:26:23 GMT 1
Lövgren är bra men startar i smm.... hmm Det lär visa sig i sommar på landslags lägren där alla starting linebackers från smm är med. Startar han över dom där så hade han väl gjort det i smm.
Lycka till gubbar
|
|
Guest
|
Post by gammal r inte alltid ldst on May 26, 2005 10:27:00 GMT 1
Löfgren kan mycket väl ta en plats, han riktigt duktig. Jag syftde på Tegefjord som har varit en av de bästa men får nog stiga åt sidan för de yngre. Han är dock riktigt bra än.
|
|
Guest
|
Post by gammal r inte alltid ldst on May 26, 2005 10:27:39 GMT 1
upptäckte massa stavfel, ni behöver inte tråka mig
|
|
|
Post by AJ Again on May 26, 2005 15:06:20 GMT 1
Är det SMM som är värdemätare numera?? ..Både Löfgren och Tegefjord är duktiga LB's. Måste man kunna starta i SMM för att kunna anses vara bra?? SMM är inte bäst i Sverige på alla positioner. Som lag är de däremot bäst just nu, åtminstone om man kollar matchresultaten.. Löfgren är rörlig och på plats vid de flesta tacklingar i backfield. Tegefjord är inte lika rörlig längre, som han var en gång, men han läser snabbt och tacklar hårt
|
|
|
Post by nr 53 on May 26, 2005 16:10:19 GMT 1
|
|
|
Post by 27 DIF on May 26, 2005 21:20:56 GMT 1
tja, jag tror att tyresö kommar att ta denna match! vi spelade dom i första matchen o deras qb var ny på laget, men nu är han mera samspelt med sina Rec. o jag tror många lag kommar att ha svårt för att stoppa dom..! 30-20 tyresö!!<br> go for it...!!
|
|