|
Post by Mr Pringle on Apr 13, 2005 12:35:46 GMT 1
Jag är inget direkt fan av Tyresö, men jag måste bara berömma deras "nya" hemsida. Det fullkomligen sprutar ut info från klubben! Det verkar som det "nya" Tyresö kör med öppna kort vilket vi fotbollsintresserade verkligen uppskattar! Bra jobbbat Tyresö.<br> Till er andra klubbar - SE OCH LÄR!!!! Man kan aldrig ge ut för mycket information.
|
|
|
Post by Sthlm norra on Apr 13, 2005 15:10:23 GMT 1
Hmmm... Det finns en annan klubb i norra stockholm, vars websida inte direkt suger...
Uppdateringar i stort sett varje dag, en bildsida med typ 10 000 bilder (nej, jag skojar inte...)
Roster på samtliga aktiva lag, med foton
Plus en hel del annat smått å gott
Vilken som menas? ånej, lite får ni allt leta...
|
|
|
Post by Bosse on Apr 14, 2005 7:55:38 GMT 1
Vad har hänt med Christopher Rimér som är så pass allvarligt att han måste sluta?
|
|
|
Post by Mycket snack on Apr 14, 2005 9:42:23 GMT 1
Hmmm... Det finns en annan klubb i norra stockholm, vars websida inte direkt suger... Uppdateringar i stort sett varje dag, en bildsida med typ 10 000 bilder (nej, jag skojar inte...) Roster på samtliga aktiva lag, med foton Plus en hel del annat smått å gott Vilken som menas? ånej, lite får ni allt leta... Jag vet det måste vara SOLNAS hemsida
|
|
|
Post by ingen TRC on Apr 14, 2005 15:44:37 GMT 1
Driver du med mig?? Att jamfora SC hemsida med TRC? SC hemsida ar ju kass. Kul med statistik pa spelare, men vad mer?? Info om lakarundersokningar.. Det ar ju jatte intressant for utomstaende. Intressant, intressant...
Jag valjer hellre att lasa intressanta artiklar, klubbhistoria, kul intervjuer med spelare och lite annan kuriosa. TRC hemsida ar i absolut varldsklass vad det galler information och uppdatering. Den ar nog den basta hemsidan i football-Sverige. De har ju dessutom mer info om sina motstandare, an vad deras motstandare har sjalva pa sina hemsidor. Tex: Uppsala, finns inget pa deras hemsida, men det finns en hyffsat informativ artikel pa TRC hemsida.
SC hemsida ar mer som en liten anslagstavla for sina egna spelare. Visst, den uppdateras ofta, men med vad? Info om vilka spelare som inte anmalt sig till lager, info om spelboken och andrade avresedagar. Jatteintressant.
Jag skulle foresla att SAFF kopierar TRC koncept (alternativt anlitar deras webbmaster) sa att man kan fa lite mer info fran forbundet.
|
|
|
Post by SMMs hemsida on Apr 14, 2005 16:05:32 GMT 1
|
|
|
Post by hmm on Apr 14, 2005 21:46:52 GMT 1
Det är rätt tydligt att det var Täbys hemsida som menades, inte Solnas. Jag tycker inte att Täbys hemsida är särskilt bra, men de har ett väldigt bra bildarkiv!
|
|
|
Post by Eloge till SMM on Apr 14, 2005 22:51:36 GMT 1
SMM´s sida är bra. Och det senaste repotaget med Björk och massa härliga bilder var riktigt tungt ! Håll oss uppdaterade!
|
|
|
Post by Jomenvisst on Apr 15, 2005 12:56:08 GMT 1
Bra att Smm tar eftert Trc med artiklar o intervjuer, Jag vill se mer från andra lag ! de tråkiga är att dom inte har så mycket om deras juniorer som t.ex roster.
|
|
|
Post by jahaa on Apr 15, 2005 15:04:56 GMT 1
|
|
var finns TRCs hemsida
Guest
|
Post by var finns TRCs hemsida on Apr 25, 2005 8:03:16 GMT 1
Jag skulle jättegärna kolla in TRCs hemsida, men jag hittar bara länkar till royalcrowns.com vilket inte fungerar. Min fråga är då VAR FINNS DEN HÄR HEMSIDA SOM ÄR SÅ BRA!
Förresten så hittade jag solnas hemsida först idag eftersom länkarna har hela tiden varit till solnachiefs.com som "lanseras inom kort". Deras sida på svenskidrott.se är bra iaf.
//PH (ÖBK)
|
|
|
Post by webbguru on Apr 25, 2005 16:43:23 GMT 1
Förmodligen funkar det bra om du bara lägger till "http://www." före...
|
|
lite dum knner man sig ju
Guest
|
Post by lite dum knner man sig ju on Apr 25, 2005 17:39:44 GMT 1
trodde faktiskt att jag hade gjort www först, men tydligen inte. hade däremot försökt med alla länkar jag kunde hitta och ingen funkade, men nu har jag hittat rätt och sidan ser bra ut.
//PH
|
|
|
Post by rattelse on Apr 25, 2005 18:56:49 GMT 1
Det ar inget att kanna sig dum over. Det var lite tekniska missoden under 2 dagar som gjorda sidan oatkomlig. Men nu fungerar allt igen.
|
|