|
Post by att alla on May 16, 2006 17:58:41 GMT 1
tror på JR är kul för dom suger till och med mer i år en förra året. Men lycka till och ta guldet. Efter serien så kommer ni fortfarande inte vunnit en match men guldet är ju erat ändå kanske. Tycker det är bra med kaxighet men kanske lite eftertanke skulle vara bra. Hoppas CC kör över dom totalt satsar på tre siffrigt.
|
|
|
Post by frbttring on May 16, 2006 18:12:50 GMT 1
med 28 ombytta finns risken att JR blir ett nytt Nrpkg Panthers, flera amerikaner varav 2 håller klass, visst ni har förbättrat laget helt klart, men det var inga små siffror förlusterna kom med ifjol, skaffa er en amerikansk coach för det är det ni behövar
|
|
|
Post by men on May 16, 2006 21:41:52 GMT 1
Undrar va deras nya sponsor säger om dom nu missar finalen och där med missar europa nästa år.. Det va väll planen om jag inte missat nåt ?
|
|
|
Post by Kingen on May 20, 2006 17:41:54 GMT 1
CC -JR Jämtland är asförbanade och deras amerikaner har lärt sig en hel del från första matchen. CC som är svagare iår orkar inte hela vägen. Varje lag ställer upp med 25 personer men Jämtarnas Darnell gör skillnaden. Darnell vinner på egen hand. 13 - 20 LG - AJ Limhamn vinner en enkel match mot Arlanda. BD sliter sitt hår. 34 - 14 ok när ni behöver nästa resultat så kan ni fråga mig lol
|
|
|
Post by OO on May 21, 2006 12:29:01 GMT 1
jo jag vet itne men jag tror att det blev 41 - 30 till cc´s favör??
|
|