|
Post by skdare on Sept 3, 2007 9:55:09 GMT 1
Nu är det inte många dagar kvar till denna drabbning. Jag har en fråga, vilken tid är det som gäller. Står olika tider. På spelschemat har SAAF skrivit kl. 13.00 och på Carlstads hemsida står det 15.00. Det bör ju vara rätt på CC:s sida, men man vet aldrig.
|
|
|
Post by Vanheden on Sept 3, 2007 14:38:56 GMT 1
Carlstad brukar spela sina hemmamatcher kl. 15. Har ej hört att det ska vara nån ändring.
|
|
|
Post by Johan L on Sept 4, 2007 13:38:03 GMT 1
Hej, Matchen börjar kl 15.00 och inget annat (SAFFs representant ringde och frågade mig men det lyckades tydligen bli fel ändå)
Vi räknar med minst 1000 åskådare
Finns det föreningar därute i landet som vill komma och kika på matchen så är ni hjärtligt välkomna!
Kan ni dessutom komma med 10personer eller fler så bjuder vi dessutom på halva inträdet. Skicka en lista till info@crusaders.se med namn och klubb på er som kommer så ska jag fixa så ni betalar 25:-/person
|
|
|
Post by Fotbollsfan on Sept 4, 2007 14:25:00 GMT 1
Jag hoppas att det till denna match (även till Limhamn-SMM) kommer en ordentlig preview från respektive lag. Skall också bli roligt att se hur mycket förhandsinfo matchen får i Karlstadstidningarna.
|
|
|
Post by StefanOud on Sept 4, 2007 14:35:17 GMT 1
Hej, Matchen börjar kl 15.00 och inget annat (SAFFs representant ringde och frågade mig men det lyckades tydligen bli fel ändå) Vi räknar med minst 1000 åskådare Finns det föreningar därute i landet som vill komma och kika på matchen så är ni hjärtligt välkomna! Kan ni dessutom komma med 10personer eller fler så bjuder vi dessutom på halva inträdet. Skicka en lista till info@crusaders.se med namn och klubb på er som kommer så ska jag fixa så ni betalar 25:-/person Vi är spådda att bli åskådare i den här matchen, betyder det att vi också måste skicka in en lista för att få komma in för 25 kr eller räcker det med spelarlista som vi ger till speakern?
|
|
|
Post by David on Sept 4, 2007 16:56:32 GMT 1
haha, Oud. Det var ett av de sämre försöken att försöka bli av med pressen. Ni har vunnit mot stockholm och förlorat en riktigt tajt match mot limhamn, så några åskådare lär ni inte bli. Arlanda med en uppåtpekande form samt slutspelsmentalitet är farliga, fråga stockholm. Det var inte långt ifrån AJ-CC i final förra året.
|
|