|
Post by LG vinner stort on Sept 10, 2007 19:41:42 GMT 1
Limhamn utklassar CC. Ingerman, Persson, Eklund, Björnhammer, Kimrin och Neal gör ALLA LG's poäng!
|
|
|
Post by fotbollsfan on Sept 10, 2007 19:54:23 GMT 1
Limhamn utklassar CC. Ingerman, Persson, Eklund, Björnhammer, Kimrin och Neal gör ALLA LG's poäng! Kul kille, jobbar du för någon serietidning. Det blir säkert en tuff match. men CC kommer att dra det längsta stråt. LG:s o-line får fullt upp med att skydda deras Qb, han kommer att få bita i plastgräset många gånger under söndags em. Må bästa lag vinna, alltså CC
|
|
coni
Bänkvärmare
|
Post by coni on Sept 11, 2007 0:11:27 GMT 1
näää CC silver svit kan ju inte brytas, det hade varit konstigt
|
|
|
Post by Coach Olofsson on Sept 11, 2007 11:56:39 GMT 1
Jag hoppas att Limhamn vinner. fast det är kul med åtminstånde ett nytt lag i Final
|
|
|
Post by Jocke on Sept 11, 2007 12:17:33 GMT 1
Tyvärr för CCs del så kan man inte "förtjäna" ett guld för att man varit nära många gånger. Tänk Buffalo Bills på 90-talet. Man kan vara bäst över en lång period men klaffar det inte när det väl gäller så vinner man ingenting. Själv tror och hoppas jag på Limhamnseger. Men det blir nog väldigt jämnt. Jag tror det avgörs på ett individuellt misstag under sista 2 minuterna.
|
|
|
Post by astahleagles on Sept 11, 2007 15:18:21 GMT 1
Tycker det verkar som Limhamn hade en stark defensiv mot Sthlm senast då de inte släppte något poäng. Carlstad släpper ändå in mer än 40 poäng mot Arlanda, vilket inte kan vara bra. Kräver väl att Limhamn producerar mer framåt, kanske. Har inte sett något av lagen live, men det verkar vara fördel Limhamn, enl min mening.
|
|
|
Post by LG vinner stort on Sept 11, 2007 16:28:05 GMT 1
LG kickade bara på matchen mot SS. Ola gjorde alla deras poäng
|
|
|
Post by Fotbollsfan on Sept 12, 2007 17:29:37 GMT 1
???Hur f-n kan förbundet sätta en domare från skåne (Fereed Adus) att leda finalen, när ett skånskt lag är inblandat. Finns det inga SS domare från Stockholm som skulle kunna ta denna matchen? Det vore ju mera logiskt. P.s Jag är ingen Karlstadbo.
|
|
|
Post by vart on Sept 12, 2007 17:38:33 GMT 1
???Hur f-n kan förbundet sätta en domare från skåne (Fereed Adus) att leda finalen, när ett skånskt lag är inblandat. Finns det inga SS domare från Stockholm som skulle kunna ta denna matchen? Det vore ju mera logiskt. P.s Jag är ingen Karlstadbo. Forshaga?
|
|
|
Post by Varfr inte on Sept 12, 2007 18:59:34 GMT 1
Fereed är bland dom bättre vi har i sverige.. Tycker han är ett utmärkt val då han är hård mot båda oavsett lagen..Han skötte Semifinalen Fläckfritt..
|
|
|
Post by oxo fotbollsfan on Sept 12, 2007 19:13:10 GMT 1
Hur f-n kan förbundet sätta domare från Sverige att leda finalen, när två svenska lag är inblandade? Finns det inga domare från Norge eller Danmark som skulle kunna ta denna matchen? Det vore ju mera logiskt.
|
|
annu ett fotbollfan
Guest
|
Post by annu ett fotbollfan on Sept 12, 2007 19:19:41 GMT 1
Hur f-n kan förbundet sätta domare från Sverige att leda finalen, när två svenska lag är inblandade? Finns det inga domare från Norge eller Danmark som skulle kunna ta denna matchen? Det vore ju mera logiskt. Fast det kanske finns den dansk eller norsk spelare i lagen så det går inte och USA funkar inte heller. Kanske Ukraina för det tror jag inte att någon spelare kommer ifrån...
|
|
|
Post by superstar on Sept 12, 2007 19:22:02 GMT 1
eller förenade arabemiraten, ett hett tips bara..
|
|
|
Post by haha on Sept 12, 2007 20:44:49 GMT 1
eller förenade arabemiraten, ett hett tips bara.. HETT tips... hehe hehe hehe
|
|
|
Post by koreanhap on Sept 12, 2007 20:54:55 GMT 1
???Hur f-n kan förbundet sätta en domare från skåne (Fereed Adus) att leda finalen, när ett skånskt lag är inblandat. Finns det inga SS domare från Stockholm som skulle kunna ta denna matchen? Det vore ju mera logiskt. P.s Jag är ingen Karlstadbo. Fereed har dömt alla Limhamns hemmamatcher i år så vitt jag vet. Och då klagades det inte... Otroligt att det finns så många på detta forum som verkligen letar efter saker att gnälla på...
|
|