|
Post by Barbacka on Feb 25, 2005 19:34:22 GMT 1
Tror inte spelare som lämnat solna kommer tillbaka. De som stack till stockholm är väl främst på anfallet. Talbi, Ahlberg, den färgade wr mfl.
Lite kul var han som gav kulla en armbåge. Kulla skrev ju att spelare går till lag som har bäst tränare. Jag tror inte att någon kommer att lämna excempel stockholm för solna på grund av tränarna. Undrar vem som är ärlig och först går ut med att sm seger var anledningen!!
Tänk dock om så skulle ske, wow. Sköldebäck om han spelar, Dahl, Björk, Janzon, Tibbling, Rugeland, Pihlbäck i div 1. Vilket lag var det som knutit en massör till laget, ni kan vara vinnare då!!!!
|
|
|
Post by ojd on Feb 25, 2005 20:46:05 GMT 1
nä stockholms coacher kan ingeting.... De är sämst!!
Svenska coacher är sämst överhuvudtaget!!!
amerikaner de är bäst!!!
jajamensan!!
|
|
|
Post by jtegefjord on Feb 26, 2005 0:05:26 GMT 1
Tack Mikko..Dom orden värmer:-)..Synd bara att ett så bra lag ska vara kvar på Bergshamra(förtjänar bättre).Är för gammal för en sån plan..haha..kul med dom nya coacherna,bra där Leo!..vi ses på plan..förhoppningsvis mig som tung fullback mikko!;-) Lycka till i år! Jörgen..
|
|
|
Post by jtegefjord on Feb 26, 2005 0:08:01 GMT 1
Och du ojd!!Du vet inte vad du pratar om..håll dig kvar i sandlådan ;D..skål..
|
|
|
Post by finnpajsarn on Feb 27, 2005 13:16:29 GMT 1
Synd bara att ett så bra lag ska vara kvar på Bergshamra(förtjänar bättre).Är för gammal för en sån plan.. Får väll skaka fram en rullstol eller en walkie till dig
|
|
|
Post by Barbaka on Mar 2, 2005 1:34:31 GMT 1
Är det någon som vet namnet på div 1 tränaren?
Tycker inte att någon stämmer riktigt in på Leos beskrivning!!!
|
|
|
Post by Jahapp on Mar 7, 2005 3:17:15 GMT 1
Kan vi få namnen snart, eller? Man är ju lite nyfiken faktiskt........
|
|
|
Post by observant on Mar 8, 2005 7:04:32 GMT 1
Vi har som synes en bred coachstab i år, det är väldigt roligt att vi har positionscoacher till alla positioner i år. Det HC missade att skriva är att jag i år är positionscoach för O-line (!) och att en av våra importerade coacher, TEXT, kommer vara DC.
Skrivet av Leo Billgren på junior u16 igår.
|
|
|
Post by observant on Mar 8, 2005 7:06:01 GMT 1
Blev en miss på namnet
Vi har som synes en bred coachstab i år, det är väldigt roligt att vi har positionscoacher till alla positioner i år. Det HC missade att skriva är att jag i år är positionscoach för O-line (!) och att en av våra importerade coacher, Stuart Johnson, kommer vara DC.
Skrivet av Leo Billgren Junior-U16-sidan
|
|