|
Post by MIKE on May 18, 2005 21:38:31 GMT 1
Bra inlägg där, ändrar mitt tips direkt. Nu Limhamn en ordentlig tändvätska..... Ändrar till 40 - 0
|
|
|
Post by The Ocho on May 19, 2005 8:08:39 GMT 1
Limhamn - DIF 6-30 Kommer att bli en chock för Limhamn när man möter DIF som har läst sönder skåningarnas spel både på deffens o offens tack vare vår coaching staff. Efter att ha sätt Limhamn-Uppsla o sätt en d-line som inte får något tryck alls o har bara en spelare i d-backfield att se upp med. Vårt deffens kommer att äta upp limhamns offens efter som vi har total koll på vad dom gör........ O med sånna coacher som limhamn har så är det ett under att dom ens vinner en enda match men även en blind höna kan hitta ett korn i bland... Nu ska vi vissa vem som kommer att vinna superettan genom att pissa på deras så jätte bra deffens ... Hehe, först och främst: www.skrivihop.nu (en rättstavningskurs hade nog också varit på sin plats). Vill bara passa på att önska Djurgården välkommna till Hästhagens IP på söndag. Det bli nog en tuff och förhoppningsvis välspelad match.
|
|
|
Post by HC GRIFFINS on May 19, 2005 9:16:34 GMT 1
Tror inte att någon från dif/kth har skrivet det inslag.
Jag själv tror på en tight väll spelad match må bästa lag vinna.
HC Johan ohlsson
|
|
|
Post by HAAHA on May 19, 2005 9:44:17 GMT 1
Jag ser att AIKare har börjat göra inlägg på forumet...
De som känner till DIF/KTH fattar ju rätt lätt att det är en utomstående som tycker han är jätterolig.
P.S. Du killen, följ Ochos råd. D.S.
|
|
|
Post by rocco on May 19, 2005 14:19:03 GMT 1
Uppsala-Täby 40 - 6. Uppsala förnedrar the tönts. Limhamn- DIF 32 - 18. Limhamn med 12 man på defence blir svårslagna i denna matchen. Solna-…Örebro 18-21. bra och underhållande match lär det bli. Tyresö-C4 13- 24. C4 med anrika gamla spelar från Vultures gör sig bra. Västerås-Gefle 7-24. Gefle verkar ha ett starkt lag och spelar amerikanen i helgen? Vinst hursomhelst.
|
|
|
Post by Clean on May 19, 2005 14:25:34 GMT 1
|
|
|
Post by Clean on May 19, 2005 14:26:33 GMT 1
hahaha. Sad but true!
|
|
|
Post by Off the subject on May 19, 2005 14:54:34 GMT 1
Ok allihopa som verkar ha missat engelska lektionerna i nian: Defense stavas såhär, och inte Defence, eller Deffens eller allt annat man har sett. Börjar bli irriterande...
|
|
|
Post by finnpajsarn on May 19, 2005 14:58:54 GMT 1
Ok allihopa som verkar ha missat engelska lektionerna i nian: Defense stavas såhär, och inte Defence, eller Deffens eller allt annat man har sett. Börjar bli irriterande... Svenskt uppslagsord försvar försvaret subst. motstånd mot angrepp Engelsk översättning defence, (defense US) trodde vi lärde oss eng. engelska och inte am. engelska i skolan
|
|
|
Post by Svensksprkig on May 19, 2005 15:00:34 GMT 1
Ok allihopa som verkar ha missat engelska lektionerna i nian: Defense stavas såhär, och inte Defence, eller Deffens eller allt annat man har sett. Börjar bli irriterande... Du struntade i svensklektionerna, för att hinna med engelskan, antar jag? Eftersom du använder "engelska lektionerna", det heter engelsklektionerna. Förlåt mitt lumpna påhopp, men det var för svårt att låta bli
|
|
|
Post by Ironi de lux on May 19, 2005 15:29:22 GMT 1
Du struntade i svensklektionerna, för att hinna med engelskan, antar jag? Eftersom du använder "engelska lektionerna", det heter engelsklektionerna. Förlåt mitt lumpna påhopp, men det var för svårt att låta bli Speciellt bra inlägg då ditt namn är "Svensksprkig "...
|
|
|
Post by MA3STRO on May 19, 2005 20:04:15 GMT 1
Allas inlägg är i toppklass med tanke på att man ska tippa matcher här Här kommer mina tips: Uppsala-Täby 36 - 6. Uppsala har helt enkelt ett bättre lag. Limhamn- DIF 21 - 18. Tight men bra match, Personligen tror jag det blir lite hetsigt, men med bra dommare lyckas det bli lunga sig. (till skillnad från Gefle-C4, då det spårade ur totalt) Solna-…Örebro 20-21. Har ingen koll på Örebro men jag tyckte inte att Solna var jätte bra. Håller de koll på Passen så vinner Örebro. Tyresö-C4 7- 7. C4 har en lång resa i benen, och två förluster, börjar bli lite väl kåta på vinst. Minst misstag vinner. Tippar diplomatiskt lika :-) Västerås-Gefle 10-20. Tycker inte att Gefle var något bra alls. Men siffrorna för Västerås (hittils) är ju inte direkt strålande erkar ha ett starkt lag och spelar amerikanen i helgen? Vinst för Gefle hursomhelst. Over and Out
|
|
|
Post by Sven on May 19, 2005 20:53:00 GMT 1
Uppsala 45-14 Limhamn 35-7 Solna 24-14 Tyresö 28-7 Gefle 21-0
|
|
|
Post by DIF 27 on May 19, 2005 21:42:29 GMT 1
till The Ocho.... det ska bli kul att spela i helgen... hoppas på en bra match, med massor av tacklingar o bra spel...!
|
|
G ver n efter vatten
Guest
|
Post by G ver n efter vatten on May 19, 2005 21:47:34 GMT 1
Speciellt bra inlägg då ditt namn är "Svensksprkig "... Alla å, ä och ö plockas automatiskt bort från användarnamnet...
|
|