|
Post by frga on Mar 13, 2007 12:31:27 GMT 1
hur mycket var det i cleans?
|
|
|
Post by Molgan on Mar 13, 2007 13:12:26 GMT 1
Stålis är ju ganska stark men Flognman är väl en medelmåtta när det gäller styrka för en WR i SS?
Vi får väl se på testerna sen
|
|
|
Post by Crusader on Mar 13, 2007 14:59:28 GMT 1
Been there, seen that!
Tror nog att Stål driver lite med er...IGEN! 1. Det är inte 155 kg i frontböjen. Det är runt 120 kg. 2. Ungefär samma vikter i Clean.
Meningen med filmerna var ett internskämt där WR´s skulle göra sig lite lustiga för våra OL, inte att de skulle hamna som ett debattunderlag på forumet.
|
|
|
Post by Guran on Mar 13, 2007 15:37:15 GMT 1
Då vet vi i alla fall att de stora komikerna inte håller till i Karlstad...
|
|
|
Post by Kent888 on Mar 14, 2007 11:00:27 GMT 1
haha jag tycker dom är kungliga som gör dessa filmer, några i Sverige som vågar ha lite kul iallafall, inte några dryga mesiga 08er som inte vågar bjuda på sig själv
;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by K on Mar 14, 2007 15:53:42 GMT 1
HAHAHA Men är du på det humöret att alla 08:er är dryga och mesiga... Dryga kanske men om vi är mesiga vad gör det då dig till? När STOCKHOLM (08:or ) mean machines spöat dig och ditt lag både fysiskt och psykiskt de senaste åren. De är väl ca 28-2 i superserien de senaste tre åren... Jag tror att det är dags att omdefiniera fjollträsk!! ;D ;D ;D PS. Det blir bara Stockholm och Värmland som klarar sig från träsk stämpeln enligt min teori
|
|
|
Post by VSB on Mar 14, 2007 15:58:25 GMT 1
HAHAHA Men är du på det humöret att alla 08:er är dryga och mesiga... Dryga kanske men om vi är mesiga vad gör det då dig till? När STOCKHOLM (08:or ) mean machines spöat dig och ditt lag både fysiskt och psykiskt de senaste åren. De är väl ca 28-2 i superserien de senaste tre åren... Jag tror att det är dags att omdefiniera fjollträsk!! ;D ;D ;D PS. Det blir bara Stockholm och Värmland som klarar sig från träsk stämpeln enligt min teori Easy Francis (jag tror att du just bevisade det du försökte argumentera mot... Inte något man ser varje dag ;D )
|
|
Reda ut begreppen lite
Guest
|
Post by Reda ut begreppen lite on Mar 14, 2007 18:21:26 GMT 1
HAHAHA Men är du på det humöret att alla 08:er är dryga och mesiga... Dryga kanske men om vi är mesiga vad gör det då dig till? När STOCKHOLM (08:or ) mean machines spöat dig och ditt lag både fysiskt och psykiskt de senaste åren. De är väl ca 28-2 i superserien de senaste tre åren... Jag tror att det är dags att omdefiniera fjollträsk!! ;D ;D ;D PS. Det blir bara Stockholm och Värmland som klarar sig från träsk stämpeln enligt min teori Nu måste vi reda ut begreppen lite. Fjollträsk = Fjoll + träsk. Fjolla = en person. Träsk= stället där denna person bor på. Stockholmare = Fjolla Fjollans bostad = träsk. Alltså ÄR Stockholm fjollträsk! As simple as that. Men jag ger dig rätt på en punkt, du har helt rätt i att Värmland klarar sig från fjollträsk-stämpeln. Den lägger ni så bra beslag på själva. Word up!
|
|
Undrande fjolla frn trsket
Guest
|
Post by Undrande fjolla frn trsket on Mar 14, 2007 18:51:29 GMT 1
Hur många SM guld har du då? Själv tycker jag att alla som inte vunnit sm (senior) är fjollor!
|
|
|
Post by Usher on Mar 15, 2007 7:57:52 GMT 1
|
|
Reda ut begreppen lite
Guest
|
Post by Reda ut begreppen lite on Mar 15, 2007 9:10:11 GMT 1
Hur många SM guld har du då? Själv tycker jag att alla som inte vunnit sm (senior) är fjollor! Och eftersom det bor c:a 1.5 miljoner i Stååkkhålm som inte vunnit ett senior SM-guld så bor det alltså c:a 1.5 miljoner fjollor i Stååkhålm. 1.5 miljoner fjollor = Fjollträsk.
|
|
|
Post by BullShi on Mar 15, 2007 9:13:52 GMT 1
"Stålis är ju ganska stark men Flognman är väl en medelmåtta när det gäller styrka för en WR i SS?"
Stålis är inte stark alls, har han någonsin vart det? Och Flognman, herregud, han har väl aldrig tränat. Dom kommer inte lyckas iår vad jag vet.
|
|
|
Post by Tre Gringos on Mar 15, 2007 10:06:42 GMT 1
1. Saxat från Wikipedia: Eftersom ni inte verkar ha kommit in i puberteten än får ni jämföra annat än bihang. Ett bra exempel är vems pappa som är starkast eller klassikern: Nähä! Joho! Nähä! Joho! 2. Varför denna fixering vid styrka? Ja, det finns ett visst samband mellan snabbhet etc. och hur mycket man kan lyfta, men efter att ha sett matcher från Superserien 2006 kan jag lungt säga att man kan komma långt utan att lyfta en enda vikt. Det räcker gott och väl med att köra plyometrics, conditioning och teknik. Vill man köra styrka så kommer det först på fjärde plats i prioriteringen. 3. Jag har för bekvämlighetens skull skrivit några inlägg som jag vet brukar komma per automatik på detta forumet, så nu slipper ni göra det. - e du hellt dumm eller? jevla 08/bonde/föredetting - val fria ord som kan vara hur sär skrivna som helst - Smilies! - HAHAHAHA!!!!!!!!! - min kompis körde knäböj på 250 kg och han är bäst på allt Jag är säker på att jag har missat några. Kom gärna med egna förslag.
|
|
|
Post by va faaan on Mar 15, 2007 10:18:37 GMT 1
kan alla bara lägga av att snacka en massa skit på forumet.. trodde att folk var intresserade av fotboll... ta er jävla sandlåde-mentalitet någon annanstans... idioter är ni hela jävla bunten...
|
|
|
Post by Team mate on Mar 15, 2007 13:51:21 GMT 1
Känns som va faaan kastar lite fett i stian... Stålis är faktiskt riktigt OK styrkemässigt. Spelmässigt är han en av sveriges absolut bästa, trots sin längd. Han imponerade mycket på mig förra säsongen och fortsätter att imponera även iår. Vi får se på testerna om två veckor
Puss puss
|
|