|
Post by Sklle on Jun 6, 2007 18:07:56 GMT 1
Jag tycker d skulle va fett ballt om SMM bytte ut Marinblått mot Svart och behåller resten som innan. Så att de ser ut som CC fast med en annan hjälm menar du? Nej SMM ska behålla det som de har det, en riktigt klassisk och snygg uniform. Möjligtvis skulle jag vilja se de röda byxorna igen.
|
|
|
Post by Fredrik Eriksson on Jun 6, 2007 23:08:23 GMT 1
|
|
|
Post by jahaa on Jun 7, 2007 0:46:31 GMT 1
Kul med en svensk representant som 9a i STUNBSSUELMSGTDEIDOEL och som 10a (TRC)
|
|
hehe
Bänkvärmare
|
Post by hehe on Jun 7, 2007 9:45:11 GMT 1
Det va fan dom coolaste tröjorna jag sett i mitt liv =)
|
|
|
Post by mjau on Jun 7, 2007 10:02:25 GMT 1
hehehehe, air force var helt klart värst tillsammans med Oregon! Delaware ser ut som grabbarna som skall klå upp NIppon, Wyoming var grymt retro coola! de skulle jag kunna spela i, dock så skulle man skippa klistermärket på hjälmen.
Vad det gäller SS så skulle jag säga att SMM har fräschat upp sig med nya strumpor :-) så på deras borta ställ så ser det riktigt bra ut! så kom till Tyresö i helgen å se dem spela!
|
|
|
Post by Bajsnodig on Jun 7, 2007 10:25:16 GMT 1
Är detta FAB 5 eller?
|
|
|
Post by mjau2 on Jun 7, 2007 17:06:18 GMT 1
HAHAHA som att kalla någon för "fab 5" skulle vara en diss.. vilken fjant du måste vara! Rubriken säger tydligt vad det för ämne inne på denna topic och trots din trångsynthet så klickar du vidare för att fälla en kommentar på en neandertalares nivå.
och om det inte var någon som förstod vad jag menade med Delaware så ser de ut som LL.
over and out
ps är man skitnödig så går man på muggen.
|
|